5.Brothers?

1.1K 47 10
                                    

***pohled Scotta***
Když jsem přiběhl ke škole vyděl jsem jak ti tři leží na zemi. Car bilo srdce strašně pomalu,rychle jsem k ní přiběhl. ,,musí k Deatonovi!"zvedl jsem jí do náruče. ,,No jo běž napřed my tě doženeme",,někoho tu pošlu'' ,,no jo hlavně už běž!"rychle jsem s ní šel k jeepu od Stillese ,,ten mě zabije až to zjistí"řekl jsem si pro sebe. Urval jsem mu kliku,otevřel a dal jí dozadu. Nastartoval jsem a vyjel směrem k veterině po cestě jsem zavolal Stillesovi,Malii,Lydii,Icaasovi ať přijedou na veterinu a po cestě vyzvednou dvojčata. Její tep je pořád pomalejší ,,musíš vydržet Car"Když jsem dojel  k Deatonovi,rychle jsem zastavil a vytáhl jí z auta.Vběhl jsem do veteriny,když mě Deaton viděl rychle my otevřel  a pomohl my s ní. ,,Co se stalo?"zeptal se a položil jí na stůl. ,,já ani nevím,zavolal mě Aiden a Ethan,leželi na zemi ,jako kdyby je škrábla Kanima ale Jackson tu není ,takže nevím. Dvojčata za chvíly přijedou tak se zeptáme"Deaton jí celou prohlídl a řekl ,,plamenomet"zděšeně jsem se koukl ,,cože ?" ,,podej mi plamenomet je to od Alfy"rychle jsem vzal malý plamenomet a podal mu ho. Deaton to začal vypalovat a já se šel ven. ,,Scotte já tě zabiju !" Stilles.  ,,moje autíčko,moje milované autíčko" Aiden ke mě rychle přiběhl  ,,je v pořádku ?" ,, bude ..co se tam vlastně stalo " ,,To n... její otec,chce jí do smečky" chtěl jsem se zeptat co myslel tím n... ale přišel Deaton ,,je v pořádku, ale bude dlouho spát" ,,zatím může k nám"nabídl jsem se. Protože nikdo neví kde bydlí.  ,,Fajn ale my jedem taky!"řekl Ethan a vkročil na veterinu. ,,Aidene co jsi myslel tím n..." ,,řeknu vám to ale Car to neříkejte chceme jí to říct samy" nadechl se a pokračoval ,,Jsme její bratři , ale naše matka jí na nás vymazala paměť"všichni jsme na něj čučely s otevřenou pusou ,,Si děláš prdel!"řekl Icaas. ,,Ne" řekl Ethan a dal jí do jeepu. ,,Jedem ?"řekl po chvíly co na něj všichni čumíme.,,j.jo jasně já jedu se Stilesem, Aidanem a Ethanem v Jeepu."řekl jsem šel jsem k autu. Silles nastartoval a já koukl do zadu.Car ležela na těch dvou, vlastně jim to slušelo. ,,Scotte kde mám kliku" ,,eee...je v palubní desce" ti dva vzadu vybuchli smíchy ,,Scotte je na čase poříďit  si svoje auto "začal jsem se smát. Po cestě jsme se bavili o Caroline ,dvojčat a o Elis. Zjistil jsem že ona je ta kanima.

***Doma***

Aiden a Ethan daly Caroline do mé postele.Všichni jsme byly v obýváku  ,,musíme jí chránit"řekl Stilles ,,proč vždyť  ji ani neznáme "řekla Malia. ,,mě se Stillesem zachránila ,mě dokonce dvakrát" ,,Nám zlomila nos ale je to naše sestra"řekl Ethan a začal se smát. ,,moment Lukas ji nemůže dostat do smečky když bude v jiné "řekl jsem a projel všechny pohledem. ,,to je chytrý ale s tím musí souhlasit obě strany a jak zná Caroline nebude souhlasit"řekl Aiden.(Jen aby bylo jasno Aiden a Ethan jsou ve smečce) ,,Tak jí musíme donutit"řekla Lydia . ,,Scotte mám otázku"řekl Aiden a vzal si mě bokem. ,,Když je někdo kanima může ho někdo ovládat?A jde to zlomit ?" ,,myslíš že jí Lukas  ovládá ?" ,,Ona taková není znám jí" ,,zlomí se to jedině když Lukas umře"povzdychl si ,,to bude asi trochu problém" ,,Kdo mi to dal na postel !"zařvala Caroline když šla po schodech, cítil jsem jak jí každý pohyb bolí. ,,Co to je ?"zeptal jsem se.,,je to řetízek mé matky "řekla a sedla si na křeslo. ,,Mohl by se sem dostat Lukas ?"zeptala se Lydia. ,,ne cítily by jsme ho"Aiden mi pusou naznačil že to tam dal on. To je idiot. ,,možná to tam dal tak rychle že jste ho necítily"Fajn Stilles je větší idiot. ,,Tak jo co se tu děje !!"řekla Car a postavila se rychle že zaupěla bolestí. ,,Dobrý ?"řekli Aiden,Ethan a Icaas najednou. Caroline si je prohlídla a řekla ,,jo dobrý nemusíte se o mě starat,už jsem na tom byla hůř" ,,ale neodbíhejme od  tématu"řekla a všechny nás projela káravým pohledem.....

700 slov

Xoxo Natt





Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat