představíš nás?

870 52 27
                                    

'Bože, Bože!
Klid!Mio to zvládneš.'
Začalo mi bušit srdce jako o závod.
Nádech výdech. Plynule jsem otevřela vchodové dveře..

'Bráško!' neudržela jsem se a skočila jsem Kookiemu kolem krku.
'Taky tě moc rád vidím' řekl a také mě objal.
'Ehm..pardon že vás ruším, představíš nás?' řekl jeden ze šesti kluků, kteří stáli za Kookiem

pardon že vás ruším, představíš nás?' řekl jeden ze šesti kluků, kteří stáli za Kookiem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Jo, jasn..'
'Ale nejdřív pojďte dál a odložte si věci, musíte být unavení' řekla jsem a vřele jsem se usmála.

Odvedla jsem je do obývacího pokoje a čekala až si všichni odloží svoje věci, pak Kookie začal s představováním..
'Takže, tohle je moje sestra Mia, Mio tohle je Namjoon, Taehyung, Hoseok, Seokjin, Yoongi a Jimin'
Se všemi jsem se přivítala a provedla je po domě. Jakmile jsem jim ukázala dům začalo rozdělování pokojů, naštěstí to měl na starosti Kookie a já v klidu začala v kuchyni přemýšlet co bych jim udělala k obědu. Najednou jsem slyšela na schodech kroky..
'Bráško, co mám udělat k obědu?!'
'Mě stačí Ramen' ozval se za mnou líbezný hlas. Byl to Jimin.
'ou, promiň. Myslela jsem že jsi Kookie. Proč nejsi s nimi nahoře?' zeptala jsem se. Jimin se jen podíval na zem přede mnou ' Víš, JungKook řek že jsi v kuchyni, tak jsem se šel zeptat jestli nechceš s něčím pomoct' řekl a podrbal se na zátylku.
'Jsi hodný Jimine, ale zatím s ničím pomoct nepotřebuju. Jo a.. obličej mám tady ne na podlaze' řekla jsem a šla jsem se zeptat ostatních co by chtěli k obědu, naštěstí všichni odpověděli stejně jako Jimin, takže jsem nemusela dělat sedm různých jídel.

Time skip:
Začala jsem připravovat oběd. Sotva co se jídlo rozvonělo už jsem slyšela hromadu kroků po schodech jako by..běželi?
'Cítím jídlo!!' najednou všichni vpadli do kuchyně div mě nesrazili.
'Klid! Ještě to není hotové.'spustila jsem na ně.
'Ukaž já ti pomůžu!' řekl Seokjin a už míchal nudle.
'Ale Jine to nemusíš' řekla jsem a snažila se nějak přes kluky prodrat zpět k plotně.
'Ticho! Já chci pomoct a basta. A co vy tady koukáte, sednout a čekat!' řekl Jin. Všichni se jako poslušní psi otočili a plácli sebou na gauč v obývacím pokoji.
'Už zase se chová jako máma' postěžoval si Tae a zapl televizi.
'Tak co byste chtěli dnes podniknout' zeptala jsem se.
'Park! Filmy! Picí večer! Bazén! Kino!' začili řvát jeden přes druhého spoustu různých nápadů.
' Tak fajn, to vypadá že už máte vymyšlené celé prázdniny' řekla jsem s výtlemem na tváři.

Time skip:
Nakonec se rozhodlo, že budem zalezlí v domě a kluci budou vyprávět o tom, co za ten rok prožili.
'..No a pak si tam tvůj bráška začal hrát s konfetama. Nahrnul je na hromadu a pak je hodil na fanoušky, jenže jak je házel tak s konfetama odletěl i jeho mikrofon!' řekl Hobi a všichni vyprskli smíchy.
'Jo to si pamatuju! To byl nejhorší koncert v mým životě' řekl Kookie a u toho se nervózně smál.

'Pití došlo, dojdu pro další!' řekl Yoongi
' Ne já pro něj zajdu. Jo a nevím jestli vám to Kookie řekl, ale zítra tu budeme mít ještě společnost...'

Po dlouhé době zase díl, jéééj😂 Doufám že se vám příběh stále líbí ❤️

Otázka dne:
Kdo je váš bias?

Bratrův kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat