- Ömm... mikor is ragadtunk közöttük?- suttogta nekem Momo.
- Hol?- fordult felé Kyouka.
- A Bakusquadben.- mondtam neki, miközben fiúk felnevettek valamin.- Nos, Momo elhívtak a játékterembe, majd mivel titeket majdnem megerőszakoltak elhívtak minket fagyizni, ami után itt maradtunk. Ennyi.
- Aha... sose hittem volna, hogy egyszer velük fogok lógni.- tette karba a kezét. A fiúk tovább beszélgettek, miközben mi oldalról figyeltünk, bár néha mi is felkuncogtunk.
Már egy fél hónapja erősítettem az osztály táborát, és ennek az időnek a felét a Bakusquadben töltöttem. Ez az osztály messze jobb, mint az előző. Persze, itt is mindenki egy idióta, akik túl bambák, hogy hősök, vagy bűnözők legyenek. Mikor becsengettek Midnight lépett a terembe, mire mindenki a helyére ment.
- Rendben gyerekek, ma az elmúlt 20 év legismertebb, vagy legmeghatározóbb bűnözői lesznek a téma!- mondta, mire felhúztam a szemöldököm. Bűnözőkről tanulunk?- Az első akiről tanulunk annak a képessége a telekinézis. A neve Telekit. A bűnöző hölgyről itt a fotó.- Telekit haja vállig érő vörös volt, és tiszta kóc. Egy kék szemüveget viselt, bűnöző ruhája egy kék köpenyből, és egy zöld kezes-lábasból állt. Kicsit tébolyultnak nézett ki. -Ez a nő több ezer bankot rabolt ki, pusztán az előtérben ülés által, vagy a bank mögül. Számtalan hős bukott el mikor megtámadták otthonában. Az ötödiken. Kirepítette őket az ablakon. Ezáltal sokan életüket vesztették. Végül Endeavor győzte le, és juttatta a börtön rácsai mögé. A nő éppen kirabolt egy bankot, mikor ez történt. 20 éve tartóztatták le, és mai napig tölti büntetését. Nem volt családja, se szeretője.
Ezen csodálkozni kell? A nő úgy néz ki, mint egy őrült tudós, aki most szabadult a pincéből!
- A következő egy bűnöző páros. A Dead páros Dead Alarmból és Dead Glaze-ből állt.- mutatta a következő képet. A duó férfi tagjának, Alarmnak kemény, acélszürke szemei, és jellegtelen szürke haja volt. Jelmeze egy szürke kezes-lábas volt, egy fehér övvel, amin egy megafon lógott. Glaze-nek félig kék, félig vörös haja volt. Szemei hófehérek voltak, és meglepő módon idegbeteg módjára vigyorgott a képen.- Alarm képessége üvöltő, emberi füleket süketítő hang kiadása volt, amit akár 500 m-rel arrébb és hallani lehetett. Glaze képessége a világítás volt bárhol, bármekkora erősségű fénnyel. Ezek a fények akár színesek is lehettek. Ezek ketten embereket öltek, és pusztítottak a városokban. Könnyű szerrel eltűnhettek Alarm hangja harcképtelenné tette ellenfeleit, míg Glaze fényével eltakarhatták menekülésüket. Árvaházban nevelkedett testvérpárok, 20 évesek voltak, mikor 18 éve elkapta őket All Might. A nevükben a Dead rész halotti bőrükről kapták.
A tanárnőnek igaza volt. A két fiatal bűnöző bőre halvány zöld volt. A fiú egészen jóképű volt. Az óra nagyon, nagyon lassan telt.
- Jack Murder néven ismert gyilkos képessége a Ostor volt. -mondta Midnight. A férfinek férfiasan telt ajkai, erős arcéle és sötétkék haja volt, szemét maszk fedte, fekete köpenyt viselt. Ijesztő tekintete volt, és szerintem képes lett volna egy mozdulattal megölni bárkit.- Képessége abban merült ki, hogy bárhonnan megjelenő ostorával minél mélyebb sebet képezett ellenfelén, annál erősebben megtudta dermeszteni. 7 éve kapta el All Might, és azóta is ítéletre várnak felette. Nem volt családja, egyesek szerint saját maga végzett családjával.
Adja az ég, hogy soha nem találkozok vele soha! Már csak attól, ahogy rám nézett a képtől felállt a szőr a kezemen.
- A következő egy különleges eset. Bevégző a neve, és régen hős volt. Képessége az volt, hogy bárhonnan képes volt késeket, tőröket, kardokat vagy láncokat megjeleníteni, és azokat irányítani tudta.- mondta, miközben megmutatta a férfit. Szinte megdermedtem tőle, és nem csak én. Az osztály nagy része megfagyott a férfitől. A rácsok mögött ült, mikor a kép készült. Telt ajkai voltak, erős arcélei, világoskék haja formásan, pár mm-esre nyírt volt. Meleg mosollyal nézett a kamerába, ahogy a narancssárga rabruha rikított rajta.- Erős, prohős volt, ám nekünk hősöknek is meg vannak a szabályaink. Nem ölhetünk, mert ölni bűn. Őt is ez vitte a rácsok mögé. Az egyik harcánál két probűnöző ellen elvetette a sulykot, nem kicsit, és megölte őket. Tudtunk szerint senki nem maradt élve. Bevégzőt azóta megszökött a börtönből 2 éve, viszont azóta senki se látta.- mondta, a képen lévő nagydarab fickóra pillantva.- Az incidens 13 éve történt. All Might és Endeavor vitte be az őrsre. Rengeteg prohős volt a helyszínen, körbe vettük a házat, ha szökni próbálnának. Ám későn mentünk be.- mondta Midnight, teljesen elmerülve az emlékekben. Megrázta a fejét.- Jaj, eljárt a szám. Nem volt családja, nem tudjuk, hogy most van e.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Adopted Girl (Bnha f.f.)//Befejezett//
FanficSakukonak nincs ereje. Szerinte. Viszont nap, mint nap edz, hogy büszkévé tegye anyját, és kivívja apja elismerését. Bár szülei csak nevelőszülők, hiszen adoptálták. Bár kicsit szomorú a háttér története, rajta kívül senki sem tudja. Testvérei se, s...