'Vstávat vy dvě hrdličky!' ozýval se vzdáleně Taehyungův hlas.
'Hmm' zamručela jsem rozespale a trochu se zavrtěla. K mému překvapení můj pohyb způsobil pohyb i jakési osoby ležící vedle mne s rukou objímající mne kolem pasu. Otevřela jsem oči a...
'Aaa! Sakra Jimine co tady děláš?!' lekla jsem se, odstrčila ho a na to spadl z gauče na tvrdou zem.
'Jak zralá švestka co?' smál se Jin přihlížející situaci s toustem v ruce.
Jimin se jen mlčky zvedl a šel si taky připravit snídani.'Tak.. co si přejete dneska podniknout?' spustil Namjoon, když jsme všichni byli po snídani a už jsme opět seděli v jakémsi kroužku kolem stolku v obýváku.
'A vážně vám nevadí, že máte den dohromady?' zeptal se Hobi, aby se ujistil.
'Ne, máme s Miou podobné nápady, takže si myslím, že to bude v pohodě.' odpověděla Ell a podívala se na mne. To jsem na ní jen kývla na znamení souhlasu a začali jsme všem vysvětlovat náš plán.
'Noo takže jako první... Jsme se s Ell shodli, že si půjdem zahrát volejbal. Potom se vrátíme na oběd a kdo chce bude dodělávat obrazy ze dne, kdy vybíral Tae.' řekla jsem.
'A když to budeme mít vše hotové, tak se pojede na paintball. A rovnou si vezmeme věci na další a poslední aktivitu což bude ...' řekla zase Ell.
'Procházka s přespáváním pod stanem!' dopověděli jsme souhlasně.
'Hustý!' vydechl Kookie a rozzářili se mu oči.
'A kolik máte stanů? Jen abysme se všichni pak někam vešli.' ozval se Suga.
'Dobrá otázka. Máme dva malé a dva větší stany. Takže budou tři stany po dvou lidech a v tom čtvrtém budou tři.' odpověděla profesionálně Ell.
'Jsem s Ell!' vykřikl Taehyung a u toho se hlásil jako malý školáček.
'Tak to ne. Rozdělíme se. A bude losování!' navrhl Joon.
'Jo a jak to chceš udělat, když je nás lichý počet?' smál se Hobi.
'Jednoduše, mě je jedno kde budu, takže se pak někam vmísím až bude ostatní rozhodnuto.' odpověděl Namjoon a tak jsme začali. Taehyung, Suga, Jimin a Jungkook napsali každý své jméno na kousek papírku, ten vhodili do misky a mi ostatní si poslepu jeden papírek vytáhli. Namjoon byl zatím jako kontrolor, aby jsme si papírky mezi sebou nezačali měnit. Rozložila jsem lísteček který jsem si z misky vytáhla a moje srdce vynechalo úder. ( Výsledek losování & přiřazení Joona: Ell+Tae ; Suga+Hoseok ; Jungkook + Jin+ Namjoon ; Mia + Jimin )
'Jimin..' řekla jsem šeptem. To snad ne, zrovna před hodinou jsem se probrala vedle něj a teď se to má opakovat. Vážně jako naschvál jsem si musela vytáhnout lístek s jeho jménem?
Potom co jsme zjistili své parťáky na dnešní večer, oblékli jsme se do sportovního oblečení a vyrazili jsme na kurty, které byly součástí sportovního stadionu a dal se na nich hrát volejbal. Nejprve jsme s Ell ostatní trochu "zaškolili" a pak jsme se rozdělili na dva týmy a začalo se hrát.Time skip:
'Aish! Už nemůžu! Mám už moc velký hlad!' zastěžoval si SeokJin při podání, a tak jsme odehráli poslední míč a vrátili jsme se domů na skvělé Jinovo jídlo. Jakmile jsme dojedli, rozložili jsme po celém obýváku/kuchyni všechny naše nedodělané obrazy a užívali si trochu kreativní chvilky než nadešel čas na další aktivitu. Paintball!
'A jak vás vlastně napadl zrovna paintball?' zeptal se Jimin ve chvíli, kdy už jsme byli naskládaní v autech jako obvykle a na cestě za novými zkušenostmi.
'Nevím.' pokrčila jsem rameny.
'Vždycky jsem to chtěla zkusit a Ell taky.' dodala jsem užívala si cestu. Koukala jsem se ven z okénka a v hlavě se mi bouřili myšlenky .
Když jsme dorazili na místo, ujal se nás jakýsi instruktor. Vše nám vysvětlil, dal nám chrániče, speciální masky/helmy na ochranu obličeje a části hlavy a mohli jsme začít.'Támhle! Jak je Suga! Tam mají základnu!' křičela jsem na mé parťáky (Ell, Jin, Hoseok, Namjoon) a ukázala jsem jim směr. Hobi zůstal na naší základně jako stráž a já, Ell, Jin a Joon jsme zahájili útok na naše protivníky.
Nával adrenalinu nás pohltil jako ještě nikdy před tím. Za běhu jsme stříleli kuličky naplněné barvami jako by na tom záviseli naše reálné životy.
'Jo! Jsem tu! Vyhráli jsme!' jásala Ell, když sešlápla velký červený kotouč v zemi, který značil základnu.
Sice jsme pak na kola prohráli 3:2 , ale to nikomu z nás nevadilo, protože jsme si to společně užili. Obzvláště když Jin trefil utíkajícího Sugu přímo do levé půlky zadku a ten vykřikl přes celé herní pole.
'No tak z toho bude dobrá modřina. Člověk by čekal, že si vyberete bezpečnější aktivity. Třeba vyšívání nebo nějaký takový holčičí kraviny. Ale ono ne. Vy si prostě musíte vyprat něco, co je prakticky rekonstrukce zákopové války..' brblal si pro sebe Yoongi a u toho si mnul trefené místo na jeho pozadí.
'Nekňourej, stejně jsme vyhráli, tak máš být spokojenej!' řekl Jungkook, který jeho nářky zaslechl.
'No jo! Ale kdyby to bylo víc než na tři vítězství, tak by to nejspíš vyhráli oni! Teď se konci se celkem rozjeli.' spustil zase Taehyung.Jakmile jejich konverzace, složená převážně z fňukání střídajícího se s vítězoslavními pokřiky, byla u konce, instruktor udělal něco jako slavnostní prohlášení vítězného týmu a mi spokojení odevzdali výzbroj, nasedali zpět do aut a za chvilku jsme stáli přímo na začátku cesty vedoucí do lesa, s vybavenými batůžky na zádech připraveni vyjít vstříc dalšímu dobrodružství dneška.
Jéj další díl 😅💜
Trochu zmatený a zkrácený než co bylo v plánu, ale doufám, že vás stejně aspoň trochu bavil 😇Otázka dne: Jak nejraději trávíte svůj volný čas? 🤔
I purple you 💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...