'Haloooo~ vstávat, dnes aktivity vybírá vaše královna!' řval Jin po celém domě.
'hm ehm A co chceš dneska dělat, že nás budíš... V sedm?! Děláš si srandu?!' vystartoval na něj Jimin, po tom co se podíval na hodiny. V životě jsem neviděla nikoho takhle rychle vyběhnout z postele, jen proto, aby někoho kopl do zadku.
'Hej! To se dělá? Dohoda je dohoda! A dneska si vybírám já. Chci jít na ryby a ráno je to nejlepší!' ozval se Jin z chodby před pokojem. Najednou Taehyung vystrčil hlavu z pod peřiny.
'Na ryby? A můžu si pak založit akvárium?' zeptal se rozespale Tae.
'Na to zapomeň Taehyungie~' řekla s přeslazeným a zároveň ironickým úsměvem Jinova hlava, které se objevila mezi dveřmi.
'Tak to nejdu.' odpověděl smutně Tae a plácl obličejem zpět do polštáře.
'Žádný protesty! Jin má pravdu, dnes vybírá on, tak šup šup vstávat ať se vyrazí co nejdříve.' zavelel Namjoon a mi se začali škrábat z postelí.'Ell? Přijdeš teda dneska nebo co?' ptala jsem se do telefonu. Na druhé straně se nejdříve ozývalo jen jakési mručení a pak jsem slyšela Ell zahuhňat 'Dorazím až odpoledne' a bylo zase ticho.
'Hmm divný' řekla jsem si a típla hovor.
'Tak co? Přijde?' zeptal se Taehyung, který stál za mnou.
'Prej až odpoledne.' nahlásila jsem mu , tak jak mi to bylo řečeno.
'Ale odpoledne nebudem doma. Jin chce jít potom na ,,kurz vaření a pečení všeho druhu" uuuh už teď vím že tam něco skončí v plamenech.' oklepal se Tae a šel si do kuchyně pro něco k jídlu. Já jsem se tedy poptala na všechny lokace, kam dnes dorazíme a napsala jsem to vše Ell, aby věděla kam má odpoledne jít a pak jsme vyrazili.Dorazili jsme k obrovskému rybníku, který byl obklopen lesíkem. Půjčili jsme si pruty a koupili návnady od nějakého rybářského svazu, který měl chatu na kraji při příjezdu k tomuto magickému místu a naštěstí všechny tyto služby poskytoval.
Vybrali jsme místo, vše jsme za Jinovi pomoci připravili, a pak už se jen čekalo, až se něco chytí.
'Dobřeeee tak tohle mě moc nebaví, jdu se porozhlédnout po lese, někdo se mnou?' zeptal se Suga, kterému Jin nedovolil spát ani na rybářské stoličce, a tak byl trochu naštvaný.
'Já jdu s tebou.' vydechla jsem a šla s ním, aby nebyl sám.Když jsme se po krátké procházce lesíkem nějakým způsobem dostali zpět k ostatním, jediný kdo opravdu rybařil byl Jin. Jimin s Taehyungem leželi a koukali se na mraky. Namjoon seděl na jedné z rybářských stoliček a ruce měl svázané Jinovou mikinou. Hoseok se snažil přeprat Kookieho, který mu právě ukradl čerstvě utrhlou kytičku. Najednou Kookie Hobiho odstrčil a sluníčko zavrávoralo a už letělo přímo do vody.
'Hele! Už bere!' vykřikl Jin a zatáhl za prut. Na to se ozval Hoseokův řev.
'Pomoc! To hrozně bolí! Aaaaa!' křičel jako pominutý.
Když jsme řvoucího Hobiho konečně vytáhli, zjistili jsme, proč tak vyváděl..
'No Jine, to je mi ale úlovek!' řekl Tae a poplácal Jina pyšně po rameni, když vyděl, jak Hoseokovi z palce u nohy čouhá hrot háčku.
'V klidu, naštěstí to není hluboko. Je to jen kousek pod kůži.' oznámil Yoongi, když si palec pořádně prohlédl.
'To je mi jedno, hlavně tu věc už vydejte!' naléhal Hobi.
Když jsme ho ošetřili, bylo už skoro poledne a nikdo z nás už neměl náladu nahazovat další návnady, a tak jsme vše zabalili, vrátili do chaty a vyrazili jsme zpět do města.
V nejbližší Pizzerii jsme koupili pizzu do ruky a Jin nás vedl na kurz ,, vaření a pečení všeho druhu", kde před vchodem do budovy na nás už čekala natěšená Ell. Všichni jsme se s ní přivítali a vešli dovnitř.'Jine? Jestli tu něco podpálím, tak to bude na tebe~' culila jsem se na něj.
'No.. možná to nebyl zas tak dobrý nápad.' smál se Jin a kývl hlavou směrem k Namjoonovi, který se právě snažil nakrájet cibuli opačnou stranou nože.'Hyung! Hyung! Mě se povedlo udělat sladký brambory!' řval Kookie přes celou místnost. Naštěstí jsme na lekci byli sami, takže to nevadilo a lektorka měla víc času nás kontrolovat.
'Víš co...? Jako bych nic neřekl..' řekl smutně Jungkook.
'Proč? Ukaž.' šeptal na něj Tae.'Dooobře... Tak tohle ochutnávat nebudu.' řekla lektorka a šla mu pomoct to z toho talíře nějak dostat.
'Mio? Nemáš tu náhodou šlehačku?' objevil se vedle mojí linky Jimin.
'Jo, někde tam vpravo by měla být, zkus se podívat.' řekla jsem a vrátila se zpět k mytí nádobí.
'Dobře, díky!' odpověděl radostně Jimin a už prolézal za mnou, aby se dostal na pravou stranu ke šlehačce. Prostor mezi linkami byl úzký, když Jimin přelézal, chytl mě za boky a lehce se o mě omylem otřel.
'Hej! Moje pozadí je posvátné!' okřikla jsem ho.
'Teď už ne. Promiň! Hned ti tu šlehačku zas vrátím!' zavolal a odběhl i se šlehačkou zpět ke svojí lince.
'Tss to jsou mi dneska lidi..' povzdechla jsem si.
'Taky si říkám..' culila se na mne Ell, která byla u linky za mnou.'Dobrá..myslím, že jste dnešní kurz všichni určitým způsobem zvládli! Děkuji a někdy zase na viděnou!' rozloučila se s námi lektorka a mi jsme vyrazili domů.
'Nakonec to dopadlo celkem dobře ne?' řekl Namjoon, když už jsme byli kousek od našeho domu.
'Jo tobě se to řekne.' zastěžoval si pajdající Hobi.
'Vážně musíš jít rovnou domů?' zeptala jsem se Ell, která se s námi u dveří začala loučit.
'Musím... Ale zítra přijdu hned ráno! A možná tu budu moct pak i znovu spát, když se dneska vrátím včas.' usmívala se na mne Ell. Objali jsme se na rozloučenou a i když jsem nechtěla, musela jsem objetí povolit a nechat ji jít domů.Time skip:
Když se všichni umyli a připravili na spaní, už jsem zbývala poslední já. Tuhle sprchu jsem si obzvláště vychutnala. Vylezla jsem, vyčistila si zuby a už jsem si to upalovala hned do postýlky. Kluci už spali, a tak jsem jen zašeptala do tiché, tmavé místnosti...
'Dobrou.'Tak je tu další kapitolka 😇
Nezapomeňte napsat nějaký komentář 💬 a hlasujte ⭐!!I purple you 💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...