Меки устни докосваха челото ми и оставяха сладки нежни целувки и част от мен искаше да се обърна и да отвърна, но преобладаващото чувство бе убийствена умора. Не исках да се будя. Изсумтях и зарових лице във възглавницата.
- Анастейжа, събуди се. - Гласът на Шон беше примамлив, галещ.
- Не - изскимтях.
- След половин час трябва да тръгнем за вечерята с родителите ми - каза той. Обзалагам се, че се забавляваше в очакване на реакцията ми.
Отворих очи с крайно нежелание. Навън бе паднал здрач. Той се бе надвесил над мен и ме гледаше изпиващо.
- Хайде, сънчо, ставай. - Наведе се и ме целуна пак. - Донесох ти нещо за пиене. Ще те чакам долу. Не заспивай пак, че ще си изпросиш белята - заплаши ме, но тонът му беше мек. Целуна ме бързо и излезе.
Останах сама и се опитах да се преборя с умората.
След малко се поокопитих и като че се почувствах по-добре, но ме полази паника. Как така ще се срещам с родителите му?
Той ме беше чукал, налагал и после ме беше чукал на задна с вързани ръце. Вързани с кабелната връзка, която му бях продала аз, по дяволите! И сега да се срещам с родителите му! И за Сел щеше да е първа среща с тях... ох, това поне щеше да е морална подкрепа. Разкърших рамене. Бях скована. Настояването му за личен треньор вече не ми се струваше чак толкова нелепо. Дори ми се струваше задължително, щом трябваше да съм в крак с неговото темпо.
Станах от леглото. Роклята ми бе закачена на гардероба, а сутиенът ми бе грижовно сложен на стола. Къде ми бяха бикините? Проверих под стола. Нищо.Защо ми беше задигнал бикините?
Мушнах се в банята, все още озадачена от липсата на бикините. Докато подсушавах тялото си след приятния, но твърде кратък душ, ми мина през ум, че го е направил нарочно. Искаше да се чувствам неловко, да се унижа и да го моля да ми ги върне. И той естествено можеше да не ми ги даде. Подсъзнанието ми се смееше. „Да върви на майната си. Тая игра се играе от двама." И в този миг реших, че няма да го моля, няма да му доставя това удоволствие и ще отида на вечерята у родителите му без гащи. „Анастейжа Стийл!" - обади се заканително моето друго аз, но не му обърнах никакво внимание. Идеше ми да се целуна заради смелостта си, защото знаех добре, че това ще го побърка.
YOU ARE READING
50 нюанса Шон Мендес
RomanceЗапочната:7 ноември 2018г. Завършена:16 август 2019г. Връзка между студентка и млад бизнес магнат.Какво ще се случи прочетете,за да разберете(+18)