Když jsem byla hotová zavolala jsem kluky dolů a během chvilky se rozezněl po domě ostrý zvuk zvonku.
'Ell je tady!' vykřikla jsem nadšeně jako malé dítě a okamžitě jsem jí běžela otevřít.Jungkook POV
'Ahoj Ell! Ráda tě zas vidím. Všichni už čekají. Pojď, představím tě.'
Ozýval se Miin hlas z chodby, zatímco jsme všichni čekali v obývacím pokoji/kuchyni.
Najednou se ve dveřích objevila Mia a za ní se vynořila modrooká dívenka se špinavě blond vlasy. Byly si s Miou vlastně trochu podobné, ale přece jen ona byla.. jiná. Okamžitě jsem strnul a netušil jsem, jak zachovat klid.Mia POV
' Tak kluci, tohle je moje kamarádka Ell! Ell, tohle je můj bratr Jungkook a jeho kámoši ze skupiny, Suga, Namjoon, Jin, J-hope, Jimin a Taehyung!' Uff tak to dalo celkem zabrat, zachovat se trochu profesionálně.
Nechala jsem všechny ať se v klidu seznámí a prohodí spolu pár slov. Ale najednou jsem si všimla Tae, který nehnutě stál s pootevřenou pusou a zíral do diskutující skupinky.
'Tae Tae je ti něco?' šeptala jsem na Taehyunga, který sebou cukl, jakoby se probral z tranzu.
'N-neee dobrý, jen jsem se zamyslel..' odpověděl mi. Zněl trochu sklesle, ale nechala jsem to být, protože mi došlo, že mi stejně nepoví co ho žere.
Aspoň jsem ho trošičku popostrčila a naznačila, aby si šel taky povídat s ostatními. Naštěstí můj "tajný" signál rozluštil a už cupital ke skupince.
Na chviličku jsem se k nim přidala, než Namjoon, jakožto zvolený vůdce pro dnešní výpravu, zavelel, že se vyráží. Ell si hodila věci za roh, protože nechtěla zdržovat vybalováním a už běžela za ostatními.
Já jsem jen za všemi zamkla a chtěla jsem se za nimi rozběhnout. Prudce jsem se otočila, ale do něčeho jsem narazila.
Nebo spíš do někoho...'Jsi.. v pohodě?' zeptala se mne osoba, která mne držela za paže abych nárazem nespadla na tvrdou zem jako zralá švestka.
Když jsem otevřela oči, zjistila jsem, že to byl Jimin a stál na můj vkus až nebezpečně moc blízko.
'J-jo. Jen jsem tě tu nečekala.' a snažila jsem se usmát. Srdce mi bušilo jako o závod. Lehce jsem ho od sebe odstrčila.
'Pojď nebo nám utečou.' Obešla jsem ho šla jsem směrem za ostatními.
Ale Jiminovo kroky jsem za sebou neslyšela...Tak další (krátký 😅)díl je na světě! A! Tento příběh už má 2k přečtení!!! Jste skvělí! Úžasní! Báječní!😍 💜💜💜
Děkuju strašně moc, že tento příběh stále podporujete!Opět nezapomeňte na nějaký komentář a ikonku hvězdičky ❣️
Otázka!!:
Věříte v lásku na první pohled??
Pište do komentářů!❤️😇
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...