chapter 39

79 3 0
                                    

Шон? Коментарът ти за Мартин на вечерята беше извън всякакви граници. Шон  е ревнив. Не ми правиш услуга така.

— Виж какво, ако не беше брат на Алик, щях да кажа доста по-неприятни неща. Той е вманиачен да държи всичко под контрол. Не знам как го издържаш. И се опитвах да го накарам да ревнува, да му помогна да си разреши проблемите с обвързването. — Беше вдигнала ръце в защита. — Но ако не искаш да се меся, няма да го правя — каза бързичко под унищожителния ми поглед.

— Да, точно така, не искам. Животът с Шон е достатъчно сложен и без намесата ти.

Господи, говорех точно като него!

— Ана, добре ли си? Нали всичко е наред? Не отиваш при майка си, за да бягаш от него, нали?

Изчервих се.

— Не, Сел. Не помниш ли, че тъкмо ти каза, че имам нужда от почивка.

Тя хвана ръцете ми и така разстоянието между нас се стопи. Колко нетипично за Шон! „О, не, не сълзи, не сега!"

— Ти си някак... различна. Надявам се наистина да си добре и ако имаш някакви проблеми с господин Златна паричка, можеш да ми споделиш. И ще се опитам да не го навивам допълнително, макар,че е толкова лесно. Все едно да стреляш по риба в аквариум. Виж, Ана, ако нещо не е наред, просто ми кажи. Няма да те съдя, нито ще съдя него. Ще се опитам да разбера.

Сълзите ми потекоха. Прегърнах я.

— О, Сел, мисля, че го обичам.

— Ана, всеки може да види това. И с него е така. Той е напълно откачил по теб. Изобщо не откъсва очи от теб.

Изсмях се истерично.

— Наистина ли мислиш така?

— Не ти ли е казал?

— Не съвсем.

— А ти казала ли си му?

— Не съвсем. — Свих рамене. Какво можех да кажа?

— Ана, някой трябва да направи първата крачка. Иначе няма да стигнете доникъде.

„Да му кажа какво изпитвам към него? Абсурд!"

— Страхувам се, че това ще го отблъсне.

— А може би той се страхува от същото.

— Шон и страх са две взаимоизключващи се понятия. Не мога да си го представя уплашен от нищо и от никого. — Но докато го казвах, го видях като малко дете. Може би тогава е познавал само едно чувство — страх. Сърцето ми се сгърчи от жал и болка.

50 нюанса Шон МендесDonde viven las historias. Descúbrelo ahora