chapter 4

271 13 0
                                    

-Нова рокля.

Отидох в стаята си преоблякох се с черни дънки и бяла тениска взех си раницата и излязох

1час по-късно
Не мога на работата да се съсредоточа само си мисля за него добре,че след 4 часа ще се видя с него.Най-накрая свърших оправих се и излязох от магазина.

-Анастежа?-извика някакъв мъж на около 30 години

-Да,аз съм вие сте Марио нали?Къде е Шон?

-Господин Мендес ще се присъедини по-късно.-отговори ми на колата която беше Mercedes и аз се качих отидохме в хотела където Шон се беше настанил качихме се в асансьора Марио натисна 36етаж които беше покрива отвориха се вратите и не можех да повярвам на очите си имаше хеликоптер до него Шон в дънки и бяла риза.

-Добър вечер,Ана-отвори ми вратата на хеликоптера влязох и след това и той влезе.

-Можеш да го пилотираш?-само повдигна вежди докато закопчаваше колана ми сега забелязах татуриовката на ръката му.

-Сега няма да ми избягаш.Чарли Танго.Готови сме за излитане-каза в слушалката.

-Разбрано,Чарли Танго.Имате разрешение за полета до Сиатъл.-каза станцията.

-Сиатъл?Там ли отиваме?-започнах да се смея както и той.Излетяхме стигнахме Сиатъл гледката беше беликолепна

Качихме на сградата,слязохме и се качихме в асансьора който стигнахме до апартамента.Влязохме в апартамента

-Нещо за пиене?

-Да,моля.
Погледа ми падна върху пияното,а до него и китарата.

-Свириш ли?-като го казах си забих на ум няколко шамара.

-Да.

Докато бях още до пияното той ми подаде чаша с червено вино.

-Заповядай.

-Благодаря.

-Подпиши това-подаде ми някакъв лист.

-Какво е това?

-Документа за поверителност,че няма да говориш за нашата връзка.

-Спойно няма да говоря с никои за нашата връзка-подписах документа-Сега ще любиш ли с мен?

-Две неща ще ти кажа.Първо никога не се любя,а чукам здраво.Второ следвай ме-каза той качихме се по стълбите и отидохме до една врата-Приемаш ли,тази стая ще бъда твоя.Ще я обзаведеш по свой вкус-отвори вратата.

-Искаш да спя тук?

-Само от петък до неделя.Ще обсъдим детайлите.

-Значи ще спя тук,с теб?

-Не,аз ще бъда в съседната стая.Казах ти,че не спя с никого.-докато слизахме по стълбите казах.

-Ако ти откажа?

-Ще те разбера

-Ще имаме ли изобщо някаква връзка?

-Това са единствените връзки,които поддържам

-Защо?

-Такъв съм-хвана ръката ми и седнахме на дивана.

-Подготвил съм договора.Ще го прегледаш и ще кажеш какво не обичаш по време на секс.Трябва да бъдем откровени,ако искаш да се получи.

-Не знам.

-Какво искаш да кажеш?

-Никога не съм.......

-Девствена ли си?

-Да.

-Правила си други неща нали?

-Не.

-Къде си била досега- каза и хвана главата ми с двете ръце.

-Чаках.

-Мъжете би трябвало да ти се кланят.

-На мен ми е нужен само един-целунаме страстно изправише и ме хвана като булка понасяйки към стаята която ми показа.

-Какво правиш?

-Поправям грешката ти.

-Грешка?-качихме се в стаята и ме блъсна в стената пак страстна целувка после се спусна по врата ми оставяйки........

50 нюанса Шон МендесDonde viven las historias. Descúbrelo ahora