den podle mistra Yoongiho

457 26 5
                                    

'Ding Dong!!!!' rozezněl se po domě ostrý zvuk zvonku, a tak jsem se zvedla z postele a šla otevřít.
'Ahoj Ell. Pojď dál.' šeptala jsem a pustila Elizabeth dovnitř.
'Čau, proč šeptáme?' zeptala se Ell.
'Protože dnes aktivity vybírá Yoongi a dopadlo to tak, že bude spát minimálně do oběda, a pak se jde odpoledne ven fotit.' stále jsem šeptala. Na to se Ell jen uchechtla a šli jsme ke mě do pokoje. Otevřela jsem Ell dveře, ona vešla, sedla si na mou postel a já vedle ní.
'Jaj. Jsem myslela, že se dneska bude dít něco lepšího.' poznamenala Ell a koukali jsme se na ty dvě Růženky co od začátku prázdnin okupovaly můj pokoj.
'No já si to taky myslela, ale podle Yoongiho je spaní nejlepší aktivita co se dá provozovat a obzvláště prý o prázdninách.' snažila jsem se říct co nejvíce potichu.
'A nic jiného neřekl?' zeptala se Ell.
'Jo ještě Chrrrr pši.' Vysvětlila jsem a snažila se napodobit Yoongiho spící obličej.
'Co se to tu děje? Tady někdo nectí pravidla nebo co?' ozval se najednou rozespalý Tae a zvedl hlavu, aby se podíval, kdo to tam mluvil.

'Co se to tu děje? Tady někdo nectí pravidla nebo co?' ozval se najednou rozespalý Tae a zvedl hlavu, aby se podíval, kdo to tam mluvil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Ell? No nazdaaar!' řekl radostně Taehyung.
'Pšššt! Vzbudíš ostatní. Jinak... Taky tě ráda vidím.' okřikla Ell Taehyunga a přivítala se s ním.
'Jak dlouho ještě hodláte spát?' zeptala jsem se.
'No já teď už spát asi nebudu. Jimine budíček! Už je tu návštěva!' řekl Tae a přes uličku mezi postelemi vystrčil nohu z peřiny a kopl do Jimina.
'Nemáme zájem.' zahuhňal Jimin do polštáře a ležel poklidně dál.
'Pokud okamžitě nezvedneš tu svojí línou prdel a nepřineseš něco k jídlu, tak budeš spát ve sklepě s pavoukama, Mia se na tebe vykašle a Ell bude spát místo tebe.' pohrozil Tae a konečně to zabralo.
'Fajn! Jsem vzhůru! Spokojenej ty hyperaktivní mimozemšťane?!' řekl Jimin hodil na sebe mikinu a vstal z postele.

'Ale pro to jídlo jdeš se mnou!' řekl, chytl Taehyunga za límec od pyžama a vláčel ho s sebou dolů do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Ale pro to jídlo jdeš se mnou!' řekl, chytl Taehyunga za límec od pyžama a vláčel ho s sebou dolů do kuchyně.
Za chvíli se vrátili, oba měli v každé ruce jeden talíř s toasty a Tae měl ještě v zubech pytlík s gumovými medvídky. Každá jsme od nich dostala jeden z talířů, najedli jsme se a pak hráli hry do té doby, než se probudili i ostatní.
Jin udělal pozdní oběd, a pak jsme se společně podívali na díl nějakého seriálu, co měli kluci opět rozkoukaný.
Když díl skončil, Joon zavelel a vyrazili jsme na focení do přírody.

'Hele! Tohle je hezký!' řekl Yoongi a ukazoval mi fotku nějaké květiny na které seděl nádherný motýl.
'Hustý!' reagovala jsem s vytřeštěnýma očima, protože se mu ta fotka opravdu povedla.
'Ale.. to nic není.' usmál se Yoongi a poškrábal se nervózně na zátylku.
'Šikula!' pochválila jsem ho, podrbala pochvalně ve vlasech a rozběhla se k jednomu rozkvetlému stromu, který mě zaujal.
'Počkej na mě!' chřičel Suga a rozběhl se za mnou.
'Jů koukej!' usmála jsem se a ukazovala mu květ stromu, který právě prolézala včelka.
'Hmm počkej chvilku.' řekl a zamířil na mě foťák.
'Co myslíš? Dobrý?' ukazoval mi fotku, jak držím větvičku toho stromu a dívám se na květ s včelkou.
'Já si myslím, že by to bylo lepší kdybych byla hezká..' podotkla jsem a uchechtla se.
'Takže to vlastně lepší být nemůže.' odpověděl Yoongi, zvedl hlavu od obrazovky foťáku a podíval se na mě.
'Ty jooo možná nebudeš takový šutr jak jsem si myslela.' řekla jsem a začala se smát.
Chodili jsme sem tam a fotili různé broučky, kytičky, krajinku, prostě vše co nám přišlo pod ruku. Yoongi vypadal, že si to náramně užívá a já také.

'Jé tady jste! Všichni v pohodě?' zeptala jsem se, když jsme se všichni postupně sešli na jedné z cest.
'Jo, vypadá to, že jsme všichni. Tak a jde se domů.' řekl Jin a vedl nás do města a pak zpět domů.
Po cestě jsme si navzájem ukazovali, co jsme nafotili a všichni vypadali spokojeně... Teda skoro všichni.
'Tak co tě žere tentokrát?' drcla jsem do Jimina, když jsme konečně šli v našem obvyklém postavení.
'Nic.' odpověděl Jimin a zíral někam dopředu.
'Dobře, takže je to nic jakože chci všechny vyvraždit nebo nic = proboha už na mě nemluv Mio?' zeptala jsem se sarkasticky.
'Nic jakože nic. Fakt mi nic není, jen..' zarazil se najednou Jimin.
'Jen..? No taaaak. Vyklop to Jiminie~' šťouchla jsem provokativně do něj.
'Jen jsme Taehyungem chtěli jít s vámi, ale vy jste najednou někam zmizeli.' řekl a konečně se na mne otočil.
'Stačilo říct. Taky jsem mohla jít jen s vámi a Yoongi by šel s Kookiem.' odpověděla jsem a pokrčila rameny.
'Fajn, příště tě ukradnu.' řekl a konečně se usmál.
* Haleluja! * Pomyslela jsem si.

Time skip
'Dobře paní Morenová. A nebojte vrátím vám ji! Nashledanou!' dovolala jsem s Ellinou mamkou, když jsme dorazili domů.
'Tak co říkala?' zeptala se Ell.
'V pohodě. Prý tu můžeš spát jak dlouho chceš, jen se máš vždycky ozvat a čas od času si přijít pro čistý oblečení.' sdělila jsem Elizabeth. To jen kývla a šli jsme si sednout k ostatním do obývacího pokoje. Podívali jsme se na třetí díl ze série filmů Harryho Pottera, najedli se a u toho jsme zlehka popíjeli jeden z Yoongiho slavných nápojů. Spáchali večerní hygienu, rozdělili se do svých pokojů a já s Ell jsme jako vždy zůstali  spát dole v obýváku.
'Dobrou noc!' řvali všichni najednou z patra.
'Dobrou!' odpověděli jsme s Elizabeth. Zhasla jsem a plácla sebou na svou polovinu gauče.
'Dobrou Mio.' ozvala se Ell a sotva to dořekla, už spokojeně oddychovala.
'Dobrou noc.'


Další kapitolka na světě 😇
Doufám že vás příběh stále baví 😇💜
Nezapomeňte napsat nějaký komentář 💬 a hlasujte ⭐!!

I purple you 💜💜💜💜💜💜💜

Bratrův kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat