Prolog

4.7K 112 22
                                    

Przyjaźń? Oczywiście. Przyjaźń damsko - męska? No cóż. Dość rzadkie zjawisko. Chcieli być przykładem przyjaźni doskonałej, lecz sprawa się posypała. Zawsze się sypie, gdy pojawiają się uczucia.

Pojawiły się także u Glorii i Harry'ego.

Jeden mecz, jedna niespodzianka, a cała ich relacja zmieniła się z przyjaźni w związek.



Zawsze byłam z boku obserwując twoje życie. Każdy Twój krok naprzód był moim powodem do dumy i szczęścia, a każde potknięcie odczuwałam równie mocno, a może nawet bardziej niż Ty.

Patrzyłam jak się rozwijasz i wspierałam Twoją karierę, gdy nagle to wszystko przeniosło się na zupełnie nowy poziom.

To już nie była amatorka, grałeś na skalę światową.

Każdy Twój występ zaczynał się tak samo, czyli od ogromu stresu. Kłótnie były nieodłączną częścią naszego życia, dlatego z czasem znienawidziłam tą sytuację.

Nienawidziłam się z Tobą kłócić, nienawidziłam chwili, która zaprowadziła nas do tego co teraz mamy, a raczej nie mamy, bo każdego dnia coraz bardziej wymykasz mi się z rąk i toniesz w tym sportowym światku.

__________________________________________________

Wstawiam prolog od razu, żebyście zapoznali się trochę z historią. Piszcie co myślicie, robaczki!

Będę wdzięczna nawet za zwykłe serducho ❤

Footballer | harry stylesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz