Eighteen

452 53 65
                                    

Flashback

Čas plynul, a přestože se od šesté třídy změnilo mnoho věcí, Louisův vztah s ostatními spolužáky zůstával pořád stejný jako na začátku.

Louis se naučil to zvláštní mezi nimi vnímat jako pravé přátelství. Také se naučil vnímat sebe samého jako součást jejich party, přestože ostatní naopak Louise čím dál víc brali jako někoho přebytečného.
Snad jediná Tanja se k němu chovala stejně hezky jako ze začátku.

Mezitím co Louis byl věčně odstrkován a různě zesměšňován, Tanja do Jeremyho party skutečně patřila. Jako jediná z ní však na Louise brala ohled. Nelíbilo se jí, co se děje, ale ani nevěděla, jak situaci změnit. Ona sama se s Louisem bavila a snažila se, aby se cítil jako se skutečnými přáteli, přestože něco takového mu nikdy nemohla dát.

Začínal právě říjen, druhý měsíc od toho, co Louis nastoupil do osmé třídy. Bylo mu čtrnáct, zatímco ostatním bylo jako vždy už o rok více.

Louis do školy přicházel vždy mezi prvními. Neměl sice dlouhou cestu, ale raději chodil dřív, aby měl čas si ještě pročíst látku nebo napsat domácí úkoly.

Stejně tak to bylo i toho rána. Ve třídě byl první, přezul se, připravil si věci a v klidu si začal opakovat na test z matematiky. Třída se postupně začala plnit lidmi.

Když se objevili i Jeremy, Bethany, Trisha, Damien a Jack, jako vždy si to namířili rovnou za Louisem, od kterého si opsali úkoly a šli se dál bavit.

V tu dobu už byla ve třídě i Tanja, která vše naštvaně sledovala.
Nebylo na tom nic neobvyklého, od Louise si opisovali úkoly všichni už několik let. Poslední dobou jí však začalo čím dál víc lézt na nervy to, jak s ním bylo zacházeno. Kdyby to byly jen úkoly, dokázala by to překousnout. Louis byl příliš zdvořilý na to, aby někoho odmítl a nepomohl, čehož zkrátka všichni zneužívali.

Jenže tohle pro ni už přesahovalo hranici. Už dávno nešlo jen o opisování úkolů nebo přisedání si na testy kvůli opisování.
Jeremyho parta Louise pomlouvala, všichni si z něj neustále dělali srandu, naschvál ho vystavovali trapasům nebo ho nechávali slíznout vlastní problémy.

Všechno se to zhoršilo v šesté třídě, po tom incidentu s tabulí a paní ředitelkou. Ten den Jeremymu i ostatním došlo, jak velkou moc vlastně nad naivním Louisem mají.

Jen o pár týdnu později se stal podobný incident znovu.
Bethany zapomněla na projekt z dějepisu a protože jí vycházela špatná známka, skoro se ve třídě rozbrečela. Louis vše viděl, a protože jí chtěl podržet a jemu samotnému vycházela z dějepisu jednička, k údivu všech jí nabídl svůj vlastní projekt.

Bethany nemohla být víc překvapená a šokovaná zároveň.
Nemohla uvěřit, že je Louis schopný zajít tak daleko. Jeho projekt byl nádherný a propracovaný, určitě nad ním strávil několik hodin, možná i večerů.

Bethany ho od Louise přijala. Samozřejmě za něj dostala jedničku a velkou pochvalu od překvapeného učitele, který nebyl zvyklý, že by se Bethany v jeho předmětu tolik snažila.
Bylo mu sice podezřelé, že Louis svůj projekt nepřinesl, ale neměl na vybranou a dal mu pětku.

Louisovi to ale nevadilo. Byl šťastný, že mohl tak moc pomoci.
Bethany mu po tom byla vděčná a nějaký ten týden na něj byla skutečně milá. Bavila se s ním, zajímala se a nechala ho s jejich partou chodit po škole ven.

Nemohlo to ale vydržet dlouho, uběhlo pár dní a vše spadlo do starých kolejí- jen s rozdílem, že Louis byl čím dál častěji využívaný.

On My Own - LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat