Když jsem dočetla dopis jen jsem se nad ním pousmála, složila ho do kapsy a šla si vzít něco k jídlu. Otevřela jsem první skříňku v kuchyni, která byla narvaná všelijakými druhy těstovin, kečupů, luštěninami a mnoho dalšími věcmi na vaření. Vytáhla jsem rýžové nudle a kečup. Z šuplíku vytáhla pánev a vařečku. Od někud jsem ještě vyndala dvě malé cibule, papriku a rajčata.
Když jsem měla uvařeno, což trvalo asi třičtvrtě hodiny, nabrala jsem si do misky, vzala hůlky a plácla sebou na gauč a k tomu si zapla telku.
Už skoro hodinu ležím v posteli a tupě zírám do stropu a přemýšlím. Co když s klukama nebudem vycházet, co když budou hnusní a arogantní.. prostě jiní než se tváří na videích, ne, nesmím nad tím takhle přemýšlet, přece, jinak by je k nám Kookie nepozval, ale co když se nás opravdu pokusí sníst? ... dobře tohle už je asi nemožné...i když..ne, prostě ne.
Po tomhle jsem konečně usnula i když nevím jak se mi to povedlo.Crrrrrr crrrrrr!!!!! Ozval se zase ten otravný zvuk mého budíku. Když jsem se konečně vyškrábala z postele, šla jsem si dolů vzít snídani, přičemž jsem se málem rozflákala na schodech. 'jsi opravdu šikulka Mio' řekla jsem si sarkasticky sama pro sebe.
Mou snídaní se staly nějaké cereálie a odtučněné mléko. To jsem do sebe naházela a šla se převléct ( viz média), vyčistit zuby.... Naštěstí mi to ráno netrvá tak dlouho, protože se nemaluji. Né že bych nechtěla, jen jsem na to moc líná a přijde mi to zbytečné, lepší ani horší už to být nemůže a já jsem s tím smířená tak co.
Když jsem byla hotová, naházela jsem si do batohu klíče, mobil, peněženku a svůj notes na kreslení. Obula jsem se vzala si skateboard a jela do školy.Před školou jsem se zastavila a jako vždy čekám na Ell.
' Ahoj!!! ' řve na mě Ell z pěti metrů jedoucí na penybouardu.
'Ahoj!' odpovím jí a obejmu na přivítanou. Ell je jako moje ségra tak se nedivte😅.
Vzali jsme si prkna a šli do budovy školy.
Když jsme si skate a peny zamkly ve skříňkách, šly jsme do naší třídy.
'Hele nechceš jít dneska k nám?' nabídla jsem Ell když jsme čekali na třídní učitelku.
'Jo! Ale pod podmínkou že mi pustíš nějaký videa s tou skupinou ve který je ten tvůj brácha, nechci pak vypadat jako úplnej magor, který o nich neví vůbec nic' řekla a udělala face alá smutné dítě
'Jasně, taky se na to potřebuju podívat... Hele ale už vím jak se aspoň ta skupina jmenuje, BTS aka Bangtan boys'
' BTS... Zní to trochu jak nějaká protidrogová skupina 😂 ale líbí se mi to! Tak fajn dohodnuto!'
Pak přišla učitelka: ' tak jo, poňeváč zítra dostáváte vysvědčení tak si pustíme nějaký film, možná dva a v půl dvanácté můžete jít domů, což už víte, protože je to každý rok stejné.'
Řekla učitelka a pustila nám tam...rlly vážně tam pustila Titanik?!
Po asi hodině a půl co mi Ell kreslila po ruce, zvedla hlavu k plátnu s filmem. Zrovna tam byla scéna kde si upřeně dívali do očí a začali se k sobě přibližovat, když tu je někdo vyrušil..
' Omggg já asi budu brečet' ozvala se Ell vedle mě a nahodila face alá dítě kterému někdo sebral hračku
' Joo ani je nenechají na chvíli o samotě aby mohli' při tom se podívám na Ell která nahodila svůj perverzní face ' ne! Neřekla jsem nic! Ještě jsem to neřekla!' jo přiznávám někdy se chováme praštěně, ale co aspoň se nenudíme
' My Kid hearteu to neunese' face alá mimčo
' To bude dobjí' a začala jsem jí utěšovat'Konečně!! Konečně ta kravina skončila!! ' zařval někdo z mých spolužáků přes celou třídu
S Ell jsme se sebraly a vypadly co nejrychleji ze třídy, vzaly jsme si prkna a na nich odjely rovnou k nám.Trošku jsem se překonala. Tohle je druhá kapitola za den a možná bude ještě třetí tak se máte na co těšit u dalších dílů ahoj 💕
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...