chapter 24

95 5 0
                                    

Пръстът му спря в основата на извивката на роклята, малко под средата на гръбнака ми. Той спря на ципа и ме придърпа към себе си. Тялото му беше плътно зад моето. Сведе глава към косата ми и вдиша дълбоко.

— Миришеш така сладко, Анастейжа.

Усещах носа му в косата си, около ухото си, по врата си, после и леките, почти въздушни целувки по рамото ми.

Дишах все по-плитко. Тялото ми се пълнеше с очакване. Пръстите му бяха на ципа на роклята. Съвсем бавно го свали, а устните му не спираха да галят оголеното ми рамо. Той беше толкова съб... лаз... нително добър във всяко свое действие. Тялото ми започна да реагира. Изпънах се като струна под допира на ръцете му.

— Ще. Се. Наложи. Да. Се. Научиш. Да. Не. Мърдаш — говореше насечено той между целувките около врата ми.

Развърза презрамката на роклята и тя падна в краката ми.

— Не носите сутиен, госпожице Стийл. Много добре! Харесва ми!

Ръцете му обвиха гърдите ми и зърната ми веднага настръхнаха и се втвърдиха.

— Повдигни ръце и ги постави около врата ми — каза той. Дъхът му докосваше врата ми.

Изпълних веднага. Гърдите ми се повдигнаха нагоре, търсейки ръцете му. Зърната ми бяха болезнено твърди. Пръстите ми се вплетоха в меката му коса. Завъртях глава настрани, оголих целия си врат за него.

Той измърка като котарак. Усещах дъха му зад ухото си. И тогава започна да гали и разтърква зърната ми, в същия ритъм, с който галех косата му.

Изстенах, когато възбудата стигна като остра болезнена нужда до слабините ми.

— Искаш ли да те накарам да свършиш така? — прошепна той.

Извих тялото си още по-назад. Слагах охотно гърдите си в ръцете му.

— Това ти харесва, нали, Стийл? Кажи ми! — настоя той и забави движенията на пръстите си. Бавно... и толкова чувствено изтезание.

— Да.

— Само „да"?

— Да, сър.

— Добро момиче.

Изведнъж рязко хвана едното ми зърно и силно го ощипа. Извих се от болка и усетих твърдия му пенис до тялото си.

Дъхът ми секна от неописуемо чувство на удоволствие и болка. Чувствах го опрян плътно до мен. Стенех и дърпах косата му все по-силно, без да мога да контролирам действията си.

50 нюанса Шон МендесDove le storie prendono vita. Scoprilo ora