uskupení želva !

473 33 6
                                    

Sotva jsme vyšli ze studia Yoongi vytáhl z batohu láhev s námi neznámým nápojem. Nejprve se sám napil a pak jí nechal kolovat.
'Sugo kde ty to furt bereš?' ptala jsem se udiveně po tom , co jsem se sama napila. A musím říct že to bylo hodně silné.
'To víš, Suga je jako náš chodící bar.' otočil se na mne vysmátý Hoseok.
'A ještě jedna otázka.. proč já vždycky musím jít poslední tady s tím?' řekla jsem a ukázala jsem na Jimina, který s pyšným výrazem pochodoval vedle mne. Nemohli jsme se v tu chvíli prostě nesmát.
Možná to byl ten Yoongiho namíchaný alkohol co do nás tak zprudka kopl a možná taky ne.
'To je proto, že vás dvě s Ell musíme chránit ne?' odpověděl Namjoon, který šel úplně vpředu a drcl do Jina, co byl hned vedle něj.
'A to se mě jako ptáš nebo co?' řekl Jin.
'No možná.. protože sám nevím proč vždycky lezem v takový sestavě.'
'Lidi uskupení želva!' zařval Tae a všichni jsme se zastavili a snažili se napodobovat želvu, než jsme smíchy popadali.
Když jsme se zase nějakým způsobem sebrali, šťouchl do mne Jimin.
'Hele a jako nedělej že se ti to postavení tady vzadu nelíbí.'
'Hele docela i líbí, ale přišlo mi divný že furt chodím vzadu, když většinou vycházím mezi prvními. Ale díky tobě je to tu mnohem snesitelnější.' řekla jsem a přitom jsem se culila jako pako, že jsem málem neviděla na cestu, přes ty škvíry co mi tam pro výhled zbyly. A jo, asi bych fakt neměla pít, protože mi stačí opravdu málo a za chvilku můj obličej chytá jasný odstín červené.
'Ouu tak to jsem nečekal..' řekl Jimin a chytl mě kolem ramen. Přitom si pobrukoval nějakou písničku, koukal se nahoru na hvězdy a sem tam se napil. Chytla jsem ho rukou kolem pasu a snažila se ho navádět, aby to nenapral do nejbližšího živého plotu.
A jak jsem tak šla, tak jsem se zaposlouchala do té písničky co si pobrukoval. Nemohla jsem se zmýlit, byla to jejich píseň Save me. Než přijeli hodně jsem ji poslouchala a několikrát se i koukala na text.
Moc dobře jsem věděla, že i když si Jimin jen tak pobrukuje, tak si celý text přehrává v hlavě. Ten jeho pohled jsem znala. Byl zase ztracený ve svých myšlenkách tak hluboko, jak mu to alkohol jen dovoloval. A rozhodně by nad tím tak nepřemýšlel, kdyby mu ten text něco nepřipomínal.

*Jimine? Co se mi to sakra snažíš naznačit?*

Tak lidičky, po dlouhé době je tu opět další díl 😇💜
Děkuju za vaši trpělivost a vytrvalost. Jste skvělí 💜💜💜
Opět nezapomeňte podpořit mou tvorbu hlasováním, nějakým komentářem a můžete tam hodit i follow 😘😇

Otázka dne:
Baví vás stále tento příběh?😊

I purple you 💜💜💜💜💜💜💜

Bratrův kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat