Jimin szemszöge :
Lassan kinyitottam az ajtót, majd szemeimet Jungkookra emeltem. Tudtam hogy most valami olyan fog történni amelytől viszolygok, de tudatalatt mégis piszkosul vágyom rá.
Nem szólt semmit csak belépett majd rajtam tartva szemeit bezárta az ajtót. Kulcsra.
Egy darabig még néztük egymást aztán minden olyan hirtelen történt :Jungkook derekamat megfogva rántott magához, majd azonnal ajkaimra tapadt. Száját heves tempóban mozgatta. Megharapta szám, mire egy nyögés tört ki belőlem. Nyelvét azonnal átdugta, mely felfedezőútra indult szájüregemben.Egy ideig még kóstolgattuk egymás ajkait, de Jungkook ezt megelégelve hozzám nyomta merevedését.
Agyamat elködösítette a vágy, mely egész testemen is felfedezhető jeleket produkált :remegtem mint egy nyárfalevél.- Jihmin- mondta ki nevem levegőt kapkodva- biztos szeretnéd? - kérdezte mélyen szemembe nézve.
Fogalmam sem volt hogy akarom e vagy sem.
A testem kívánkozott Jungkook érintései után, de az agyam azt súgta hogy nagyon meg fogom bánni.Egy félénk bólintással jeleztem hogy igen, mivel testem nem nagyon akart lehiggadni.
Fenekemre csúsztatta hatalmas kezeit, majd felemelt. Lábaimat összekulcsoltam dereka körül.
Feltett a mosógép tetejére, majd megint ajkaimra hajolt.
Közben elkezdte levenni pólóm, ami miatt meg kellett szakítanunk csókunk.
Ezután felsőtestemet kezdte simogatni és nyakamat kényeztetni.Ettől a sok érintéstől, kellemes borzongás futott végig rajtam. Tetteit nyőgéseimmel és sóhajaimmal díjaztam.
Nyakamat mindenhol kiszívta, és puszijaival hintette. Péniszem már majd kibökte nadrágomat és valamiféle nedvességet is éreztem...
- Ahh! Junghkook-ahh! - nyögdécseltem, ezzel szégyenthozva régi énemre. Valamikor el kéne gondolkoznom azon, hogy mennyivel lányosabb lettem a közelében...
- Mondjad, picim-suttogja bele fülembe, majd belenyal.
- Kh-khérlek Khook-ahh- próbálom jelezni neki hogy jobb lenne ha sietnénk már.
- Mit kérsz..? - húzza végig nyelvét nyakamon, melytől hátravetem fejem és egy akkorát nyőgök hogy még a Felszín alatti szomszédaim is meghallhatták volna.- Talán ezt...? - kérdezi incselkedve, miközben merevedésemet fogja keze közé. Nyőgésem hangossága az előző tízszeresével felel meg.
- Ihgen, khérlekh- próbálom meg rendesen venni a levegőt, de nem megy.Jungkook pimaszul rámmosolyog, de az ő szemében is látom hogy mennyire akarja már. Ajkainkat össze érinti egy röpke másodpercre, majd szemeimmel követem végig mozdulatsorát.
Letérdel lábaim közé, így fejmagasságba kerül péniszemmel. Az hogy ilyen közel van igen érzékeny testrészemhez, valahogy mégjobban feltüzel.
Ártatlan tekintetettel néz fel rám, majd teljesen lehúzza nadrágom. Mivel nem vettem fel alá semmit, így farkam, mint ha egy ezredesnek szalutálna, úgy áll fel és simul meztelen alhasamhoz.Jungkook belsőcombomat kezdi el csókjaival ellepni. Néha meg is szívja és harapdálja a területet. Én csak sóhajaimmal járulok hozzá munkálataihoz.
Egyre beljebb halad, mikor golyóimhoz ér.
Nyalogatni kezdi, mire én hajába kapok és puha tincseit meghúzva, adok jelet neki hogy nagyon tetszik amit csinál.Szemeivel enyémeket keresi majd miután felvettük a szemkontaktust, elmosolyodik. Fejét elemelve mér végig.
Zilálok mint ha most futottam le volna egy 50 km-es távot, agyam már elvesztette az irányítást, csak a farkammal tudok "gondolkodni".
- Ahhhh! Jhungkooook! - hisztizek neki. Úgy tűnik nagyon tetszik neki hogy ennyire ki vagyok,mégis visszahajol.Ám nem oda ahova az előbb. Kezével ráfog péniszemre, majd végtagját fel le mozgatva kezdi el verni nekem.
Olyan érzés kerít hatalmába amely eddig még sosem. Mindig is ódzkodtam az olyan dolgoktól mint a testi örömök. Megvetettem az olyan embereket akik ebből éltek, vagy ezeket helyezték előnybe például a tanulás helyett.
Hát most már nem...Nyelvével makkomon kezd köröket leirni, melytől kibuggyan előnedvem(sokadjára). Végig nyal péniszemen.
Hirtelen csak annyit érzek hogy valami forró veszi körbe tagom és erre az érzésre egy újabb hatalmas nyögés hadja el szám. Jungkook ütemesen mozgatja fejét péniszemen, miközben én haját markolászom.Teljesen elnyeli hosszom, mire egy artikulálatlan hang hagyja el torkom. Még egy párszor megmozdítja fejét és egy szorító nyomást érzek meg alhasamban. Ez tudtomra adja hogy hamar el fogok élvezni, ezért próbálok szólni Jungkooknak.
- Ehl fhogok mh-henni nghhh.. - próbálom a sok nyőgéseim mellett elmondani neki.
Nem veszi el fejét, hanem még gyorsabban kezdi el mozgatni, mire én egy hatalmas nyögés kíséretében adom ki magamból örökítőanyagom egyenesen Jungkook szájába.Jungkook szemszöge :
Lassan kiengedem számból, majd lenyelem a maradék spermát. Még mindig nem hiszem el hogy ennyit megengedett nekem.
Egyszerűen gyönyörű. Teste fénylik a verejtéktől. Izzadt tincsei arcába lógnak. Almácskái pirosak, pont mint az ajkai. Szemét lehunyva tartja, miközben próbál levegőhöz jutni. Mellkasa hevesen emelkedik és süllyed.
Már csak a látványától el tudnék élvezni. És igeen... Én még mindig állok mint a tűzcsap. Valahogy el kéne intéznem magam. Hisz mégse kérhetek olyat hogy "hallod ha már az előbb leszoptalak, nem csinálnád te is?".
Mikor újból visszanézek szerelmemre látom hogy már alszik. Ilyenkor olyan édes... Meg dugnivaló.
Menyasszonypózban felkapom majd az ajtót kinyitva (ami kicsit nehezen ment) beviszem szobámba.
Ő az első akit ide beengedtem. És az utolsó is.
Remélem tetszett az első 18+-os😃
~dark0997 💜
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞 |✅
FanficJimin haptefóbiával éli mindennapjait. Nem könnyű kivetettnek lenni egy olyan helyen, ahol az életben maradás a fő cél. Egy nap lehetősége nyílik feljutni egy teljesen másik világba. Az már más kérdés hogy hogyan. (Ez az első könyvem itt, szeret...