Előszó

4.2K 150 6
                                    



Képzelj el egy olyan országot, ami 70 évvel ezelőtt az összeomlás szélén állt. Mindennapos volt a lopás, gyilkosság és erőszak. Az utcák már fényes nappal sem voltak biztonságosak a lakosság számára. A Rendőrségnek és Hadseregnek semmi tekintélye nem volt, emellett a rengeteg munkát sem győzték. Több rendőr és katona halt meg összetűzésekben, mint egy háborús övezetben. Az erdők nagy részét kilopták, a folyókat megmérgezték, elhanyagolták. A házasságkötések száma minimálisra csökkent, mégis ennek a kevés házasságnak a 92 %-a válással végződött. Szeméthegyek és vértócsák az utcákon, a hajléktalanok ellepték az aluljárókat és kapualjakat. A munkaerőhiány az egekbe szökött, az emberek nem akartak dolgozni, nem akartak tanulni. Cél nélkül tengették a mindennapjaikat, lopásokból és orvgazdaságból tartották fenn magukat és családjukat. A fekete gazdaság fellegvára volt az ország. Mára azonban virágzó gazdasága, elégedett lakossága és gyönyörű környezete van. Hogyan sikerült mindez? Újrakezdte! Az állam hozott egy törvényt, amivel eltörölt minden törvényt és szabályt. Új stratégiát dolgozott ki mindenre, „a 100 éves kísérlet" címmel új életet kezdett az ország. Szó szerint kipucolt mindent és új, szigorú törvényeket hozott. A fiataloknak életpálya modellt állított fel, amivel segítették a képességeik és érdeklődési körüknek megfelelő szakma kiválasztását. A 16 éves diákokat már tudatosan készítik fel a későbbi munkájuk, már ekkor elkezdődik a képzésük. Ezenkívül a házasságot, családot helyezték előtérbe, úgy vallották, hogy ha otthon minden rendben van, akkor a munkában is jól teljesít az ember. A kormány ezért kidolgozott egy rendszert erre is, amit a lakosság egyöntetű szavazással el is fogadott. Minden 14. életévet betöltött lakossal kitöltetnek egy összetett személyiségtesztet, amit feltöltenek egy számítógépes rendszerbe. Ezután figyelemmel kísérik mindenki életútját, hobbijait, szokásait. Minden évben egyre több és összetettebb tesztet kell kitölteni. Így folyamatosan frissítik az alany adatlapját és amikor eléri az egyén a kifejlett személyiségét a rendszer „kidobja" a számára megfelelő párt. A társat, akivel mindenben tökéletesen egyezik, aki a nagy Ő. Ezután a két félt összehozzák a rendszer felügyelői. Mivel ez is tökéletesen működik, így nincs ismerkedés, találkozó, hanem rögtön összeköltöztetik a feleket. Majd egy éven belül össze is házasítják őket. „Fellebbezésnek helye nincs!" – ez az örökérvényű mondás. Három év után kérhetnek a felek felülvizsgálatot, ha mégsem érzik jól magukat egymás mellett, addig próbálkozni kell. 21 évesen még választhat az ember, hogy marad ebben a rendszerben vagy elhagyja az országot. Mert aki nem kíván ebben a rendszerben élni, az nem is élhet az országban. Nagyon kevesen mennek el, hiszen itt minden jó. A törvényeink egyszerűen, ha ölsz, kivégeznek, ha lopsz, az értékeidet odaadják akitől loptál, a börtönben pedig kőkemény munka van, természetesen éhbérért. Ez nem vasszigor vagy diktatúra, hanem érthető és élhető szabályok. Számtalan ismeretterjesztő dokumentumfilm és könyv készült a régi időről, ami elrettenti az embert, hogy újra odasüllyedjünk. Van álláslehetőség, jó a közbiztonság, számtalan lehetőség van minden korosztály előtt. Az állam mindent biztosít az itt élőknek, ingyenes kórházi ellátást, sportolási és szórakozási lehetőséget, a világon 4. helyen állunk az oktatásban és ami egy igencsak nagy lépés, hogy maximálisan elfogadják a melegeket. Szabadon házasodhatnak, bárhol kézen fogva sétálhatnak és még örökbe is fogadhatnak gyereket, ha ezt akarják. Ez mind olyan szépen hangzik, hogy az állam mindenről gondoskodik, a házadról, a jövődről és a szerelmedről. De ez valójában nagyon ijesztő, rábízod magad egy számítógépes algoritmusra. Egy képlet választja ki számodra a párodat, egy nap bekopognak hozzád és közlik veled, hogy csomagolj, mert megtaláltuk a párodat. Te meg bemész a szobádba, összecsomagolod a ruháidat és mész is. Vagy éppen őt költöztetik hozzád, attól függ melyik fél alkalmazkodó képesebb. A későbbiekben pedig a Hivatal-nak nevezett szerv nyomon követi a „frigyet". Közbeavatkozik, ha kell, büntet, ha hibázol vagy ha nem alkalmazkodsz a helyzethez. Amennyiben nem követed a szabályokat és kormányellenes viselkedést mutatsz, akkor egyszerűen eltűntetnek. Senki nem tudja hová...

Több emberjogi egyesület képviselői és maffia csoport próbálja támadni az országot, de falakba ütköznek. Stabil kormány, erős védelemmel.

Törvények szerintWhere stories live. Discover now