11- Visit to Deathon

869 40 3
                                    

,,Měla jsi jít po svých"řekl a zasmál se. Já ho bouchla do ramene. ,,TAK MĚ PUST!" ,,víš že když jsi naštvaná jsi roztomilá?" ,,nebudu roztomilá až ti zlomím nos!" ,,se zlomenou rukou" ,,jo se zlomenou rukou!"ani jsem si nevšimla že jsme už u auta. Scott mě sundal ale pořád mě nepouštěl. ,,jsi jak malej!",,to ty taky!"vyplázla jsem na něho jazyk a sedla jsi do auta.Scott mě chtěl zapnout ale já ho zastavila rukou ,,není my pět!" tou nezlomenou rukou sem se snažila nahmatat pas..ale moc mi nešlo. Scott mě celou dobu pozoroval pobavením pohledem. ,,Ehhh...Pomůžeš mi prosím ?" řekla jsem  skoro neslyšně. ,,Cože ? nějak jsem neslyšel ?" ,,Jsi vlkodlak jasně že....ehh.....Pomůžeš my prosím?!"řekla jsem teď už nahlas. ,,Moc rád"pouze jsem protočila oči. Scott sehnul. Byl kousek od mé tváře.Dívaly jsme si do očí.Po chvíli bohužel...moment!řekla jsem bohužel ?! No prostě zavřel dveře a sedl si na místo spolujezdce Aiden seděl vedle mě a celou dobu pozoroval co se stalo. Popravdě jsem se divila že se usmívá ,,co ?!"Aiden jen zakroutil hlavou. Ty šaty jsou nepohodlný a taky je už docela zima. ,,Kluci můžem se po cestě stavit u mě ? chci se převléknou a taky si vzít nějaké věci na tu "přespávačku"" ,,jo,navigovat mě nemusíš viděl jsem policejní profil" ,,ehh..dobře " po cestě jsem přemýšlela co se vlastně stalo. Vůbec jsem nechápala Icaasovo chování.po chvíli jsme byli u mého domu. Vyšla jsem z auta a až teď jsem zjistila že  nemám boty. Scott si toho všiml a vzal mě do náruče. Už jsem ani neprotestovala jen jsem mu omotala ruce kolem krku. ,,klíček je v lucerně"ukázala jsem na malou lucernu ve které jsou náhradní klíče. Kluci odemkli  a vešli do domu. ,,Proč je tak prázdný?" zeptal se scott když mě pouštěl na zem. ,,Nikde se nezdržím,jediný co si beru je kufr a Shadow" ,,Shadow ?" ,,Shadowe!"zavolala jsem do bytu.Po chvíli seběhl ze schodů malí vlk. (viz media)Běžel za mnou aby mě přivítal ,,To je vlk!"Začal Stilles. ,,Jo našla jsem ho když jsem se poprvé proměnila" Pohladila jsem ho po hlavě ,,tak jo zajdu se převlíknout.."kluci jen přikývli já a shadow jsme vyběhli schody.Otevřela jsem skříň,vybrala jsi oblečení a trochu neohrabaně se oblékla.(proč asi?mám jen zlomenou ruku!) Zvala jsem si černou crop-top mikinu a černé legíny.


poté jsem si vzala menší batůžek a sbalila si oblečení na zítra ,kartáček a pyžamo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

poté jsem si vzala menší batůžek a sbalila si oblečení na zítra ,kartáček a pyžamo.zase jsem seběhla schody dolů. ,,Scotte ? vadilo by kdybych si vzala Shadowa?" ,,ne v pohodě" usmála jsem se a šla s Shadem ven.Sedli jsme do auta a jeli na veterinu. Po cestě jsem si hrála s Shadem. Když jsme vyšli do veteriny byl tam ...Šerif? ,,Ahoj tati" ,,Dobrý den"Projel si  nás pohledem a zůstal jeho pohled zůstal na mě ,,Ahoj já jsem Serif Stillinski"podal my ruku a já jí příjmula ,,Caroline"Stiskla jsem jí ,poté jsem pohledem sklouzla k nohám šerifa Shadow ho kousal do nohavice ,,pardon"chytla jsem Shada do ruky. ,,To nic musím jít..práce nepočká"Serif se rozloučil a poté odešel.,,tak co potřebujete?" Scott vysvětlil celou situaci. ,,Dobře zkusím něco najít přiďte zítra"Oddychla jsem si.Konečně ! Deaton my mezitím co mu Scott vysvětloval situaci udělal sádru.

Cestu domů přeskočíme....

Vyšla jsem z koupelny a šla si lehnout vedle Scotta.Měl zavřené oči.Chtěla jsem si poslechnout jestli spí ale prostě to nešlo.Nevím co se se mnou děje!Poslední dny nechápu vůbec nic!Flustrovaně  jsem si lehla.Usínala jsem když mě objali Scottovy paže. Nic jsem neudělala vlastně je to ..příjemný. Shadow už hezky spinkal vedle mě. S  příjemným pocitem jsem upadla do říše snů...Doufám....

589 slov

Já vím dneska nic moc ale je to taková mezikapitolka :33

Natt :33

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat