co tady děláš?

388 31 16
                                    

Stlala jsem si postel, když se najednou po domě rozezněl ostrý zvuk zvonku.
'Já tam jdu!' dal mi na vědomí Tae, který už byl dole s ostatními.

Taehyung POV
'Kdo to tak může být?' řekl jsem si jen a otevřel.

Taehyung POV'Kdo to tak může být?' řekl jsem si jen a otevřel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Překvapení! Ahoj Tae Tae!' řekla Ell a objala mě na pozdrav.
'A-ahoj. Co tady děláš?' byl jsem nervózní, ale rád že přišla.
'Snad sis nemyslel, že bych tady Miu nechala po zbytek prázdnin s vámi samotnou?' řekla a usmála se. Její úsměv byl pro mě vražedný a zároveň to nejhezčí, co jsem dneska viděl.
'Pojď dál.' otevřel jsem dveře dokořán, odstoupil a nechal Ell ať vejde dovnitř.
'Ell je tady!' oznámil jsem co nejvíce nahlas to šlo.

Mia POV
'Ell je tady!' ozval se Taehyungův hlas po celém domě.
'Cože? Jupí!' radovala jsem se a už jsem běžela dolů se s ní přivítat.
'Ahoj lachtane!' řekla jsem a objala jsem jí.
'Ahoooj, to jsem ti tak chyběla?' usmála se Ell a obětí mi oplatila.

'No tak co podnikneme?' zeptal se Hoseok, když jsme už všichni seděli v kroužku v obýváku.
'Napadlo mě, že když teď máme haldu času, tak by jsme ty dny mohli "rozdělit". Co den, tak jeden člověk vybere něco, co chce nejvíce podniknout nebo co ho nejvíce baví.' navrhl Namjoon a mi jsme souhlasili. Pak jsme se jen domluvili na pořadí a začalo se. První na řadě byl tvůrce toho nápadu, Joon.
'Tak, co si dnes přejete podniknout pane prezidente?' zeptala jsem se.
'Hmmm vždycky jsem chtěl jít s ostatními do knihovny, ale oni vždycky protestovali. Takže bych si přál jít tam, pak na nějaký dobrý oběd a odpoledne nechám na vás. Jako odměnu, protože vím, že knihovny nemusíte.
'Fajn! Nachystat a za půl hodiny vyrážíme!' zavelel Jin a všichni jsme se sebrali a šli se připravit.
Upřímně v knihovně jsem taky nebyla půl století, ale s nimi by to mohla být zábava. A tak jsem byla plná nadějí, že si to možná i užiju.


Další díl jéj 😂😇
Doufám že se stále líbí 💜
Nezapomeňte napsat nějaký komentář 💬 a hlasování ⭐ ,
které by velice podpořili mojí tvojbu 😇

I purple you 💜💜💜💜💜💜💜

Bratrův kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat