Jimin POV.
'Dobré ráno Růženky !' ozval se najednou dívčí hlas.
Když jsem zvedl hlavu a zamžoural do denního světla, uviděl jsem Miu, jak stojí mezi postelemi a v každé ruce má talíř. A zase to pyžamo!
'Brý ráno.' Sotva jsem to dořekl, už mi do rukou vrazila talíř i s příbory.
'Lívance! Ty jsem neměl snad už roky! Díky!'
Okamžitě jsem se do nich pustil. Ačkoliv se kocovina trochu ozývala, bylo to skvělé ráno.Mia POV
Když jsem viděla jak se Jimin pustil do jídla, byla jsem spokojená.
'Co? Říkal tu někdo něco o jídle??' ozval se najednou rozespalý Tae.
'Jop. Dnes je snídaně do postele. Máš tu lívance.' a v mžiku si Taehyung ode mne bral talíř a už se culil od ucha k uchu. Jak málo mu stačí k radosti. Stačí, abyste měli lednici plnou jídla a je spokojený jako štěně.
'Hmm jšou fakt dobý !' šišlal s plnou pusou. Bylo na ně radost pohledět.
Postupně jsem roznesla všechny talíře s lívanci a pak jsem se šla taky najíst.
Když jsem přišla do kuchyně, kterou máme spojenou s obývacím pokojem, všimla jsem si Yoongiho, který poloseděl pololežel na gauči a... Zase spal.Když jsem dojedla, začaly se ozývat kroky na chodbě.
Byl to Kookie s Jiminem a nesli již prázdné talíře.
'Kde jsou ostatní?' zeptala jsem se Kooka.
'Všichni jsou teď nasáčkovaný jako sardinky v mojí posteli a koukají na počítači na seriál.'- odpověděl stále ještě rozespalý a rozcuchaný Kookie.
'Dobře, jdu jim říct že za hodinku tu má být Ell a půjde se hromadně na oběd'.
'Ell?' zeptal se udiveně bráška.
'Mhmm. To víš, když jsi tu nebyl, tak jsem si musela najít někoho jiného s kým se bavit' odpověděla jsem provokativně, protože s Ell se známe už odmalička. Jenže Kook se nikdy nezajímal o moje kamarády, pokud to nebyli kluci. To se v něm potom probudil ten až moooc protektivní bráška a během mrknutí oka jsem už žádné klučičí kamarády neměla.
'Jo! Že se nestydíš jí tady nechávat samotnou!' řekl škodolibě Jimin a začali se s Kookiem přátelský pošťuchovat.Otevřela jsem dveře do pokoje. Všichni zaujatě sledovali zářící obrazovku počítače, kde běžel nějaký seriál. Nechtěla jsem je moc rušit, tak jsem skočila k nim do Kookovo postele. Jin mě vzal jako plyšáka a objal mě.
Netrvalo to dlouho a skončil díl. Vylezla jsem z postele.
'Poslušně hlásím že tak za třičtvrtě hodiny má přijít moje kámoška Ell, budem chvíli tady a pak se půjde společně na objed. Platím mimochodem. A Ell tady taky bude cca týden spát.'
'Dobře. Ale platím já! A neopovažuj se se mnou hádat Mio.' řekl Namjoon a dělal, jako kdyby mě káral jako malé dítě.
Když bylo vše řečeno a domluveno, všichni se začali chystat a stejně tak i já.
Spáchala jsem hygienu a převlékla jsem se:Když jsem byla hotová zavolala jsem kluky dolů a během chvilky se rozezněl po domě ostrý zvuk zvonku..
Děkuju všem co tento příběh stále čtete a podporujete, jste prostě úžasní !!!💜😍
Opět nezapomeňte na ikonku hvězdičky a zanechat nějaký hezký komentář! 💜😇
ČTEŠ
Bratrův kamarád
ФанфикPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...