Смучки.Свали ми блузата тъкмо да стигне и закопчалката на сутиена го блъснах на леглото и го възседнах сега беше мой ред да му остава смучки както захапвайки малко кожата му на врата.
-Какво ми направи Анастейжа?-каза той като преобърна.Разкопча сутиена свали дънките ми и премахна бикините ми с зъбе.Свалих му дънките и боксерките изкара отедно шкафче презерватив и си го сложи. Целуна ме вдигна ръцете ми над главата намести се между краката ми и го пъхна.Не спирах да стенех неговото име.
Не знам кога съм заспала,но до мен го нямаше Шон за това си наметнах едно одяло отворих вратата и се чу пиано тръгнах по коридора сляз по-стълбите и чух тази мелодия
Нахлуха в главата ми спомени който изках да забравя,но не мога.Спомен за пра-баба която почина два месеца след като почнах 7клас и ми беше ужасно трудно да го преживея,че няма повече да я видя.Спомени как бях влюбена в едно момче което харесвах две години,а той харесваше най-добрата ми приятелка.Гадно нали.Как говереше с нежния си глас.Как сутрин беше с разрошена коса и изглеждаше секси от всякъде.
-Много хубаво свириш.
-Благодаря ,а ти защо си будна?
-Чух хубавата музика и не беще до мен.
-Хайде да си лягаме.-каза и тръгнахме към неговата стая.
НА СУТРИНТА
Събудих се и видях до мен Шон.Станах от леглото не исках да го будя облякох бяла риза вързах косата си на небрежен кок.Реших да направя палачинки слязох в кухнята пуснах си музика и започнах да правя палачинки сместа беше готова и изведнъж някой ме целуна по врата.-Здравей.
-Здравей.
-Какво правиш?
-Палачинки.
Отдавна бях готова с проготвянето на палачинки и както винаги се бях изчапала в шоколад.
-Дай да те почиста-каза Шон целувайки ми ръката.
Хвана ме за ръката и отидохме в банята....
KAMU SEDANG MEMBACA
50 нюанса Шон Мендес
RomansaЗапочната:7 ноември 2018г. Завършена:16 август 2019г. Връзка между студентка и млад бизнес магнат.Какво ще се случи прочетете,за да разберете(+18)