Jungkook szemszöge :
Őszintén eddig nem voltam tisztában ezzel a dologgal. Az hogy Jimin fél az emberi érintésektől nagyban megnehezíti a dolgomat... Ezért úgy gondoltam meglepem egy kicsit újdonsült lakótársamat.
Magamhoz vettem egy alsót és egy pólót, majd a fürdőbe indultam. Már kint hallottam a víz zubogását. Bizonyára tetszik neki ez a "luxus" mivel ott lent nincs ilyen. Nagyon kíváncsi vagyok arra hogy Jimin eddig hogy élt. Vagy kivel. Remélem nincs valami hülye menyasszonya vagy barátnője mert nem akarok senkit eltenni láb alól...
Hamar meg is érkeztem úti célomhoz. Lassan benyitottam bár tisztában voltam vele hogy nem lát semmit mivel háttal áll nekem. Gyorsan leraktam cuccom a mosógép tetejére és megfordulva tengelyem körül szemléltem meg az elém táruló látványt: A legdögösebb pasi éppen most samponozza be tökéletes, szőke haját, miközben a vízcseppek versenyt futnak gyönyörű, karcsú testén...
Mondanom sem kell a látványtól bekönnyeztem... No meg a kicsi Jungkook is megakarta szemlélni Jiminie testét és találkozni tökéletes eperseggével. Sajnos hamar abba kellet hagynom bámulását mert megfordult.
Lassan végig vezettem szemem egész testén:kidolgozott felsőtest, karcsú derék, istenem az a v-vonal... És amikor a legfincsibb részhez értem volna valaki vagyis valami eltakarta előlem... Pontosabban Jiminie kezei...
A vizet gyorsan elzárta majd a törülközőért nyúlva gyorsan magára kapta. Kiszállt a tusolóbol és engem szóra sem méltatva vágott le nekem egy pofont.
- Mégis hogy merészelsz engem kukkolni te perverz állat?! Nem szégyelled magad?! Ja persze nekem nincsenek jogaim mert csak egy Felszín alatti vagyok igaz?! Akkor tudod mit?! Baszódj meg Jeon!! - és ezzel a szappanoperába illő beszéddel kiviharzott a fürdőből.
Őszintén fel sem tudtam fogni hogy mit mondott csak arra tudtam gondolni hogy... Hogy hozzámért... Úristen Jimin hozzámért! Kislányokat megszégyenítően sikítottam el magam.Jimin hozzámért!! Az tökmindegy hogy pofon vagy sem de hozzámért!
Amint realizáltam a helyzetet, azonnal Jimin után eredtem. Még éppen a szobája előtt értem utol ám nem voltam elég gyors hogy megállítsam ezért utána kaptam. Ám arra nem gondoltam hogy nem őt fogom meg hanem a törülközőt és azt lerántom róla...
Jimin szemszöge :
Most itt állunk a folyosón. Érzem ahogy a testem teljesen meztelen de nem tudok tenni semmit mert lefagytam. Csak Jungkook lélegzetvételét lehet hallani.
Hallom ahogy hátam mögött megmozdul és megfogja a leesett törülközőt. Fel sem fogom mit csinál csak annyit érzek hogy körbe tekeri testemen a textilt.
Őszintén azt hittem hogy kihasználja a helyzetet és nekem esik, amit valljuk be, hiába vagyok izmos, nem tudok elhárítani. Semmi esélyem nem lenne.
- Jimin. - szólít meg gondolataim főszereplője. Hangja nyugodt de egyben izgatott is. Kíváncsiságom nem hagy nyugodni ezért megfordulok, így szemben találom magam vele.
Alig lehet köztünk 30 cm, de én csak 5nek érzem. Hirtelen pirulok el testének közelségétől amit nem értek. Basszus Jimin ő még mindig egy rohadt férfi, te meg még mindig rohadtul hetero vagy!!
Lehajtott fejemnek köszönhetően látom ahogy közelebb lép. Én még mindig lefagyva állok ott de rögtön kapcsolok és hátrálok egy lépést. Ő tesz felém mégegyet én meg hátralépek. Ez addig folytatódik míg hátam nem koccan a folyosó végét jelző falhoz.
- Jimin... Meddig akarsz még velem játszani? - hallom meg Jungkook mély hangját. Hirtelen rá kapom szemeim, de amit látok íriszeiben, meglep. Egyszerre vélem felfedezni a szenvedély lángját és a csalódottság szikráját. Értetlenül bámulom Jungkookot magyarázatra várva.
- Hajj... Amióta csak megláttalak minden gondolatom körülötted forog... Kezdem azt hinni hogy lassan bedilizek... - húzódnak mosolyra ajkai. Szemeivel a padlót vizslatja. - Ma pedig igaz hogy egy pofon erejéig de hozzámértél... Érted Jimin? Hozzámértél. - néz végre szemeimbe. Hatalmas boldogság látszik bennük. Annyira elvarázsolnak szinte fekete szemei, hogy fel sem fogom mit mondott. Hozzáértem. Hozzáértem. HOZZÁÉRTEM?!
-..... Mi? - nem tudom elhinni. Amikor rajta kaptam a kukkoláson nem gondolkoztam csak cselekedtem. Fel sem tűnt hogy hozzáértem. Amikor testi kontaktusról van szó sosem felejtem el ezt. De úgy tűnik miatta kezdek megváltozni...
- Igen. Amúgy azon gondolkodtam hogy ha már tudsz pofont adni akkor esetleg az is szóba jöhet a közeljövőben hogy csókolózunk? - támasztotta meg magát alkarján a fejem fölött,úgy nézve le rám. A francba azzal a 10 cm magasság különbséggel!
- Nem tudom hogy mit képzelsz magadról te beképzelt perverz idióta, de egyenlőre elégedj meg a kukkolásod terményével. - kerülöm ki őnagyságát. - Ja és ha bármikor szükséged lenne még egy két pofonra keress meg, nyuszi! - fordulok még vissza majd gúnyosan elmosolyodva indulok szobámba. Igeeen visszatért a régi Jimin!
Belépek szobámba majd zárnám kulcsra ajtóm mikor észreveszem hogy sem zár sem kulcs nincs az ajtón. Ez nagyon f*sza.... Na mindegy. Elkezdek felöltözni majd bebújok a pihe puha ágyikómba. Még félálomban hallom ahogy a nyuszi mérgesen becsapja szobájának ajtaját egy két káromkodás közepette. Mosolyogva lépek az álmok mezejére.
Úgy hajnali 2 felé hangos csörömpölésre kelek fel. Azonnal kimegyek a folyosóra, ahol egy Jungkookot találok, ki éppen fülel. Egymásra nézünk majd egy bólintással jelezve, egymást fedezve elindulunk a konyha felé. Jungkook előveszi pisztolyát úgy haladunk előre. Persze nekem ez nem jutott eszembe. Istenem mennyire elpuhultam.... Viszlát régi Jimin...
Már majdnem ott vagyunk célunknál ahol halk nesz üti meg fülünket. Mintha valaki éppen chipset ropogtatna....
~dark0997 💜
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅
FanfictionJimin haptefóbiával éli mindennapjait. Nem könnyű kivetettnek lenni egy olyan helyen, ahol az életben maradás a fő cél. Egy nap lehetősége nyílik feljutni egy teljesen másik világba. Az már más kérdés hogy hogyan. (Ez az első könyvem itt, szeret...