J-Hopeův den

409 30 3
                                    

'Tak vstávat lidičky! Dnes vybírá Hobi!' snažila jsem se všechny vzbudit a pak se šla připravit.

'Tak co si bude Sluníčko přát?' Zeptala se Ell, která mezitím už dorazila.
'Hmmm půjdeme nakupovat! Pak na jídlo a potom na prochajdu do parku!' objevil se Hobimu na tváři nadšený výraz.
'Dobře, můžem vyrazit?' zeptal se Joon a když jsme to vše odkývali, vydali jsme se do místního obchoďáku.

'Ale já chci spíš tam..' začal protestovat Tae a ukazoval do obchodu s oblečením, které se mu zalíbilo.
'Tak se rozdělíme?' navrhl Suga.
'Jo, to zní dobře. Jdu do hračkářství!' nahlásila jsem a už si to štrádovala do obchodu pro děti. Ostatní vybrali to první, co je zaujalo a skončili většinou ve dvojicích.

'Mio? Mio ?! Čekej!' volal na mne Jungkook a Jimin,když jsem stála přímo uprostřed vchodu do hračkářství. Vypadali, jako kdyby si dávali závod, kdo u mne bude dřív, proto jsem se okamžitě otočila a rozeběhla se mezi bludiště z regálů. A měla jsem pravdu, ale ani jednomu jsem nehodlala dát výhru zadarmo.

Jungkook POV
'Mám nápad! Dáme si závod k Mie. Kdo se jí dotkne jako první, bude vybírat trest pro toho druhého.' navrhl jsem, když jsme se rozdělili.
'Fajn, to beru!' souhlasil Jimin.
'Na tři. Raz... Dva... Tři!' odpočítali jsme souhlasně a tak závod začal.
'Mio? Mio?! Čekej!'

Mia POV
*Dobře Mio, dýchej* řekla jsem si, když jsem se konečně zastavila v jedné z uliček a Kookie s Jiminem nebyli na dohled. Začala jsem opatrně procházet v uličkách a vždy se jako špión rozhlížela do všech stran. Byla jsem na konci jednoho regálu, a tak jsem vystrčila hlavu, abych se porozhlédla po těch dvou. Když najednou...
'A mám tě!' uslyšela jsem a cítila ruku na rameni.
'Sakra Jimine! Tohle mi nedělej, asi mám infarkt!' lekla jsem se ho a sesunula se po poličce na zem.
'Promiň já nechtěl. Jsi v pohodě?' ptal se teď starostlivě Jimin.
'Jo jsem, jen se potřebuju uklidnit.' odpověděla jsem a přes těžké dýchání jsem se podívala na Jimina, klečícího vedle mě, vyplázla jsem jazyk a usmála se.
Když se moje srdíčko zklidnilo na přijatelnou frekvenci, pomohl mi se zvednout a začali jsme hledat Jungkooka.
'Hele támhle je.' šeptal Jimin a ukazoval za roh, kde si Kookie prohlížel herní konzoli.
'Uděláme policejní zákrok.' šeptala  jsem taky svůj plán. Jimin souhlasil, vzali jsme si z police vodní pistole a každý jsme šli z jedné strany uličky.
'Jeon Jungkook! Ruce nad hlavu, kalhoty dolů! Jste zatčen!' zakřičela jsem sebejistě. Na to Kookie jen nadskočil a zíral na nás jestli to myslíme vážně, zatím co Jimin na druhé straně umíral smíchy. Potom jsme vše uklidili a vyšli do vchodové haly obchoďáku, kde jsme měli sraz a šli jsme hromadně na oběd. Dnes jsme zvolili sushi!  Jéj!
Všichni jsme se najedli, zaplatili jsme a vyrazili do parku. Po cestě jsme ještě nakoupili nějaké sladkosti a pití.

Chvíli jsme se procházeli po krásně rozkvetlém parku, který hrál všemi barvami a pak jsme si sedli do trávy na jedné mýtince.
'Tak Hobi! Tady máš malý dáreček!' řekl Jin a vytáhl z batohu celý karton s plechovkami, kde bylo napsáno logo nápoje Sprite.
'Já jsem snad v nebi! Díky!' řekl Hoseok, s úsměvem si karton převzal a hned jednu plechovku vyndal, otevřel a zhluboka se napil.

'Koukej! Támhle ten mrak vypadá jako krokodýl!' ukazovala Ell na nebe.
'Jo vidím! A támhle ten zase jako lampa z Aladina!' řekla jsem zase já jako nadšené malé dítě a kluci se nám začali smát.
'Čuuus' řekl Suga, který nade mnou právě stál v předklonu a díval se na nás jak ležíme s Ell a koukáme se nahoru.
'Teď nevidím na mráčky ale!' zastěžovala jsem si, udělala psí kukuč a doufala že Yoongi uhne.
'No to máš teda blbý.' řekl a vyplázl na mě jazyk. Vypadal z mého úhlu pohledu strašně vtipně, a tak jsem to nevydržela a začala se nekontrolovatelně smát. Na to se Suga urazil a sedl si zpět do trávy.

'Hele zapadá slunce!' upozornil nás Tae.
'Já ale nikam nepadám.' řekl Hoseok, když dopil snad sedmou plechovku Spriteu.
'Jů ! Pozor letím!' nahlásila jsem, když jsem si chtěla lehnout směrem tak, abych na ten západ slunce lépe viděla. Jenže tam ležel rozpláclý Jimin a odmítal se pohnout.
'Fajn! Tak já si lehnu na tebe holt ! Tvůj problém.' pokrčila jsem rameny, lehla si a jeho břicho použila jako polštář a ještě jsem jí položila na protest prudce.
'Ohou neštvi prcku!' zaskuhral Jimin a pak se začal smát mému naštvanému výrazu, jakožto reakci na oslovení prcek.
'Hej netlem se, pak to drncá!' stěžovala jsem si, jenže to ho rozesmálo ještě víc a tak jsem si musela sednout.
Když jsme se podívali na nádherný západ slunce, zbalili jsme si všechny věci a vyrazili na strastiplnou výpravu domů. Po cestě se od nás Ell odpojila a šla zase k sobě domů.

Time skip
'Tak a co chceš dělat teď?' zeptala jsem se Hobiho, když jsme se všichni nějak poskládali na gauč v obývacím pokoji.
'Teď si přeji, aby nám Jin udělal véču, zatím co mi si pustíme další díl Harryho Pottera a budem ochutnávat ty dobroty, co jsme dneska sehnali.' culil se Hoseok a už si bral do ruky ovládání od televize.

'Hustý. Tak už ho zabij! Bodni ho! Tak ho bodni!' křičel Kookie na Harryho, který právě bojoval s Baziliškem.
'Já chci taky Fénixe. To by náhodou bylo super! Bych ho mohl půjčit Namjoonovi vždycky když si něco udělá! Vlastně ne.. to bych mu ho musel rovnou dát...' řekl potom zklesle Taehyung, když si uvědomil, že by ten Fénix u nich asi nepřežil.

'Jídlo!' oznámil Jin a už začal nosit na stůl různé druhy jídel, které jsem v životě neviděla.
'Eoma, co to je?' zeptala jsem se.
'Neboj Mio, není to jedovaté! Tohle se vaří u nás, ochutnej! Jen asi radši nejez tohle s houbami pokud nemáš ráda pálivé, jinak si můžeš brát co ti přijde pod ruku!' odpověděl a začali jsme  jíst.
'Hej Jimine? Co je tohle?' šeptala jsem ukázala mu jednu z mís s jídlem.
'To je Tteok-bokki. Na zkus to.' vysvětlil a dal mi kousek do mojí osobní mističky s rýží. Ochutnala jsem, neumřela a k tomu všemu to bylo dobré.
'Chutná?' zeptal se Jimin a sledoval mou reakci.
'Mhmm! Jestě tjochu posím.' zahuhňala jsem s plnou pusou.

Když jsme dojedli, sklidili jsme ze stolu a pomohli Jinovi s nádobím.
'Tak ještě jeden díl. Teď je Vězeň z Askabanu.' řekl Hobi a už tam šteloval televizi.
'Dobře, ale pak se jde spát!' upozornil nás Namjoon. A taky se tak stalo, dokoukali jsme Harryho Pottera a Vězně z Askabanu, spáchali večerní hygienu a zalezli jsme spokojení do postelí.
'Dobrou noc!'


Další kapitolka na světě 😇
Doufám že vás příběh stále baví a že neomrzí 😇❤️
Nezapomeňte napsat nějaký komentář 💬 a hlasujte ⭐.
Budu moct ráda za jakoukoliv odezvu.😘

I purple you 💜💜💜💜💜💜💜

Bratrův kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat