45.rész✴️+🔞

3.6K 232 123
                                    

Figyelmeztetés! ☞🔞

Jimin szemszöge :

- Istenem olyan jó végre itthon! - kortyolok bele hűsítő innivalómba. Már maga ez a szó "itthon" melegséggel árasztja el szívem.
- Valóban! Csak ne lenne ilyen meleg... - jön ki a vízből kedvesem. Ebben a kánikulában már mi sem bírtuk, ezért lejöttünk - az én unszolásomra - egy közeli tópartra. Olyan kellemes itt az árnyékban fetrengeni, miközben a pasid, aki egy szexi félisten vizesen közeledik feléd....

.... hogy utána kirángasson a napra, majd erőből belebasszon a vízbe.

- Jeon Jeongguk! Kurvára halott vagy! Érted?! - túrom el a vizes loboncom szemeim elől. A pólóm csurom vizesen tapad rám, nadrágommal együtt.

- Na, mostmár nem menekülsz előlem... - hallom meg a távolból Kook hangját, majd egy nagy csobbanást követve csak a bogarak halk zümmögése hallatszik. Úgy érzem magam, mintha egy horror filmben lennék. Én vagyok az áldozat akire a vízben leselkedő cápa vadászik...

Próbálok arrébb iszkolni, de egy meleg valami a lábamnál fogva visszaránt majd kiemelkedik a vízből. Miután haját hátracsapta, azonnal közel húz magához.
- Milyen gyorsan ver a szíved. - húzza pimasz mosolyra ütni való pofáját.
- Mondjuk, mert egy barom állat halálra rémisztett! - mérek egy (általam nagynak gondolt) ütést fedetlen mellkasára.

Már két hete, hogy ennek az egész őrületnek vége. Mindketten elfoglaltak voltunk, legfőképpen a munkával. Seokjin kivett néhány szabadnapot, ugyanis Namjoom valahogy (ne kérdezd hogy) elesett, és eltörte a lábát. Ezért míg Jin ápolónősdit játszik, addig Jungkookra marad az összes céges munka. Ki sem lát a hatalmas papírstóc mögül, ami napról napra csak gyűlik az asztalán. Én pedig, szereztem egy számomra tökéletesen megfelelő munkát : mint Jungkook titkára.

És emiatt sepercnyi időnk sem maradt egymásra. Semmire.

Lassan végigsimít nyakamon, majd hüvelykujjával számat ingerli. Miközben párnácskáimnál matat, szeme egyre sötétebb lesz és ádámcsutkája fel-le mozgása adja tudtomra, hogy nyelnie kellett.
- Annyira kívánlak, Jimin. - motyogja, majd az érintett részhez nyomva ajkait kezdünk bele egy szenvedélyes csókba. Közben keze sem tétlenkedik, pólóm alját megkapva kezdi el felfele húzni rajtam a ruhaanyagot, ami miatt csókunk félbe szakad.

- K-Kookh, nem itth kéneh - nézek bele a színtiszta vágyat visszatükröző íriszeibe.
Felkap menyasszony pózba, majd a vízből kisétálva fektet le a stégre.

Zihálva figyelem vizes valóját. Szemeim végigvezetem arcán, mellkasán, kockáin... Majd észreveszek valami nagyobbat...

- Mit nézel ennyire, cica? - tolja kis csípőjét, így férfiassága majdnem kiszúrja szemem. Csak pironkodva hajtom le a fejemet, miközben egy elhajított, csurom vizes nadrágra leszek figyelmes, ami pontosan az én eldobott pólómra érkezik.
- Olyan szexi vagy, baba... - mászik felém a már teljesem csupasz barátom. Gondolkodni sincs időm, máris felém kerekedik és ajkaimra tapad.

Nyakamnál egyre több és több szívásfolt keletkezik, saját porszívómnak köszönhetően. Mellkasomhoz érve mellbimbóimmal játszadozik, közben vissza-vissza hajol csókjaimért.
Közben hangosan sóhajtozom és felnyőgök, mikor testem érzékenyebb részeihez ér forró ajkaival.
Minden egyes másodpercben az erdő felé tekintgetek, hátha az egyik bokor mögül egy pedofil állat figyel minket távcsövével.
Valószínűleg ez Kooknak is feltűnik, ugyanis egy édes puszit nyom számra.
- Nyugi, Chim. Rajtunk kívül senki sincs itt. Csak koncentrálj rám. - mondandóját egy kacsintással zárja.
Hamar lekerül rólam a nadrág is,mire az eddiginél is szégyenlősebbé válok. Takargatásomat Jungkook kuncogása zavarja meg.
- Úgy csinálsz, mintha ez lenne az első szexünk. - simít arcomra.
- Ne ne-nevezd így...
- Miért, akkor mit csinálunk?
- Szeretkezünk.

𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant