Ideje azt tennem, amit mindenki tesz folyamatosan, 4 éves kora után.
Kirohantam a buborékból.
- Sakuko!- hallottam magam mögött Shoji kiabálást, aki úgy döntött a képessége segítené a védekezést. Nem foglalkoztam vele, a noumuk felkészültek a támadásra ellenem, de nem érdekelt.
- Túl fogom élni. -mordultam.- Nem érdekel, még nem halhatok meg.- mondtam, majd az egyiknek, aki egy kővel akart pont agyon csapni, átcsúsztam a lábai alatt. Kirishimához vészesen közeledett a noumu. Megharaptam a kezem. Éles fogaimmal könnyedén átharaptam a bőröm, majd a húsom. A vérem egy pillanat alatt kicsordult. Lenyaltam, majd lenyeltem. -Nem elég.- mordultam fel, bár már éreztem, hogy kezd feléledni az erőm. Még jobban beleharaptam a kezembe, egy kisebb sebet csináltam. Lenyeltem ismét a vérem, pont 6 m-re Kirishimától.
- Saku-chan?- pillantott rám meglepve, mögötte pedig lassan közeledett a fekete noumu.
- Guggolj!- mondtam, majd elrugaszkodtam. Leguggolt én pedig felette pofán rúgtam a noumut.
- Saku...chan..- nézett rám ledöbbenve a vörös. Rápillantottam. Kék szemeimben egy arany színű karika világított. Szám sarkából vér csorgott le. Az én vérem. Unottan vittem vissza a tekintetem a noumura, aki felettem elnézve ment volna újra Kirishimának.
- Franc egye meg a rohadt parancsokat.- motyogtam, majd felkapva egy követ a földről, arcon dobtam a noumut. Beültetett szemeit rám emelte.- Oi.- vigyorodtam el, bár baromi nehéz volt ezt az erőt kordában tartani. A noumu felüvöltött, majd nekem jött volna, de csak a levegőbe rohant. Felugrottam vagy 4 méter magasra, egy szaltó keretein belül. Közben kifújtam a levegőm. Koncentráltam. Anya képességéhez még lenyeltem egy korty vért, majd kinyitottam a szemem. A noumura néztem, aki tűzzel támadott meg. Franc se tudja, hogy. Mély levegőt vettem, és...
Két démonszárny jelent meg a hátamon. Magam köré vontam őket, így a tűz nem tudott bántani. Földre értem, és lihegve a noumura néztem. Az egész csatatér lefagyott egy pillanatra. A noumuk elhagyták burok környékét. Felém jöttek. Csodás.
- Tch.- forgattam meg a szemem, majd elszaltóztam egy tűz csóva elől. Csak ekkor tűnt fel, hogy a homlokomon két szarv is van. Jó pár noumu közeledett felém, de közben még mindig Kirishima közelében voltam. Felrepültem, egy kicsit.- Na nézzük, mennyire követitek a hülye parancsaitokat.- morrantam fel, majd elkezdtem fénysebességgel (legalábbis nekem úgy tűnt), repülni, nem sokkal a föld fölött. A 6 noumu mind kicsit lemaradva követtek futva.- Aha. Tehát nagyon.- forgattam a szemeim, majd egy kisebb csúszással messzebb tőlük leszálltam. Koncentráltam formáltam a levegőben 12 árnyék pengét, ami kifejezetten sok erőt vett igénybe. Neki küldtem őket a mesterséges embereknek. A két feketét elkerülte egy-egy, de a többi mind bekapott kettőt, de persze, mert miért ne, regenerálódni kezdtek. Mert az olyan csudi jó.- Mondtam már, hogy nagyon szeretlek titeket?- morogtam, majd egy szaltóval kikerültem egy ütést, amiből leérkezéskor cigánykerék lett, amit eddig is tudtam persze, hogyne, majd elrepültem.
Hogyan tudnám ezeket legyőzni? Bosszankodtam magamban. Volt egy random ötletem, majd olyan gyorsan repültem, ahogy csak tudtam. Átrepültem pár gonosz között, úgy szlalomoztam, mintha az életem múlna rajta(lel). Az egyik fehér sokkal jobban lemaradt, mint a többi úgyhogy hirtelen megfordultam és a mögött teremtem. Ötlet híján, a szarvammal átszúrtam a jobb vállát, majd kigáncsoltam hátulról. Miután elesett, muszáj volt elrepülnöm, mert a másik 5 jött, hogy mizu.
Már egy ideje mehetett ez a szerepcserés macska-egér játék, amikor... amikor valaki jött, hogy ki ne maradjon a buliból. A noumuk leálltak. És mindenki összeesett. Köztük én is. A rajzfilmbel szereplő Harley Queen-hez hasonlító bohóc csaj röhögni kezdett.
- Mi... mi ez az erő..- motyogta Joke, fáradt szemekkel.
- Elvesztettétek az erőtök. -nevetett.- Amíg a hatáskörömben vagytok, addig nem tudjátok használni az erőtöket.- vihogott.- Minél erősebbek vagytok, annál jobban legyengít titeket. Hiszen az egyik részeteket szünteti meg!- röhögött őrülten. És ekkor pofán ütöttem. Meglepődve nézett rám, halványan mosolyogva.
- Sose használtam az erőm.- ráztam meg az öklöm.- Ez nem kihívás nekem. -mondtam sötét tekintettel. A bohóc csaj szeme tikkelni kezdett, és szakadozva nevetni. A gonosztevők a földön feküdtek szintén. A noumuk lefagyva álltak. És ekkor a csaj nekem jött. Egy ideig verekedtünk, majd hirtelen kerültem ki egy noumu ütését.
- Meglep, hogy kitudtad kerülni. -nevetett fel.- Ez szórakoztató.
- Szórakoztató? Ó, hogy ****om azt a hegedűtok nyakad, anyám.- morogtam, folyamatosan kerülve a noumu ütéseit. A többi nyugodtan ült. Egy ideig kerülgettem, majd jobb ötlet híján, egy ugrásnál belerúgtam az agyába, mire megtántorodott egy pillanatra. Majd gondolom parancsot kapott, és leült. Lihegni kezdtem. Ekkor a csaj röhögni kezdett, és felém csapott egy ostorral. Már a hangját is utálom. A hegek a hátamon bizseregni kezdett. A levegőben elkaptam, bár felsértette a tenyerem, és baromira csípett. A csaj abbahagyta a röhögést. Az arcára fagyott a mosoly. Sötét tekintettel fordultam felé, majd megrántva az ostort, magamhoz húztam, és arcba könyököltem, mire elájult. Mielőtt a noumuk nekem jöhettek volna, lenyeltem pár korty vért a tenyeremből, majd előhívtam a szárnyaim és a szarvam. A számból vér szivárgott. Egy fekete jött először nekem, de fogalmam sincs mitől talán, mert több vért ittam meg, de még az arany karika is élénkebb volt. Egy egyszerű ugrással vágtam végig az agyát a körmeimmel. Nem halt meg, de megtántorodott. Ekkor megjelent a pipafüst, és gondolom egy parancs által, de mind a gonosztevők, mind a noumuk átmentek. Egy pillanatra a stadion szélén, a fal tetején szintén láttam ahogy a lila füstbe kb öten bemennek. Amint eltűnt a füst, eltűntek a szárnyaim, a szarvaim, én előttem pedig elhomályosult a világ. Sötét lett.
Megszegtem az ígéretem... használtam a képességem.
***************************************************************************************
Na, itt lenne az új rész. Ezzel egy nagy dolog derült ki, akkor is ha rövid részekben tálaltam.
Ha tetszett, KOMMENTELJ!!! Meg csillagozz.
W23.
VOUS LISEZ
Adopted Girl (Bnha f.f.)//Befejezett//
FanfictionSakukonak nincs ereje. Szerinte. Viszont nap, mint nap edz, hogy büszkévé tegye anyját, és kivívja apja elismerését. Bár szülei csak nevelőszülők, hiszen adoptálták. Bár kicsit szomorú a háttér története, rajta kívül senki sem tudja. Testvérei se, s...