4-Hi Daddy!

1.4K 52 8
                                    

***po hodině***

Rychle jsem šla za Elis. ,,co se to s tebou stalo Elis ?"ušklíbla se a řekla. ,,Jen jsem pochopila že patřím k Lukasovy ale neboj,BOHUŽEL pořád tě chce do smečky" ,,bohužel ?" ,,ano bo.hu.žel .Podle mě jsi k ničemu ale tvůj taťka má jiní názor" ,,To si děláš prdel!Já tě hledám,bojím se o tebe a ty si se k nim přidala!" Slzy se draly na povrch a některé mi už pomalu stékali po obličeji. ,,chudinko malá, vždycky jsi chtěla být jako tvá odporná matka.a teď tu brečíš jako malá holka,jsi k ničemu  já zachránit nepotřebuji to ty !" řekla a odešla ze třídy.Po chvíly se ve třídě objevila celá ta skupinka Scotta ale i dvojčata.Rychle jsem se  otočila a setřela jsi slzy. ,,To nic my to slyšeli "řekl Aiden(na to že jsem mu před chvíly zlomila nos je ke mě nějakej hodnej).Otočila jsem se a pokusila jsem se o ůsměv. Stilles ke mě přišel a obejmul mě já mu hlavu dala na rameno a zase se rozbrečela. Nešlo to zastavit. Po chvíly jsem se uklidnila a odtáhla jsem se. ,,Promiň máš kvůli mě mokrou košily"řekla jsem a znovu si otřela oči. ,,to nic " řekl a dal mi jeden neposedný pramen za ucho. ,,Děkuji Stillesi " Lydie ke mě přišla a řekla ,,kluci vezměte Car věci a my jdeme do koupelny"řekla a vzala si nějakou taštičku.Vzala mě za ruku a táhla do koupelny. Po cestě se mě ptala  na různé otázky,kolem Elis a taky jsem zjistila že je Banshee. Byla fajn a já jí věřila a tak jsem jí řekla vše o Elis.

***Po chvíly***

Lydia my udělala nádherný make up.

,,Bože ty jsi užasná"řekla jsem a znovu koukla do zrcadla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Bože ty jsi užasná"řekla jsem a znovu koukla do zrcadla.,,Já vím " zasmála jsem se.rychle jsme šli  do třídy.byli laborky takže jsme se rozdělily do dvojic,na mě zůstal Icaas. ,,Páni ty jsi snad ještě hezčí než předtím" ,,já vím "řekla jsem stejným hlasem jako Lydia, byla hned za mnou takže to slyšela začaly jsme se strašně smát. Až tak že na nás celá třída divně čučela. ,,Nějak rychle jsi mě vyměnila "zašeptala Elis.Já na ní koukla a řekla ,,ne to si byla ty kdo kdo vyměnil kamarádku"řekla jsem a pořád na ní koukala. Pak jsem se otočila na Icaasa  a koukla na naší práci. ,,uvidíme jak se to bude líbit Lukasovy"řekla Elis.Srdce my bilo jak splašené. ,,Tak to se uvidí jestli na ní někdo něco zkusí bude mít co dělat s mojí smečkou!"Řekl Scott. Já se na něj jen usmála ,,a s náma taky"Řekli dvojčata a já se usmála  i na ně. Elis jen naštvaně bouchla do lavice.A odešla ze třídy. ,,Děkuji ale tohle si musím vyřešit sama, nechci aby vám otec ublížil" ,,nás dva by určitě nepřepral!"řekli naráz dvojčata. ,,Porazila jsem vás já můj otec by vás zabil jako nic"podala jsem Icaasovy hotovou práci. ,,Páni ty jsi fakt užasná!" usmála jsem se a řekla ,,ne to nejsem"zmateně na mě koukl,ale zazvonilo na přestávku a já šla odevzdat práci. Teď máme tělocvik,což znamená i nábor do Lakrosovového týmu.Šla jsem potichu do šatny.Slyšela jsem nějaké kluky ale slyšela jsem jen úryvky. ,,Jade,Starý Chlap,Divný"Zamrazilo mě rychle jsem kolem nich prošla. Musím jít na nábor ale musím vědět že je Elis v pořádku. Sakra co teď? Musím se omluvit coachovy.,,Coachi,je mi to líto ale musím odejít můžu ten nábor zkusit zít..." Coach mi zapískal přímo do obličeje a řekl ,, ne tohle je tvá jediná možnost,takže buď se oblíkni nebo vypadni a už  se nevracej",,tak 1.Neřvěte po mě já nejsem vaše dítě! 2. já bych neodešla kdyby to nebylo duležité!"zařvala jsem na něj a celej lakrosový tým a mě čuměl s otevřenou pusou. Chtěla jsem už odejít,když v tom přišel Aiden a řekl,,s Elis je tvůj otec"koukla jsem na něj ,,Jak jsi ho poznal ? "slyšela jsem jak se mu zrychlilo srdce ,,typl jsem si "lhal. ,,Dobře ale já teď nemůžu odejít tohle je má jediná šance"usmál se a řekl ,,to nic já to zvládnu "zamračila jsem se ,,né to ne ,on ti ublíží!",,tak hele oblíkni se ,já to zvládnu" ,,fajn, ale kdyby cokoliv tak křič uslyším tě "kývl a odešel.Rychle jsem se oblíkla.Dostala jsem číslo 23. hra začala !

***Pohled Aidena***

Rychle jsem běžel k Elis. Byl tam i Lukas.když mě viděl usmál se a řekl ,, kde jsi nechal brášku a sestřičku" ,,takže je to ona"  ,,ano vypadá přesně jako..." ,,mámá"řekl Ethan.Elis si odkašlala a řekla ,,vy jste její bratři ?" ,,ano ty nevíš že má bratry ?" ,,ne a ani ona neví že má bratry"řekl náš otec. všichni 3 jsme se na něj zmateně koukli. ,,jak to ?"prolomila ticho Elis. ,,protože vaše úžasná matka tobě a své perfektní dcerce vymazala  paměť na své nebezpečné bratry"Naše matka si myslela že bychom jí zabili ? ,,proč  si matka myslela že jsme nebezpeční?"zeptal se Ethan.Už chtěl odpovědět ale  přišla  Car. ,,ahoj tati " ,,ahoj Carol"řekl s úsměvem ,,takhle my už NIKDY! neříkej!" zařvala na něj. ,,proč né pořád jsem tvůj otec" ,,ne to nejsi!, vzal jsi mi matku a mou jedinou kamarádku. Nemám rodinu kvůli tobě! už nemám  NIKOHO!"musíme jí říct že jsme její bratři.chtěl jsem to říct ale Car se rozběhla k Lukášovi. On jí však uhnul a chytl ji pod krkem. ,,Musíš se ještě učit Carol"Ona ho kopla do rozkroku a vytáhla si dýku kterou měla přidělanou pod sukní.  ,,ty mrcho!"otec jí seknul do obličeje (otec je Alfa takže se to neuzdraví tak rychle)už jsem jí chtěl pomoct ale Elis mě sekla do krku a padl k zemi ,,ty odporná ještěrko !" Ethan ležel vedle mě.Car ho sekla do pasu a ale on jí vzal a zabodl jí Drápy do břicha. ,,NÉ!!"zařvali jsme oba.Car padla k zemi a nehýbala se, její srdce bilo hrozně potichu. Zavil jsem .Prosím ať Scott slyší.

***po chvíly ***

Scott rychle přiběhl ke Car. ,,Musí k Deatonovi"řekl a vzal jí do náruče. ,,No jo běž na před my tě doběhneme" ,,někoho tu pošlu" ,,jo hlavně už běž!"

995 slov

Jak to asi dopadne s Caroline ?

Xoxo Natt

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat