'Hola hola! Jimin volá! Vstávejte všichni! Ať už dole vidím vaše rozespalý ksichty! Juj ono se mi to i rýmuje.' řval nahoře Hobi. Jeho hlas se rozléhal po celém domě a bylo slyšet dupání, jak si u toho poskakoval.
Jimin POV
'Jupí dneska vybírám já! Kookie pojď sem!' zaradoval jsem se a zavolal Jungkooka do našeho pokoje, když Tae odešel do kuchyně na snídani.
'No? Co chceš?!' ozval se Jungkook a rozrazil dveře.
'Pojď dovnitř a zavři.' udělal jak jsem řekl a já začal vysvětlovat svůj plán.'Vyhrál jsem závod v obchoďáku, takže mi to dlužíš!' připomenul jsem mu, když odmítal můj plán.
'Ale je to Mia chápej..' řekl nervózně.
'Já vím.. právě proto mi můžeš poct nejvíc ze všech.' vysvětlil jsem.
'Fajn pokusím se.. Ale nic na sto procent neslibuju!' řekl a ukázal na mě prstem.
'Děkuju! Jsi Skvělej!' vykřikl jsem nadšením a objal ho.
'No jo, no jo. Já vim. A teď mě pusť mám hlad.' řekl nezaujatě Jungkook a po tom, co jsem ho pustil zmizel za dveřmi.Mia POV
'Ahoj Googie! Kde je Jimin?' zeptala jsem se ho, když vpadl do kuchyně.
'Proč tě to zajímá? Dělám si srandu je nahoře a stele si.' vyplázl na mě jazyk Kookie.
Když Jimin konečně taky přišel, sdělil nám, co by chtěl dnes podniknout.'Dobře, tak zbalit. Za půl hodiny sraz u aut a vyráží se do akvária!' oznámil Jin a mi jsme tak učinili.
'Mio? Vezmeme si jeden menší batoh dohromady? To bude stačit ne?' zeptala se Ell ponořená hluboko ve své sportovní tašce s věcmi.
'Jo rozhodně. Na dej to sem a já to pak vezmu.' řekla jsem a hodila k ní batůžek, kde jsem už měla svoje věci naskládané. Ell si tam taky dala vše potřebné a šli jsme ven ke dvou autům.'Tak já vezmu Hoseoka, ségru a Jimina. A ty Taehyungu si vem zbytek.' usmál se Kookie a už lezl do jednoho z aut.
'Proč já mám víc lidí?' zeptal se smutně Tae a ohrnul spodní ret.
'Protože jsi starší!' zasmál se Kook, zaklapl dveře a zapl si pás.
'Sedím vepředu!' ozvalo se a už se Hobi soukal na sedadlo spolujezdce.
Mi s Jiminem jsme si sedli dozadu, Kookie nastartoval a vyrazili jsme.'Tak a jsme tu!' oznámil Jungkook, zaparkoval a mi vystoupili. Hned po nás přijel i Tae se zbytkem.
'Tak jak si to představujete pane ChimChim?' zeptala jsem se Jimina na jeho přesný plán.
'No protože už bude skoro poledne, tak nejprve oběd. Potom prohlídka a pak bude překvápko.' uculil se na mě.
'Dobře tak to tvoje překvápko mě trochu děsí.' řekla jsem a šli jsme do obrovské vchodové haly. Po stěnách byly obrázky různých mořských živočichů a uprostřed kruhový pult s nápisem ,,recepce''. Joon koupil vstupenky a mi zatím šli do restaurace, která spadala pod objekt.
Všichni jsme se najedli, rozdělili se do skupinek a natěšení vešli do chodby, kde začínali akvária.'Wow koukej tahle je roztomilá!' ukazovala jsem Jiminovi malou rybku.
'Našel jsem Nema!' ukazoval zase on.
Pak jsme šli dál chodbou, kde zářily jen světla z akvárií. Bylo ticho.
'Hele proč jsi vlastně chtěl jít se mnou?' zeptala jsem se, abych prolomila to hrobové ticho.
'Protože by si tě jinak zase vzal k sobě Yoongi a to jsem nemohl dopustit.' usmál se na mě.
'Proč? Však Yoongi je hodný. Sice strašně šutří, ale je s ním i sranda.' pokrčila jsem rameny.
'Dobře. Takže příště tě nechám na pospas Šutřímu králi a se zavřenýma očima odejdu.' zastavili jsme se.
'Tak jo!' řekla jsem natěšeně.
'Co ? To bys chtěla?' divil se Jimin.
'Jo! Protože chci vidět, jak to při tom tvém odchodu napálíš do první stěny. Se zavřenýma očima se chodí blbě víš.' smála jsem se nad tou představou.
'Napálit do něčeho je spíš tvoje specializace.' uchechtl se a znovu se rozešel chodbou.
'Když ty si vždycky vybereš tak blbý místo na stání, že to je prakticky nemožný do tebe nenapálit.' bránila jsem se.
Pokračovali jsme dál až jsme došli do jedné z chodeb, která byla pod vodou, takže všechny stěny kromě podlahy, byly prosklené a bylo vidět na rybky.
'Páni. To je nádhera.' řekla jsem, objala Jiminovo paži, protože jsem myslela že to se mnou šlehne. Nemohla jsem tomu uvěřit.Jimin POV
'Páni. To je nádhera.' vydechla Mia, stojící vedle mne a objala mi ruku. Když jsem se na ni podíval, zářily jí oči nadšením. Byla tak roztomilá až to bolelo. Nechtěl jsem aby tahle chvíle skončila. Zároveň jsem v duchu děkoval Kookiemu, že se mu nějakým způsobem povedlo zaměstnat Sugu a ostatní, abych si mohl při rozdělování vybrat Miu jako první.Time skip
Došli jsme zpět do vchodové haly, kde už na nás ostatní čekali.
'Tak a teď bude to překvápko. Joone mluv.' přenechal jsem to na našem ''šéfíkovi''.
'Teď využijete ty plavky, co jsem vám hlásil. Jde se plavat s delfíny.' řekl Namjoon a všichni začali jásat. Šli jsme do šaten se převléct a pak do takového bazénu, kde už čekali pečovatelé.
Vlezli jsme do vody a já jsem málem hodil tlamu na jednom z kluzkých schůdků.Po chvíli přišla z vedlejší šatny vysmátá Mia s Ell.
*Shit* Pomyslel jsem si, když jsem viděl Miu v černých plavkách. Naprosto jsem zkoprnělMia POV
'Lachtane teď tady budeš jako doma!' smála jsem se Ell, která jen kývla a tleskla si.
'Počkej, klouže to.' řekl Yoongi, chytil mě za ruku a pomohl mi po schodech.
'Díky.' usmála jsem se a byla vděčná, protože jsem na těch schodech cítila jak to podkluzovalo.
Když jsme byli všichni ve vodě, otevřela se jakási branka a začali připlouvat první delfíni.
'O můj bože! Ty jsi tak sladkej!' rozplývala jsem se nad delfínem, který ke mě připlaval. Pomalu jsem ho drbala jako psa a nevnímala svět okolo.
Pak nám pečovatelé s nimi ukazovali různé triky, plavali jsme s nimi a také jim zkoušeli dávat nějaké povely.
Když už se začalo stmívat, museli jsme se s těmi úžasnými tvory rozloučit a vyrazili jsme domů.Jimin POV
Díval jsem se z okýnka ven do tmy a přemítal si celý den znovu a znovu. Pak jsem se otočil na Miu a chtěl jsem něco říct, ale nemohl jsem. Spala.
'Díky Kooku. Bylo to skvělý.' poklepal jsem našemu dnešnímu řidiči na rameno. On jen přikývl a dál sledoval cestu.
Dorazili jsme domů. Jungkook s Taehyungem zaparkovali co nejblíže to šlo. Nechtěli jsme Miu budit, tak jsem poprosil Sugu ať mi podrží dveře a odnesl jsem jí dovnitř.
'Ell? Já ji vezmu dneska normálně nahoru, nevadí ti to? ' šeptal jsem a stále pevně svíral spící Miu v náručí.
'Ne vůbec. Dobrou noc.' zamručela z posledních sil, plácla sebou na gauč a v tu ránu taky spala.
Zbytek cesty mi pomohl s dveřmi potom Tae. Položil jsem Miu na její postel a Tae přes ní hodil už připravenou deku.
Spáchali jsme večerní hygienu a taky šli bez protestů spát.
'Dobrou noc!' ozval se Joon a pak nastalo ticho.(Konec Jimin POV)
Po dlouhé době další díl 😅
Doufám že neomrzí a budete ho stále podporovat 💜
Nezapomeňte napsat nějaký komentář 💬 a hlasujte ⭐❣️I purple you 💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...