Když jsme dorazili do studia, odložili jsme si věci a přivítali se s pár lidmi, kteří lekci vedli.
'Hele Mio.. já to asi nedám. Vím že jsem říkala jako myška, ale slyšela jsi Namjoona zpívat ?' šeptala mi do ucha Ell, když jsme se posadili na svá místa v růžku, aby jsme moc nerušili.
'Jo slyšela.. když je ve sprše tak je to slyšet až nahoru do patra' řekla jsem a trochu jsem se uchechtla.
'Mám nápad. Uděláme to jako try not to laugh challenge a kdo prohraje, bude muset potom zpívat taky.'
'Dobře, to beru.' řekla jsem a podali jsme si na to ruce.Uběhla tak hodinka a zatím si zkoušel jen Jungkook, Tae a Jin. Samozřejmě jsem nejvíce fandila Kookiemu, ale Tae měl takový unikátní hlas a co víc? Ell mi to potvrdila. Teda aspoň po tom co dozpíval a ona konečně zavřela pusu.
Najednou jedna lektorka řekla Namjoonovo jméno a tak důrazně, že jsme všichni nadskočili.
'Namjoone? Jsi na řadě.' řekla s lehce vážným, ale zároveň unaveným výrazem v obličeji. Vypadalo to, jako kdyby se připravovala na nejhorší.
'Víš co? Pojď vedle, ať máš klid.' a odvedla Namjoona do vedlejší místnosti.
'Pojď. Když už jsme si podali ruce tak to jdem aspoň poslouchat za dveře.' navrhla jsem a Ell okamžitě souhlasila.'Pfff hahaha to neudělal.' vyprskla jsem smíchy, když jsem se podívala přes skleněný čtvereček na dveřích a viděla jsem Namjoona jak se snaží víc otevírat pusu kvůli gestikulaci.
'Hahaha! Tak to nene! On vypadal jak leklá ryba. Jo a btw... Vyhrála jsem!' řekla Ell a škodolibě, ale přátelsky na mne vyplázla jazyk.
'Oi no jo, můžu zpívat taky ale ve vedlejší místnosti? Ať je nerušíme.' navrhla jsem Ell.
'Jop to beru. Ale až za chvilku, teď jde na řadu Jimin a J-hope.' řekla a táhla mne zpět do místnosti kde byli ostatní.Asi jsem v nebi. Když jsme otevřeli dveře, začal mi znít v uších líbezný hlas. Byl to Jimin.
Když jsme se posadili a pozorně poslouchali, prohlížela jsem si jeho tvář, na které bylo vidět jak pročišťuje každý tón.
Najednou se uprostřed písničky otočil směrem na nás s Ell. Podívala jsem se na něj a on zas na mne. Ukázala jsem mu vztyčené palce, protože mu to opravdu šlo a on se pak pousmál a soustředil se zpět na píseň a lektorku.'No tak pojď.' drcla do mne Ell a pomohla mi se zvednout.
Šli jsme do vedlejší místnosti, kde předtím byl Namjoon, ale teď byla tak prázdná.
'A co mám zpívat?' zeptala jsem se, protože jsem si nemohla vybrat z těch textů co tam byli připevněné na stojánku.
'Třeba tohle!' nalistovala Ell nějakou random stránku, kde byl text k písni Never not.
'Dobře, tak já to jdu najít v seznamu na přehrávání na pozadí.'
Když jsem konečně našla melodii v seznamu, který se zdál být nekonečný, rozezněly se tóny po místnosti, stoupla jsem si ke stojánku a začala jsem.'We were so beautiful,
We were so tragic.
No other magic could ever compare...'
Tu písničku jsem až moc dobře znala a zbožňovala jí.
I když si nemyslím, že umím zpívat, snažila jsem se aspoň nějak trefovat tón.Když jsem dozpívala, ozvalo se tleskání, ale přišlo mi divné, že to nebylo jen od jednoho člověka.
Otočila jsem se. Stála tam Ell a ve dveřích za ní se o futra opíral Jimin a Taehyung.
'V-vy jste poslouchali?' zeptala jsem se nervózně.
Ti dva se na sebe jen podívali, pak se otočili zpět ke mě, kývli a u toho měli na tvářích úšklebek alá pedofil. Což vlastně u nich bylo běžné.
'Můžu umřít prosím?' zeptala jsem se nervózně, protože jediná osoba, která mě kdy slyšela zpívat byla Ell. A já si přála aby to tak i zůstalo.
*No co. Stalo se co se stalo. K večeři asi bude člověčina.* Řekla jsem si z legrace sama pro sebe a šli jsme zpět do hlavního studia, kde už ostatní balili.
'Počkat a co Suga a J-hope?' zeptala jsem se.
'Mi už máme hotovo, Yoongi zkoušel, když jste byli za Namjoonem a Hobi teď skončil.' odpověděl Jin.
'Vždyž jsme tam nebyli tak dlouho ne?' šeptla mi do ucha Ell.
Na to jsem jen pokrčila rameny a začali jsme pomáhat ostatním s balením věcí než jsme vyrazili zpět domů, protože bylo už pozdě večer.
Jak ten čas letí.Tak a je tady další kapitolka 😇
Určitě můžete můj příběh podpořit hlasováním, nějakým komentářem a můžete dát follow 😘💜I purple you 💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
Bratrův kamarád
FanfictionPříběh sedmnáctileté Mii, která má slavného bratra, co je už rok v Koreji. Přivede s sebou bratr při letní návštěvě, jejího úhlavního nepřítele nebo jejího vysněného prince? A jak se Mia zachová v situacích, do kterých se dostane díky sedmi chlapcům...