Další den 11:00
Seděla jsem s Ell u jídelního stolu přemýšleli nad dnešními plány, zatím co Suga, Tae, Jimin, Jungkook a Hoseok byli naskládaní jeden přes druhého na gauči a povídali si.
Najednou se ale objevil ve dveřích Namjoon s Jinem a kluci rázem zmlkli.
'Kluci, máme se prý chystat, že v srpnu je zamluvený termín na nahrávání nové písničky, ale pak nám dovolili se ještě na čtrnáct dní vrátit zpět a užít si ještě trochu volna. Tak jen abyste s tím počítali.'
Kluci jen odpověděli kývnutím hlavy, sebrali se a šli do Kookovo pokoje věnovat se práci.Takhle plynul den za dnem a nám s Ell bylo líto, že nemají teď čas s námi něco podniknout. Vždy si jen přišli dolů pro jídlo a zase zmizeli zpět nahoru.
Prostě a jednoduše jsme se museli zabavit samy.
Párkrát jsme zašli do bazénu, do restaurace na něco dobrého a jinak jsme se snažili nic neřešit, protože ať děláme co děláme, tak jsme aspoň rády, že můžeme být spolu.Uběhl týden a půl a mi už jsme opravdu nevěděli co budeme dělat.
K našemu štěstí všichni rázem přicupitali k nám do obýváku a mě s Ell zalehli.
'N-n-nemůžu d-dýchat!' ozvala se už lehce přidušená Ell. Pak z nás slezli a naskládali se kolem na gauči.
'Hele, mi potřebujeme trénovat, takže dnes bude dance praktice! A .. rozhodně pokud chcete, tak bysme uvítali, kdybyste šli s námi.' řekl Hoseok který se nadšeně smál jako sluníčko.
S Ell jsme se na sebe jen nervózně podívali.
'No mi by jsme chtěli, ale neumíme tančit.' vysvětlila jsem za nás za obě.
'To je v pohodě, když budete chtít, tak vás něco naučíme!' culil se na mne Jimin. Jak moc mi tohle chybělo.
Když jsme jim to odsouhlasili, šli jsme se všichni jen převléct a zabalit všechny potřebné věci, jako pití, repráček atd. A vyrazili jsme do nedalekého studia.Tak je tady další kratičký díl.😇 Doufám že se vám příběh stále líbí 💜
Určitě budu ráda, když mi dáte follow, protože takovýchto příběhů do budoucna plánuji víc, tak aby vám nic neuniklo 😇😘
Rozhodně nezapomeňte tento příběh podpořit hlasováním a nějakým pěkným komentářem 😊I purple you 💜💜💜
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...