Pohled Car
Ti lidé se rychle blížily a ten chlapec vedle stillese se před něj postavil.Cítila jsem vztek.bylo jich přes 20 to sám nezvládne!rychle jsem se postavila před ně a byla připravená na útok.Cítím jak se na mě zmateně koukají,otočila jsem se na Stillese a usmála ,,Carol co to děláš ublíží ti"ušklíbla jsem se. ,,To spíš já jim "Začala jsem se měnit. Cítila jsem jak se my prodlužují drápy,tesáky a začala se my měnit i barva očí. ,,páni" řekl a pořád na mě s úžasem koukal.Když jsem se otáčela mrkla jsem na toho druhého chlapce.Ten Chlap po mě chtěl vystřelit ale já se elegantně vyhla a rychle po něm skočila uhnul,Drápala jsem všude a on se furt vyhýbal. asi není novej.Cítila jsem jak se kolem mě dělá oranžová aura kitsune. Rychle jsem odstoupila, zařvala jsem na něj křikem banshee.Chytl se hlavy a křičel. Nechtěla jsem ho zabít ale nemůžu přestat to ta kitsune.Cítila jsem jak umírá.Byl by už mrtvý ale někdo my položil ruku na rameno.Cukla jsem sebou a tím ho bohůžel odhodila o protější strom. Rychle jsem k němu přišla. ,,pane bože Stillesi promiň...p..r.omiň to jsem nechtěla"Stilles se jen usmál a řekl. ,,neboj byl jsem i v horších situacích " Rychle jsem mu vzala ruku a odsála mu bolest.Když to bylo pomohla jsem mu vstát.Cítila jsem z něj strach a tak jsem ho pustila.Dívala jsem se na zem. Asi si to uvědomil.zvedl mi hlavu a řekl ,,hej za to nemůžeš, znám někoho kdo tě to naučí ovládat".dívala jsem se mu do očí. ,,Díky ale jsem nebezpečná, nechci nikomu ublížit" už jsem chtěla odejít ale chytil mě za ruku , myslela jsem že je to stilles ale byl to ten druhý. ,,nejsi nebezpečná zachránila jsi nás!"porozhlídla jsem se,ani jsem si nevšimla že ti chlapy odešli. ,,ne málem jsem vás zabila, chtěla jsem zabít toho chlapa!"křičela jsem na něj.zase se kolem mě začala dělat ta aura lišky.
,,Co jsi zač ?zeptal a prohlížel si mě . ,, jsem Chimérá Banshee a Kitsune"řekla jsem už trochu klidněji.Aura kolem mě pomalu mizela. vytrhla jsem se tomu klukovi. ,,budu muset jít snad se ještě uvidíme Stillesi...a ?"koukla jsem se na toho druhého ,,Icaas"rěkl mi a usmál se. ,,Caroline"až teď jsem si to uvědomila když jsem se postavila předně Stilles mi řekl Carol, takle my říkala jen Ellis.při vzpomínce na ní my ukápla slza. Ne musím být silná. Rychle jsem se otočila.Sakra! nešlo to zastavit. ,,musím už jít !" řekla jsem a rychle odešla.
Natt
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...