Jimin szemszöge :
Ahogy Jackson kilépett az ajtón hirtelen lefagytam. Most mit kellene csinálnom? Körülnézhetek? Fogalmam sincs. Csak nem lesz belőle baj ha sétálgatok egy kicsit Mr. Felszínimilliárdosvagyok rezidenciájában...
Ez a nappali nagyjából akkora mint a Felszín alatti lakásom plusz még 4 szomszédomé. Barna és krémszín uralkodik a szobában. Ahogy előre nézek látok egy hatalmas fehér kanapét hozzá illő fotelekkel, egy dohányzóasztalt amin vázában frissen vágott rózsák vannak. A falakon gyönyörű tájképek. Az ablakok nagyjából az egész szemközti falat beterítik így a panoráma fenséges.
Úgy bámulom a szoba részleteit hogy még a szám is tátva marad. Úristen ha már a nappali ilyen akkor hogy néz ki a többi szoba?!
Utamat balra vettem ahol egy kisebb folyosó után megtaláltam a konyhát. Fehér padló, krémszín falak és márvány. Ez a konyha valami észbontó... Szerintem ha eladnám a veséimet plusz még vennék fel annyi hitelt amennyit csak lehet még az sem lenne elég ehez....
Visszafordulok és most a nappaliból a jobbra vezető folyosót célzom meg. Ez sokkal hosszabb és tágasabb mint a másik. Balra tőlem meg is találom az első ajtót. Benyitok.
A fürdő IS hatalmas. Fehér és szürke csempe teríti be a padlót. Velem szemben egy nagy kád tőle kb. 3 méterre egy két személyes tusoló. Minek kell neki egy ekkora tusoló...?
Gyorsan kimegyek és folytatom felfedező utamat. A következő szoba, ami a fürdő mellett van, kulcsra van zárva. Nem kell hozzá sok ész hogy rájöjjek ez bizony az ő szobája.
Még találok két vendég szobát plusz egy kisebb fürdőt és ENNYI.
Leültem a kanapéra és vártam.
Már vagy 15 perce itt ülök de sehol senki.
Ahjss.. Unatkozom...
U...
N...
A...
T...
K...
O...
Z...
O...
M...Végül eszembe jut a zárt szoba. Azonnal felkelek és odafutok az ajtóhoz. Elkezdem kiváncsiságból forgatni a kilincset de persze semmi.
Belesek a kulcslyukon. Nem látok semmit...
Istenem miért zárja be egyáltalán? Lehet hogy valami titkot rejteget ott bent? Ki tudja... Lehet hogy ott bent tartja az elrabolt emb...- Tudtad hogy aki kíváncsi hamar megöregszik,baba?- ijedtemben akkorát ugrok hogy majdnem lefejelem a kilincset. Jungkook egy diadalittas mosollyal néz le rám.
- Miért nem tudsz szólni, hogy te barom itt vagyok mögötted?! - kérdezem tőle, miközben felállva leporolom a nemlétező porszemcséket ruhámról.
Csak annyit észlelek mozgásából, hogy megfogja két csuklóm és a falhoz szorítja. Agyam lassan de felfogja hogy mit csinál. Ám bárhogy mozgolódok, próbálom megrugni nem megy mivel leszorítja testem. A pánik egy perc alatt ellepi agyamat.
- Na mi az Jiminie, ilyenkor már nem vagy olyan nagyfiú, igaz? - kérdezi arcomtól alig 5 centire. Honna tudja a nevemet?! Ez még jobban pánikot kelt bennem. Testem magától cselekszik. Azonnal lefejelem melynek következménye az hogy Jungkook hátraesik, ezzel elengedve testem. A hirtelen sokk hatására még mindig nem tudom felfogni hogy ő hozzám ért.... És amit végképp nem tudok az az, hogy nem undorodtam az érintésétől....
Sajnos túl sokáig gondolkoztam, mert ezalatt az idő alatt Jungkook felállt.
- Ez mégis mi a jó büdös franc volt?! Tudod mit?! Csinálhattam volna azt is hogy ott helyben lepuffantalak a kis barátodd együtt, de neeem mert én kis naiv a SAJÁT lakásomba vitettelek fel... Te Jóisten... - temeti arcát kezeibe.Hirtelen nem is tudtam mit mondani neki. Tényleg igaz hogy azonnal meg is ölhetett volna hisz sem nekem sem Taehyungnak nem volt fegyvere. De azért ne már hogy engem egy ilyen kis úrficska oktasson ki...
- Akkor még is mi a f*szért nem puffantottál le?! Hmmm?!Nem igaz?! Egy olyan kis senki Felszín alattiért nem kár, nem igaz?!
- ordítottam vele már én is. Úgy tűnik eléggé megleptem ugyanis tátott szájjal bámult engem.- Ó és ha már itt tartunk... Azt tudtad hogy teljesen jogtalanul hozattál engem ide?! A kis hülye gyerek lopta el azt a szart én csak sajnos belebotlottam mert az a szerencsétlen még rejtőzködni sem képes... - folytattam dühkitörésemet és mondandóm végén dobbantottam is egyet az ovis hatás kedvéért.
Jungkook csak nézett mint aki nem hiszi el amit az előbb látott majd szája mosolyra görbül, míg végül végeláthatatlan hahotázásba kezd. Én csak megilletődve(emellett mérgesen) figyelem az előttem álló, röhögő maffia vezért. Hát nem mindennapi látvány, mit ne mondjak...
- Jéhzuhsom... - törögeti le könnycsepjeit. - Őszintén a hangsúlyod és az ordibálásod miatt kitalálnék valami jó kis büntetést neked, de... - és még kacag egy kicsit - mivel most "tisztáztad magad", ezért úgy vagyok vele hogy egy kicsit elhalasszuk... - közelebb lépett hozzám,nagyjából 1 méter maradt köztünk - de most szépen leülünk és megbeszéljük hogy mi legyen veled és.... VELÜNK...
~dark0997 💜
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅
FanfictionJimin haptefóbiával éli mindennapjait. Nem könnyű kivetettnek lenni egy olyan helyen, ahol az életben maradás a fő cél. Egy nap lehetősége nyílik feljutni egy teljesen másik világba. Az már más kérdés hogy hogyan. (Ez az első könyvem itt, szeret...