B38

1.1K 42 4
                                    

"Rasanya itu sahaja dari kami, TG. Terima kasih pada semua." kata Mas.

"Satu lagi. Kami minta maaf andai ada yang tindakan kami yang buat korang semua tak puas hati terutama lelaki yang pernah confess pada kami. Bukan kami tak mahu terima tapi kami tak boleh terima. Hati kami milik suami kami. Maafkan kami semua. Terima kasih." kata Fera lalu turun ke arah meja mereka bersama TG. Saat TG turun, TB tidak. Kejutan mereka belum lagi diberikan.

"Wife...." "Sayang..." Ayang..." "Honey..." "Baby...." "Dear..." panggil TB membuatkan TG menoleh. TG terkejut melihat TB masih lagi diatas pentas.

"Girls, kalau tadi kejutan korang, sekarang terimalah dari kitaorang." kata Naufal diikuti senyuman TB yang lain.

Nothing's impossible
Nothing's unreachable
When I am weary
You make me stronger
This love is beautiful
So unforgettable
I feel no winter cold
When we're together
When we're together

Will you stand by me?
Hold on and never let me go
Will you stand by me?
With you I know I belong
When the story gets told

When day turns into night
I look into your eyes
I see my future now
All the world and its wonder

This love wont fade away
And through the hardest days
I'll never question us
You are the reason
My only reason

Will you stand by me?
Hold on and never let me go
Will you stand by me?
With you I know I belong
When the story gets told

I am blessed
To find what I need
In a world loosing hope
You're my only belief
You make things right
Every time after time

Will you stand by me?
(Stand, stand by me)
Hold on and never let me go
Will you stand, stand by me?
Will I be a part of your life
When the story gets told

Stand by me
Stand by me
Would you stand, stand by me?
Stand by me
No more darling, say I want you by my side
Say I want you here with me
Stand by me, stand by me

TB mula turun berjalan ke arah TG yang berdiri di tengah jalan. Masing-masing bergerak ke arah isteri masing-masing dengan senyuman manis. TG sungguh kaku dan muka mereka merah bila TB memeluk mereka lalu melutut dihadapan TG sambil menghulurkan sebentuk cincin pada mereka setelah nyanyian mereka tamat. TG mengambil cincin dan TB berdiri. TG memeluk TB erat. Tepukan gemuruh sekali lagi kedengaran didewan itu.

MALAYSIA

TG dan TB kembali ke Malaysia sebulan kemudian setelah tamat peperiksaan akhir di universiti. Kini masing-masing menunggu masa untuk bekerja. Setelah sebulan berehat, kini masing-masing sibuk dengan kerja dan tugas masing-masing. Aurora mengambil alih Aurora Empire sepenuhnya, Naufal mengambil alih Alexander Group, Fiya dan Fera masing-masing bertanggungjawab di Zulaikha Empire, Lisya dan Liya kini bertugas di Hospital Kuala Lumpur, Mas kini berkhidmat sebagai akauntan di syarikat milik keluarganya, Farhan dan Alwaz sebagai lawyer di syarikat keluarga masing-masing, Ijaz sebagai arkitek di salah satu cawangan Aurora, Amir pula sebagai arkitek di Izhar Sdn Bhd dan Zaheen mengambil alih Putra Holding. TG merancang untuk makan tengah hari sesama mereka manakala TB pun sama.

THAT HEADPREFECT IS MY HUSBAND!!Where stories live. Discover now