Jimin szemszöge :
Komótosan nyitom ki szemeimet reggel. Elmosolyodom, ahogy meglátom a mellettem fekvő Jungkookot. Szája résnyire nyitva van, úgy szuszog.
Mellkasába dugom fejem, mélyet szippantva férfias illatából. Arcát kezdem simogatni, mire érzem hogy két karjával körbeöleli derekamat. Szemei nincsenek még nyitva és légzése is egyenletes. Biztos alszik még.
Végül nagy nehezen leszedem magamról mancsait és kibújok a jó meleg takaró alól. Utam a konyhába vezet, csak valami nem olyan egyszerű. A járás.
Fenekem egy kicsit még fáj a tegnap történtek óta. Ahogy az emlékek újra elözönlik agyam, teljesen elpirulok. Elvégre úgy viselkedtem, mint egy kis ribanc aki végre lefeküdhetett a suli menő csávójával.
A nappaliban magamra kapom Jungkook egyik fehér ingjét, majd a konyhában állok neki a dolgaimnak. Úgy döntöttem, csinálok neki egy kis moo saengchae-t.
Kiveszem a hűtőből a retket, melyet nagyon alaposan megmosok. Ezután apró csíkokra vágom, majd jó alaposan besózom. Amíg az kiereszti a levét, összevágom a többi hozzávalót is. Végül egybe öntöm a mogyoróhagymával, halszósszal, szezámmaggal, chiliporral és a fokhagymával.
Ezután neki látok a húsnak. Miután azt is megsütöttem, csináltam egy jó forró teát is. Kezdem magam úgy érezni, mint egy feleség...
Ahogy kavargatom a teát, hogy elolvadjon benne a cukor, két erős kart veszek észre derekamon. Csak mosolyogva megforgatom szemeimet, majd hátradöntöm fejemet, szerelmem vállára.
- Nem hittem volna, hogy így korán reggel felkelsz, hogy csinálj az uradnak reggelit. - dörmögi bele rekedtes hangján fülembe, melyre kapok egy puszit is.
- Az uramnak? - teszem fel neki egy huncut mosoly kíséretében kérdésem. Ő csak kuncog egyet, majd fenekemnek nyomja alfelét. Tisztán ki tudom venni reggeli merevedését, mire nyelnem kell egyet.- Mi lenne, ha inkább elmennénk fürödni, hmm? - kezdi el ajkaival kényeztetni borzalmasan érzékeny nyakamat. Nemár... Most ezért csináltam reggelit?
- Gyere, majd később eszünk. - ragadja meg kezemet, majd mikor maga felé fordít észreveszek valamit. Teljesen meztelen...Nem tudok magamnak parancsolni és látószerveimmel végig mérem esti partnerem. Látszik, ahogy tegnap végigkarmoltam vállát és mellkasát. Valamiért büszkeséggel tölt el, hogy ezt én csináltam. Nem egy kis cafka. Mert Jungkook az enyém.
- Gyere, bent jobban is megnézhetsz. - hív egy vad csókba. Kezeimet már reflexből nyakába teszem, úgy túrva bele dús hajába. Egy kissé meghúzom tincseit, mivel tudom hogy szereti. Erre erősebben markol derekamba,mégjobban nekemnyomva ágaskodó tagját. Nyögésemmel szakítom meg csókunkat, majd azonnal felkapva rohan be velem a fürdőszobába. Látom, eléggé sürgős neki a dolog...
Ismét a mosógépen landolok, mire elönt a deja vu. Ajkaimba harapva emlékszem vissza, mikor ez a szexisten ajkaival kényeztette tagomat. Fejemet lehajtom és ekkor veszem észre saját merevedésem. A francba, hogy már ennyitől így fel tudok izgulni...
- Mire gondolsz, baba? - támaszkodik meg két kezével, mellettem. Szemeimmel karját szuggerálom. Az erei, majd' kibökik szemeimet. Te jó isten...
- S-semmire... Csak eszembe j-jutott pár dolog... - dadogok össze vissza. Nem tudok összeszedetten viselkedni a közelében. Főleg ha álló pénisszel és tök meztelenül bámul...- Zuhanyzó vagy kád? - kezdi el kigombolni ingemet. Vagyis az ő ingjét. De édes... Hagy nekem választási lehetőséget, hogy hol basszon félholtra. Hát nem egy született úriember?
Így belegondolva, még mindig fáj a fenekem, úgyhogy nem lenne jó, ha teljesen mozgásképtelenné tenne. És ez pedig a kádban teljesen garantált. Maradt a zuhanyzó. Ott pedig meg tudnám neki hálálni, azt a sok mindent amit értem tett.
- Zuhanyzó. - jelentem ki határozottan, mire eléggé meglepődik. Hát igen. Az előbb még dadogok, mint egy kis szűzlány, most meg úgy mondom ki ezt a szót, mint egy fizetett kurva. Nagyon jó vagyok, úgy érzem.
- Tökéletes. - hajol ajkaimra. Miután kellő képpen megkínozta párnácskáim, leveszi, inkább tépi ingemet. Még jó hogy a gombokat korábban szétszedte,mert most a fürdő különböző pontjairól szedegethetném őket össze. Engem otthagyva indul meg a zuhanykabin felé, mire felhúzott szemöldökkel figyelem hátsó részét.
Ahogy így elnézem, még hátulról is tökéletesen néz ki. Combjain csak úgy feszül a bőr, meg persze az izmai is. Feneke formás, szívesen beleharapnék...
Hátán mozágásnak köszönhetően, minden kidolgozott része látszik izmainak.Már csak arra figyelek fel, hogy a víz csobog, Jungkook pedig az ajtón megtámaszkodva próbálja magára vonni a figyelmemet.
- Gyere baba. - kacsint rám. Nem kell kétszer mondani, szinte rohanok vizes valójához. Ő csak beharapott ajkakkal, próbálja leplezni vigyorát.Beránt a zuhanyzóba, majd mögöttem becsapja az üvegajtót. Én csak megszeppenve figyelem, hisz most élesben megy a dolog, nekem pedig orálisan kellene kielégítenem. Lehet, inkább valami rohamot kellene gyorsan színlelnem..
Derekamat újra magához ragadja, így egy cm teret sem hagyva közöttünk. Álló tagjaink egymáshoz simulnak, így mindkettőnkből egy egy kisebb-nagyobb nyögést kicsikarva. Jungkook kezei oldalamon cikáznak fel s alá, de fenekemet sem hadja érintetlenül.
Egyszer csak elhomályosult elmémbe vág eredeti tervem. Nem várva engedélyre, letérdelek. Látom hogy Jungkook tekintetete sem tiszta, de mégis látszódik benne a meglepettség. Nem látok rajta ellenkezést, ezért lassan kezemet rávezetem tagjára, mely érintésemtől megremeg. Elkezdem húzogatni rajta a bőrt, ahogy Jungkook is csinálta nekem. Amint visszavezettem tekintetem arcára, megpillantottam szexi grimaszba torzult tekintetét, mely örökre beleégett agyamba. Érzem, farkam megrándul a látványra, mégse merek magamhoz nyúlni. Meg persze, azt sem csináltam még sosem.
Kezei a zuhanyzó falát támasztják úgy bámul. Már kezdem magam kellemetlenül érezni. Szemeimmel inkább nedves péniszét nézem.
- Vedd a szádba. - hallom meg Kook felizgult hangját. Ettől a parancsolgatós énjétől, valamiért még jobban begerjedek.Először egy apró puszit hintek makkjára, úgy haladok egyre beljebb. Ez hogy fog beleférni a számba?!
Végül Jungkook "kérésének" eleget téve, bekapom péniszét. Nyelvemmel makkját kezdem izgatni, mire ő hajamba kapva mordul fel. Sőt, egyre beljebb nyomja magát szájüregembe. Mivel még soha nem dugtak le anakondát a torkomon, öklendezni kezdek, de ez őt nem nagyon hatja meg.Mikor hozzászoktam ehez az érzéshez, golyóival kezdek el játszani.
- Nhézz ah szhemembeh- mondja ziláltan, mire ráemelem íriszeimet. Most tényleg úgy néz ki mint egy igazi szexisten. Ahogy szemöldökeit összeráncolva bámulja cselekedetem, valami elpattan bennem és saját tagomat megfogva kezdek maszturbálni. Jungkook erre rohadt hangosan felnyőg én pedig csak egy elfojtott morgást engedek szabadjára.Érzem, alhasamban azt a bizonyos csomót, amit tegnap is. De Kook sincs jobb helyzetben észrevételeim szerint.
Nem telik el két perc, nevemet nyögve élvez számba, én pedig a zuhanytálcára. Meg persze magamra. Jungkook lecsúszik mellém, hátradönti fejét, majd hajába túr. Pont a víz alá "ült" le így testét azonnal beborítják a kis vízcseppek.
Úgy érzem, hogy még ettől a látványtól is el tudnék menni, ezért lassan odakúszok hozzá. Kitárt karjai közé férkőzve kérem a csókom. Ő egy kis kuncogás kíséretében teljesíti kérésem. Végül mosolyogva döntöm vállára fejem.
Szerintem a reggeli már ebéd lesz.
~dark0997 💜
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅
FanficJimin haptefóbiával éli mindennapjait. Nem könnyű kivetettnek lenni egy olyan helyen, ahol az életben maradás a fő cél. Egy nap lehetősége nyílik feljutni egy teljesen másik világba. Az már más kérdés hogy hogyan. (Ez az első könyvem itt, szeret...