🔞34.rész🔞

3.1K 193 29
                                    

Jungkook szemszöge:

- D-de ez nem aj-ajándék volt? - remeg meg hangja, mikor számmal nyakát kezdem csókolgatni. Igazából csak egy újabb indokot akartam találni arra, hogy újra a magamévá tehessem. Egyszerűen nem tudok betelni vele.

- Egy nagyon, nagyon drága ajándék, jól mondod. - súgom két pillangópuszi között hallójáratába. Libabőrös testrészét próbálom minél jobban színesebbé tenni, úgy hogy neki is jó érzés legyen. Egyébként tényleg nagyon drága volt a gyűrű (25. 000 dollár), de megérte, hisz igent mondott nekem, így hozzám kötve életét. Jimin miatt egyre jobban kezdek megváltozni, ami egy kissé zavar őszintén.

- Valami baj van, Kook? - észre sem vettem, hogy abba hagytam kényeztetését és nyakhajlatába dugtam fejemet. Kezemet derekára csusztatom, és egy kis helyezkedés után kényelmesen elhelyezem ölemben. Érzem hogy próbál kiszabadulni karmaim közül, de egy gonosz vigyor kíséretében lefogom, így még egy kicsit ficánkol majd egy frusztrált sóhajt enged ki puha ajkai közül.

- Ezt most miért kellett? - csap mellkasomra, mint egy hisztis kislány. Én csak ajkamba harapva gondolkodok egy zavarba ejtő válaszon, mely miatt ismét pir kúszik pofijára.
- Ugye nem hitted, hogy még nekem kell majd mozognom, ha le kell dolgoznod 25.000 dollárt? - egy ideig még a beképzelt vigyor ott virít arcomon, aztán mikor rájövök, hogy elszóltam magam képzeletben jól pofon vágom magam.

- Hogy mennyibe? - kerekednek ki Chim amúgy aprócska szemei. Látom, hogy fejben már számolni is kezd, mennyi lehet az wonba átszámolva. Egy fél perc után csak annyit érzékelek, hogy a rajtam ülő eszeveszett tempóban kezdi rázogatni vállaimat.
- Te normális vagy?! Ennyit költeni egy gyűrűre?! Ennyi pénzből még tudod mennyi minden mást lehetett volna venni?! Vagy félrerakni?!
Csak mosolyogva hallgatom kiakadását. Suga és Jackson is mondta hogy ez túl drága de én nem éreztem annak. Ezért megérte.

- Szerintem ennél tökéletesebb befektetés nem lett volna. - kulcsolom össze kezeinket. Kis puffogó viperám egy pillanat alatt abba hagyja a kiosztást, majd a már rég várt pir is újra előjön. Ilyenkor olyan édes, mintha csak egy kisfiu lenne. Egy nagyon szexi kisfiú. Oké, jövő héten el kell mennem az orvoshoz.

Idegességében újból mocorogni kezd, ami miatt hozzá ér férfiasaágomhoz. Egy kéjes nyögés hagyja el kiszáradt ajkaim, miközben fejem hátra vetem. Látszik hogy Chim még az eddiginél is jobban zavarba jön és hatalmas meglepődésemre hezitálás nélkül részesít egy szerelmes csókban. Eközben oldalát cirógatom, ő pedig tincseimet veszi ujjai közé. Egy idő után már nyakamat kezdi el belepni nyálas csókjaival, ami fenomenális érzést nyújt. Ahogy ebbe belegondolok eddig nem is csinált még nekem ilyet. Hát kár, de most bepótoljuk.

Kis kezei mellkasomra tévednek, kockáimat kezdi simogatni. Közben egyre lejjebb halad, s érzem nyakam már tele van megjelöléseivel. Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy bosszúból csinálta. De gondolataim nem engednek tovább kalandozni, ugyanis Jimin kezei tagomra fonódnak. Kezét lassan mozgatja fel és le, ami nekem egy kínzással ér fel. Mivel Chimchim bal kezes, gyűrűje hozzá - hozzá ér felforrósodott bőrömhöz, ami miatt morgásaim és nyögéseim megsokszorozódnak.

Még egy ideig hagyom, hagy tegye a dolgát aztán hirtelen hátára fordítom. Ő csak meglepett tekintettel fürkész engem.
- Nem volt jó? - kérdi félve. Egyem meg de édes.
- Dehogynem, baba. Csak most azt akarom hogy együtt menjünk el. Ezt bármikor folytathatod. - csókolom meg. Érzem, hogy valami jó csípőset odavágna hozzám, de nem teszi,mivel ujjamat bejáratához illesztem.
Ujjamat lassan húzogatom ki és be, hozzá csatlakoztatva még kettőt. Amikor már látom, hogy kezdi megszokni és egyre jobban élvezi, fordítok a pozíción.

Ismét ölemben helyezkedik el, ami nagyon is tetszik. Csípőjét megemelem, majd egy kicsit előrébb is húzom. Újból ajkaira hajolok, majd ezzel együtt ültetem rá lüktető tagomra. Egy hatalmas nyögés hagyja el minkettőnk száját. Szegényemnek fogalma sincs mit kéne csinálnia, ezért egy pimasz mosolyt villantva rá megfogom csípőjét majd elkezdem fel le emelgetni magamon. Olyan könnyű, hogy igazából egy kézzel is menne, de muszáj belekapaszkodjak és körmeimet bele vájnom puha fehér bőrébe, mert különben azonnal elmennék. Hiába hogy már nem egyszer voltunk együtt, még mindig rohadtul szűk.

Ő vállamba kapaszkodva próbálja fel le emelgetnk kis testét, ami egy idő után egyre gyorsabban megy neki. Nagyjából még 5 perc folytonos mozgás után, érezni kezdem hogy mindjárt itt a vége. Jimint elnézve neki is. Olyan dögös, ahogy józan eszét hátrahagyva gyors tempóban lovagol, közben hátrahajtva fejét így láttatva általam kiszínezett nyakát.

Egy hosszú nyögés kíséretében Jiminbe élvezek, míg ő mellkasomra. Előre dőlve kezdi el kapkodni a levegőt. Én csak egy puszit hintek hajába, aztán a még nagyjából tiszta vízből merítve kezdem el hátát öblítgetni. Egy idő után csak halk lélegzetvételeit hallom, ami mosolygásra késztet.

Szerelmemet kiemelve a kádból, becsavarom egy törülközőbe. Én is gyorsan magamra kapok egyet, majd eloltom a gyertyákat és leengedem a lefolyóba vizünket. Jimin közben újra bealudt így feje a zuhanyfülkének van döntve míg kis teste a mosógép tetején pihen. Mennyi mindent megélt már ez a mosógép istenem....

Egy gonosz vigyort magamra öltve rohanok a szobába telefonomért, majd a fürdőbe visszaérve lövök egy pár fotót szerelmemről. Ha meglátná biztos hogy kinyirna, de amiről nem tud az nem fáj neki.

Miután betakartam magunkat, én is az álmok mezejére lépek.

Reggel karomat kinyújtva tapogatózok menyasszonyom után, azommal senkit nem találok magam mellett. Villámsebességgel kelek ki az ágyból, és ahogy vagyok egy szál pöcsbe kirohanok. Rémképek lepik el agyam. Sajnos túl sok minden rossz dolog történt vele, velünk így már azonnal a legrosszabb gondolatok özönlenek el.

A nappaliba érve egy nyugtázom, hogy Jimin él és virul, így lassan felé veszem az irányt. Minek szégyenlősködjek? Ő látott a legtöbbször meztelenül. És még mennyiszer fog...

- Mit nézel bogaram? - nézem meg a laptop kijelzőjét.
- Állás ajánlatokat. - mondja rám sem nézve. Nagyon meglepődök, hisz egy szót sem szólt semmiről. Én nem akarom hogy dolgozzon!
- De miért? Mindenünk meg van. Pénz is van. Ennek semmi értelme!

Még egy darabig fürkészi az ajánlatokat, majd a laptopot lehajtva és eltéve rám emeli izgatottságot tükröző íriszeit.
- Jungkook, dolgozni akarok és ebbe nincs beleszólásod!

~dark0997 💜

𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora