Zsófi
Kicsit megkésve ugyan, de elindulok Zoéért a központba. Tegnap megbeszéltük, hogy ma este moziba megyünk az edzése után. Leparkolok a kijelölt helyre és várakozok, amit több mint 15 perc után megunok. Így nem lesz időnk vacsorázni a film előtt. Kiszállok a kocsiból és a sportcsarnok felé indulok, gond nélkül jutok be, ismernek már, hiszen az elmúlt időszakban sokat jöttem Zoéért. A portás régi ismerősként köszön, már a személyimet sem kéri el. A hatalmas terembe lépve körbepillantva Zoét keresve, de nem látom őt sehol. Az egyik sarokban valami fegyvert próbálnak, másik helyen valami erősítő edzés van, de egyiknél sincs Zoé. Beljebb sétálva egy nagyobb csoportosulás szélén kiszúrom Tamit, így felé indulok.
- Szia! – érintem meg a vállát, mire felém fordul.
- Szia! Jókor jöttél, remélem van nálad tolószék – jegyzi meg kissé élesen, majd látva a kérdő tekintetemet fejével a balra bök.
- Az Zoé? – hüledezem, ahogy felmérem a helyzetet.
- Igen!
- De... - kezdek bele, de nem tudom hogyan befejezni. Zoé, vagy hát gondolom ő, hiszen nem látok belőle semmit a földön fekszik felette meg két férfi térdel és püfölik. Miért nem állítják le ezt a küzdelmet?! A számat harapdálva figyelek minden apró mozzanatot, nézem, ahogy Zoé próbál kibújni a szorításból.
- Hátrébb! – kiáltja el magát egy öblös, karakán hang, mire a két férfi rögtön hátrébb lép és az edző felé fordul. Fejenként két-két kb félméteres botot dob oda a két férfinek – Folytassátok! Bener ha kifetrengészte magát felkelhetne!
- Ő miért nem kap olyan botot? – fordulok mérgesen Tami felé.
- Mert nem házas!
- Mikor fejezik már be ezt?! Miért kell bántani emiatt?! – csattanok fel idegesen.
- Amint felesége lesz – von vállat egyszerűen, de továbbra is a harcteret bámulja - Az a pasi, akin a fekete trikó van.
- Mi van vele? – fordulok vissza én is. Zoé épp akkor kel fel a földről és a pólóját felhajtva törli le a vért a szájáról – Ismerős, egyszer volt bent a gyógyszertárban Zoéval.
- Összekaptak Zoéval jómúltkorában és azóta nyírja, állandóan keresztbe tesz neki. Most is valami szart ráhúzott, ezért is van most ez! Az edző meg vakon hisz és betartja és betartatja a rendszert. Utálja, aki kilóg a sorból. A pasi ugyanez, vagy hát rosszabb! A rokona a Jóléti Minisztériumban dolgozik, Fodor Dénes.
- Úristen – nyögök fel halkan. Zoé épp most kapott egyet a hasára a bottal. De mintha nem is érzékelte volna, támadásba lendül. Sokkal taktikusabb, mint az egyik pasi, így könnyedén megszerzi tőle a botokat és két jól irányzott ütéssel a földre küldi.
- Bener! Magának nem jár a fegyver! Majd ha egyszer végre megérti a rendszer működését, akkor igen! De még nem! Dobja el! – zengi be a termet ismét az edző hangja. Zoé mintha kissé bosszúsan nézne a férfira fontolgatja a parancsot, de végül győzedelmeskedik a parancskövetési függősége és elejti a botokat. Szemmel láthatóan küzd minden egy levegő vétellel, pólója csurom vizesen tapad a testére. Támadásba lendül a fekete trikós férfi, aki eddig csak nézte az eseményeket. Lendületes ütései és rúgásai vannak, amiket szerencsére Zoé mind hárít.
- Ő sosem játszik tisztességesen, nem normális a srác. Nem is értjük, hogy ment át a teszteken. Egyszerűen sávot vált az agya és elborul – súgja a fülembe Tami.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Törvények szerint
RomantizmÍme egy újabb próbálkozásom! :) Adott egy szabályokkal teli ország, ahol két személynek egymás mellett kell élnie...