Най-накрая си тръгвам от университета толкова съм изморена от лекции.Отворих си чадъра,че заваля,а не искам да стана мокра докато отида до колата си отключих я и тръгнах към апартамента си.Влязох вътре отидох в стаята си преоблякох се сложих си новият си пуловер,тълно-синя пола и вързах правата си кестенява коса на опашка.Излязох от стаята и отидох в хола взех си една ябълка взех също ключовете и тръгнах към вратата.
-Вземи моята кола,Ана.Дадох ти апарата нали?Запозна се с въпросите и знаеш къде отиваш?-попита най-добрата ми приятелка Селена с която се познаваме от 5 годишни и сега сме студентки в Лондон и живеем заедно в един апартамент и тази година ще завършим журналистика.
-Да,имам навигация в колата, а също и нужното образование.Ще се оправя.
-Така ли ще отидеш облечена?
-Може да има по-малко разговори и повече чувства.-отговорих аз обличайки тъмно-синьото си палто излизайки от апартамента. Качих се в колата и тръгнах към интервюто стигнах сградата имаше място спрях излязох от колата погледна нагоре сигурно сградата беше на 50 етажа,а на вратата има големи метални букви и пишеше Mendes House.Докато бях в асансьора си прегледах въпросите за интервюто вратите се отвориха и излязох.
-Госпожице Стийл?-каза секретарката идваща към мен.-Да ви взема ли връхната дреха?
-Разбира се-казах аз.-Да аз....Благодаря ви.
-Господин Мендес ви очаква.-каза секретарка заставаща пред мен.
-Благодаря.
-Последвай те ме,моля.
Последвах я и забелязах,че всички тук са жени.Отидохме до една голяма вратата.
-Очаква ви-каза отваряйки вратата
Влязох и в този момент паднах.Мамка му,мамка му точно сега ли трябваше да падна.Погледнах и видях висок мъж с кестенява коса и с черен костюм идващ към мен.
-Госпожице Стийл,заболя ли ви?-попита той подавайки ръка за да стана
-Шон Мендес не спокойно.
-Напомням ви,разполагате с 10минути.Седнете,моля.
Послушах го седнах на бял кожен стол,а той зад бюрото си.Мълчах две минути гледайки листа.Той стана даде ми молив взех го като прехапа долната си устна.
-Благодаря ви-казах аз той седна на бюрото си срещу мен гледайки ме.
-Да започавам ли?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
50 нюанса Шон Мендес
RomantizmЗапочната:7 ноември 2018г. Завършена:16 август 2019г. Връзка между студентка и млад бизнес магнат.Какво ще се случи прочетете,за да разберете(+18)