14.rész✴️

2.9K 243 8
                                    

Jungkook szemszöge :

- Szia, Jungkook - hallok meg egy nagyon ismerős hangot. Még egy utolsó puszit hintek Jiminie szájára és odafordulok nem várt látogatómhoz.
- Suga. Hogy hogy itt vagy? Tudtommal kiküldtelek téged és a 3-ast gyakorlatra. - veszem fel komor tekintetem. Amit az évek alatt megtanultam, hogy a legjobb ha az érzelmeimet a béka segge alá rejtem ilyenkor, mivel az ördög sosem alszik. Meg persze hogy tudják ki is itt a góré.

- A gyakorlat 2 órája véget ért, sikeresen teljesítettük. Látom addig te sem tétlenkedtél... - tekint a mögöttem állóra. Jimin arca teljesen ki van pirulva, haja kócos és szája olyan piros mint a tavasszal nyíló rózsa. Azt a kurva.

- Nem hinném hogy bármi közöd lenne a FŐNÖKÖD magánételéhez - morgom ingerülten. Szeme Jimin minden négyzetmiliméterét végig vizsgálják. Ha szemmel ölni lehetne....
- Jimin, kérlek menj fürödj le, majd megyek én is- tolom ki fenekénél fogva. Egy kis élvezet nekem is jár, vagy nem?

Jimin szemszöge :

Nagyon kínosan éreztem magam, mikor ez a Suga végigmért. Kirázott a hideg.
Jungkook tanácsát megfogadva mennék fürödni, ha nem lenne bezárva a fürdőajtó...
Ahhh...biztos Tae van bent.

Leülök az ajtó elé, majd az elmúlt 10 percen kezdek el gondolkodni.
Haza értünk a RANDINKRÓL, elmondtuk egymásnak az érzéseinket. És megcsókolt.

Hogy bánom e hogy megtörtént? Nem. Vagyis nem tudom.
Fantasztikus volt. Egyszerűen úgy éreztem mintha egy pár percre is de a mennyekben lehettem volna. Jungkook ajkai olyan édesek és mámorítóak hogy szívem szerint mindig is csak csókolnám.
De hogy miért nem tudom? Mert nekem rohadtul undorodnom kellene már csak attól is hogy megfogja a kezem, pláne attól hogy a nyelve a szájüregemben kutakodjon!
Egyszerűen nem bírom felfogni... Eddig csak őt tudtam ilyen közel engedni magamhoz, hogy a testem ne undorodna, vagy legalább ne irritálja az érintés.
De nála ez sokkal több... Többre vágyom.

Elmélkedésemet a hátam mögött lévő ajtó kinyitódása zavarta meg. Hirtelen nem tudtam felfogni hogy mi is történik ezért hátam és fejem nagyot koppan a csempén.
- JUNGKOOK!!!! NINCS MÉG ABBÓL AZ EPRES TUSFÜRDŐBŐL??? MERT EZ A SZAR ÜRES!.... Ja szia Jimin! - mosolyog rám az egy szál derékracsavart törüközőben sorstársam. Tényleg! Még meg kell neki köszönnöm neki hogy anno bajba kevert!
- Szia Tae... - mosolygok rá vissza, miközben felállok fejemet dörzsölgetve. Sziasztok lila-kék-zöld foltok!
- Nem tudod hol van Jungkook? Kiürült ez a szar.. - mutogatja nekem az üres epres flakont ... Méghogy felnőtt férfi...
- De. A konyháb...- nem tudom befejezni ezt a mondatot mert ez az idióta, egy szál törülközőben indul el.
- Tae!! Ne menj!! - próbálom utol érni, de ő hosszú lábaival jóval előttem halad.

- Hé te süket! Elfogyott az epr... - fagy le, mint a Windows. Ahogy mellé érek, látom hogy mindkettőjük Taet bámulja, enyhe különbséggel.
Jungkook eléggé dühösen néz az érkezőre, elsőre azt hinném hogy az értekezletük megzavarása miatt, de a múltban történtek után biztos vagyok benne hogy az epres tusfürdő miatt ilyen.
Suga. Látom hogy szeme ezerrel kattog, mint egy fényképezőgép, hogy Tae minden egyes porcikáját az emlékezetébe vésse. Nem úgy bámul mint engem, hanem teljesen máshogy. Bár be kell ismernem Taehyung tényleg nem csúnya.

- A rohadt életbe már! Nem hiszem el hogy minden egyes számomra fontos dolgot elcseszel az én lakásomban! - kiált fel Jungkook hirtelen.
- Azt ne mond hogy ez az én hibám! Alig volt már ebben a szarban!
- Képzeld az a szar még félig tele volt mielőtt még betetted volna a segged a fürdőmbe!
- Mi az hogy félig?! Nem csak süket vagy, hanem még vak is?!
- Hogy mi?! Te beszélsz Mr. Zabáljunkfelmindentéstegyünktönkre?!
- Baszd meg!
- Nem! Te baszd meg!
- Nem, te!
- Nem, te
- N..
- ELÉG!!!! - ordítja el magát az egyetlen éppeszű ebben a szobában. Persze csak rajtam kívül.

Nagy csend lesz a konyhában, majd Tae egy "jó leszarom, amúgy is álmos vagyok" után elbattyog a szobájába, így hárman maradunk.
Mielőtt még bárki bármit szólhatna, gyorsan elspurizok fürödni.

Az ajtót bezárva, engedek ki egy nagy sóhajt. Ez a nap is véget ért.

Egy alapos zuhanyzás után indulok is szobámba, aludni. Ám egy nem várt meglepetés vár az ágyamban...

- Úgy döntöttem hogy itt alszom. - villantja ki nyuszi fogait Kook.
- Erről nem volt szó. - mondom neki miközben helyre rakom a cuccaimat.
- Ahogy már mondtam én így DÖNTÖTTEM. - emeli rám szemeit, melyek pajkos fényben csillognak. Franc.
- Ahh. Jó.

~dark0997 💜

𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora