'Ahhh tak tohle bylo asi to nejlepší co jsem jedl.' odfrkl si Suga, což mne trochu zarazilo, protože on tak často něco nechválil.
Než jsme vše zabalili a uklidili studium, tak už bylo dost pozdě večer. A tak se nic neprotahovalo a vyrazili jsme rovnou domů.'Wow koukej! Támhle je velký vůz!' drcla jsem do Tae, který šel vedle mne a nadšeně jako malé dítě jsem ukazovala na oblohu.
Najednou se ale zepředu vyřítil Jimin s flaškou v ruce a chytl mne kolem ramen.
'Kde ? ' zeptal se a už měl zakloněnou hlavu a zíral na oblohu. Sálalo z něj teplo a v očích se mu odrážely světýlka z hvězd.
'T-tamhle' odpověděla jsem a ukázala jsem směr kam se má koukat.
'Ehm.. Jimine?'
'Ano?' otočil se na mne s úsměvem.
'Taková otázka. Proč se mne furt držíš?' jakože ne že by mi to bylo nepříjemné, ale prostě mne to zajímalo.
'Protože jsi až moc skvělá na to, aby jsi šla sama.' odpověděl a já jsem se nad tím jen pousmála. Co jiného mi zbývalo?
'Ne, budu k tobě upřímnej. Už mám v sobě trochu alkoholu a rozhodně nechci na tomhle úžasně rozpraskaným chodníku hodit tlamu. Takže..buďto nespadnu vůbec nebo půjdeš ke dnu se mnou.'
'Jop tak to už dává větší smysl.' řekla jsem a taky jsem ho chytla kolem pasu. Měla jsem pocit, jako kdybych šla se svým nejlepším kamarádem, kterého znám už od dětství. Bylo mi až směšné jak dobře se vše vyvíjelo.'Jimine?' 'Mhmm?' 'Díky že jste na nás tak hodný. Jste opravdu skvělý. A díky, že se mi staráte o Jungkooka.' vychrlila jsem ze sebe, aniž bych nějak moc přemýšlela. Byla jsem opravdu ráda že tu jsou.
'Žádný problém Mio. Je mi ctí být ve skupině s tvým bráchou... Víš proč? Protože díky němu jsem měl možnost sem přijet.' řekl Jimin, až moc dobře na to, kolik toho vypil.Když jsme konečně dorazili zpět domů, Yoongi sebou plácl na gauč a okamžitě usnul.
'Jako šutr.' řekl Namjoon, šťouchající Yoongimu do nohy s pochybnou nadějí, že se probere.
'Hele Ell, tak jdi ke mě do postele. Suga holt dnes bude spát tady.' Ell jen kývla a šla s Taehyungem ke mne do pokoje.'Mio?' ozval se Jimin, který už jako jediný stál v kuchyni/obýváku.
'Hmm?' 'Jdi normálně nahoru, já dnes budu spát tady se Sugou.' Nevypadal, že by chtěl se mnou zrovna smlouvat.
'Dobře.. Dobrou noc Jiminie.' 'Dobrou Mio' odpověděl a pousmál se.Vypadal unaveně, ale šťastně.Vyšla jsem schody, vešla do svého pokoje a snažila se dělat co nejméně hluku, protože ti dva už spali. Ell byla zavrtaná v mojí posteli a tak jsem si lehla do té Jiminovo, která tam dnes jediná vypadala opuštěně.
Dobrou noc.
Tak a je tu další díl 😇
Nezapomeňte hlasovat a napsat nějaký komentář 💜
Pokud chcete a moje příběhy se vám líbí, rozhodně může tě hodit follow 😘💜I purple you 💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...