E P I O L Ó G U S
Nyújtózkodtam egyet a gurulós székemben. Egy fejet éreztem a vállamon.
- Miért kell még most is dolgoznod? Mindjárt itt vannak a vendégek.- nyavalygott Ei. Elnevettem magam és adtam egy puszit az arcára.
- Holnap le kell adnom, és mindjárt végeztem!- ásítottam.
- Az remek, de a fiad még mindig nincs átöltözve, és Denki írt, hogy 5 perc és itt vannak. -mondta, mire szem forgatva felálltam.
- Egy, a te fiad is. Kettő, őket ismerve lesz az tíz.- mondtam, míg bementem a gyerek szobába.- Danno, hol vagy? néztem körbe, mikor valami kiugrott a játékos ládából.
- WHÁ!- nézett rám a kapucnis szörnyeteg.
- Jaj, de félek!
- Hehe, nyugi anyu, csak én vagyok!- húzta le a kapucnit. A haja fekete volt, mint az apjának, és göndör, mint a nagyapjának. A szemei kékek voltak, mint nekem. Elnevette magát, amikor felemeltem, és letettem az ágyára.
- Na nagyfiú, öltözünk.- mondtam és elővettem a ruháit. Segítettem neki felöltözni.- A húgod hol van?- néztem körbe.
- Ott.- mutatott a lámpára, ami ott bújt Sakiko... Ei választotta a nevet. Valahogy leszedtem a kis akrobatát, majd felöltöztettem őket.
- Anyu megmutathatom majd nekik a képességem?- kérdezte vörös szemeit nagyra nyitva. Barna haja a két kis szarv szerű tincse között orrára lógott. A képessége nem rég derült ki. Képes árnyékokat irányítani és megkeményíteni azokat, ha megkóstolja a vérét. Ráadásul, bármit képes formázni belőlük. Danno képessége a véridomár. Mondjak erre bármit? Igen, képes irányítani a vért.
- Mutasd nyugodtan.- adtam egy puszit a homlokára, majd elmentem én is öltözni. Mikor csöngettek siettem az ajtóhoz mire lelöktem egy pakkomat. Leguggoltam és összeszedtem a papírokat, mikor a kezembe akadt egy régi magazin.
A neked való pasi:
A neked való pasi egy főnyeremény. Mindig boldogságot sugároz, és bármit megtenne érted bármit. Nem erőszakos, és nagyon gyengéd, de emellett ha kell kemény, és képes a sarkára állni. Egy igazi férfi, nagyon szerencsés vagy!
Tudom.
Visszatettem mosolyogva a pakkot. Kimentem és kinyitottam az ajtót.
- 10 perc volt.- mosolyogtam, majd megöleltem barátnőmet.- Szia Kyouka! Szia Denki!- öleltem meg őt is. Az ikrek berohantak a lábam mellett. Az ikrek hamarosan öt évesek lesznek, pontosan fél évvel fiatalabbak az én fiamnál, de fél évvel idősebbek a lányomnál. A képességük ugyanaz, Jackachunak(Denki választotta a nevet) a jobb, Mimichunak(Denki kikötötte a chu végződést) a bal fülén van egy Jack fülhallgató, amivel képesek áramot is vezetni.
- Mimi-chan, megvan a képességem!- rohant oda egyből Sakiko, mire elnevettük magunkat.
Kyouka bement mielőtt Jack-kun zárlatot csinák a házban. Danno és Sakiko kinevették az apjára ütött fiút. Az ikrek sötétlila hajúak benne egy-egy szőke villám alakkal. Jack szeme sárga, Mimié fekete.
Mosolyogva néztem Dannoékat, mikor valaki átölelte a derekam.
- Olyan aranyosak.- simítottam meg Ei kezét.
- Igen... legyen harmadik?- vigyorodott el, mire játékosan megcsaptam.
- Anya, Danno irányítja Mimi-chant!- kiabált Sakiko.
- Megyek! Danno, fejezd be!- siettem oda.
Na ja.. csupa móka lett az élet... és csupa "pihenés".
T H E E N D
***************************************************************************************
Na ennyi lenne ez a történet. Ha tetszett dobj egy csillagot és írj kommentet!
Emellett nem szeretném lezárni a könyvet még, úgyhogy! Ha van kérdésed bármelyik karakterhez a könyvből, akkor írd meg kommentben, és a következő Q&A részekben meg lesz válaszolva. Mind a karaktereknek, mind nekem lehet írni kérdéseket!
Szeretettel várjuk őket!
Sayonara!
W23.
ESTÁS LEYENDO
Adopted Girl (Bnha f.f.)//Befejezett//
FanficSakukonak nincs ereje. Szerinte. Viszont nap, mint nap edz, hogy büszkévé tegye anyját, és kivívja apja elismerését. Bár szülei csak nevelőszülők, hiszen adoptálták. Bár kicsit szomorú a háttér története, rajta kívül senki sem tudja. Testvérei se, s...