19.rész✴️

2.6K 226 9
                                    

Jungkook szemszöge :

Gyorsan letépem a cetlit majd tárcsázom Sugát. Már vagy 5-ször kicsengett, de még mindig nem vette fel. Teljesen kétségbe vagyok esve. Istenem, kérlek csak ne legyen semmi baja Jiminnek!

- Mi a faszért hívsz haj.. - kezdte el Suga morcosan a szokásos stílusában, míg félbe nem szakítottam.
- Jimint elrabolták, Taehyung pedig itt fekszik ájultan. A kurva életbe! - tépem meg idegesen tincseimet. Itt már egyáltalán nem érdekel a tekintélyem. Egyedül csak Jimin.
- Azonnal ott vagyok. - jelenti ki komoran. Ezért lett Suga a helyettesem.

Amint már mondtam Kihyunt a középiskolában "ismertem meg". Miután ő elment egyetemre, az életem üres lett. Újra visszaestem. Ekkor az apámmal lévő kapcsolat végképp megszakadt. Megfogtam a pénzem, majd elindultam a nagy világba. A pénz hamar elfogyott, így munka után kellett néznem. Jó pár alvilági figurát ismertem apa és a maffia jóvoltából, ezért az egyiküket fel is kerestem.
Ott ismerkedtem meg Sugával. Az eredeti neve Yoongi, de ezt rajtam kívül senki sem tudja. Aki tudta már rég halott.

Érdekes módon apám nyomoztatni kezdett utánam, hogy meg tudja mégis hol a jó büdös francban van az egyetlen fia. Hamar meg is találtak,én viszont rohadtul nem akartam vissza menni. A dulakodásból hamar vérengzés lett, így nagyon sokan meghaltak. A maffia vezér is.
Yoongit is elkapták és hiába volt erős, nem tudta elhárítani őket. Már majdnem ő is itt hagyta a földet, mikor leállítottam apám embereit. Azt hazudtam hogy ő a maffiavezér és ne merjék megölni. Sikerült kimenekülnünk.

Ezután Yoongi új személyazonosságot kapott, így lett Suga a neve is. Még most is azzal cukkolom hogy illik hozzá a név, hisz olyan fehér mint a cukor. Azt már nem mondanám hogy olyan édes is...

Hamar ideért, közben magamhoz vettem fegyverem. Suga csapzottan ért fel, majd engem félrelökve indult meg a kanapén lévő ájult Taehez. Nem értettem a helyzetet, azt meg pláne nem amikor Suga menyasszony pózban felemelte majd együtt elindultunk a kocsihoz.

- Jackson, szükségem van információkra a Moonlight tartózkodási helyéről. - kérdezem meg másik helyettesem. Hangvételemből érti hogy ez nem a bohóckodás ideje, így egy kis keresgélés után le is diktálja a címet.

Érzem hogy bármelyik pillanatban elbőghetem magam, ami valljuk be, nem lenne túl férfias. Főleg a helyettesem előtt...
- Nyugodtan kiadhatod magadból. - szólal meg hirtelen a mellettem ülő, mire összerezzenek.
- Nem tudom miről beszélsz. - játszom a hülyét.
- Hajj... Tudom hogy oda meg vissza vagy a szösziért. Én is ezt érzem...-motyogja el a végét, de én tisztán hallom. Már rá is kérdeznék hogy ezt hogy érti, de megérkezünk egy elhagyatott rakodó részhez.

Ahogy kinézek a sötétített ablakokon, észreveszek 3 ugyanolyan fekete audit mint a miénk. Itt vannak Jacksonék. Egy halvány mosoly kúszik arcomra, hogy rájuk számíthatok. Mindig.

De más autókat is észre veszek. Nagyjából 4 fekete terepjárót és egy furgont. Az egyik szobában ég a lámpa.

Tudom hogy nem lehet, semmit sem tehetek. Csak ha mindenki beleegyezik. Pedig legszívesebben azonnal felrohannék és mindegyiküket  a puszta kezemmel ölném meg.

Kéz..... Ha ezek hozzá érték Jiminhez...

A düh egy perc alatt homályosítja el elmémet. Fegyveremet kibiztosítva szállok ki a járműből. Nem érdekel a többiek halk kiabálása, nem érdekel hogy mennyien vannak ellenem. Csak Jimin jár a fejemben.

Hallom ahogy valakik mögöttem futnak. Az egyik oldalamon megjelenik Suga és Wonho a másikon Kihyun és Jackson. Máris többen vagyunk.

Halkan megyünk fel a kihalt épület lépcsőjén, miközben az egyik tag Jacksonnak adja le az infókat. Egyre beljebb megyünk, mikor is mozgolódást hallunk meg egy szekrényből.

Elindulok a bútor felé miközben Kihyun hátulról fedez engem. Mikor oda érünk, Suga lassan kinyitja az ajtaját.
A szekrény belseje üresnek bizonyul. Ám mögöttünk lépések zaját véljük felfedezni és mielőtt még reagálhatnánk feloltják a helységben az egyetlen fényforrást.

Így meglátjuk kikkel is állunk szemben: 6 fegyveres, 1 fegyvertelen. Túlerő, de nem lehetetlen.
- Melyikőtök Jeongguk? - kérdezi a fegyvertelen. A többiek elé állok és kihúzom magam. Tetőtöl talpig végig mérjük egymást :egykét centivel lehet magasabb, ugyanolyan izmos. Nem lenne ellenfél. De a mellette és mögötte álló gorillák annál inkább.
- Én vagyok. Ha jól tudom, maguknál van egy számunkra fontos személy. - felelem kimérten.
- Oh... Igen. Tudod, eléggé édes fiú... - kuncogja el magát, mire nekem ökölbe szorul a kezem.
- Hol van?
- Ki?
- A fiú?
- Ja... Hát tudod otthon vár az ágyamban.. Megígértem neki hogy az egész este a miénk lesz, miután veletek végeztünk. - vigyorog bele a képembe, mire én gondolkodás nélkül puffantom le a picsába.

A vezető holtan rogy össze a koszos padlón, mire mindegyik gorilla elkezd ránk tüzelni. Szerencsére Sugáéknak van golyóálló mellénye. De nekem nincs.

Kikerülöm a gorillák támadásait, közben Jackson fedez. Ám az egyik pillanatban elmozdul és én pedig csak annyit érzek hogy a hasam és combom egyre nehezebb lesz, majd egy két kiáltás és minden elsötétül...

Még most is Te jársz a fejemben....

~dark0997 💜

𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora