3- The first day at school and the problem

1.5K 51 6
                                    

Další den/pohled Caroline

*zvuk budíku* zvuk který nesnáším.Když jsem jsi udělala hygienu a vysprchovala jsem se,šla jsem do skříně.Vytáhla jsem červené šaty,černou riflovou bundu a šedé páskové podpatky.

Vytáhla jsem červené šaty,černou riflovou bundu a šedé páskové podpatky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblékla jsem se.Ještě jsem si nachystala černou kabelku a dala jsem si do ní klíče.,sluchátka a power banku.Udělala jsem si lehký make up .Sešla jsem dolů do kuchině.Nesnáším to ticho samoty. Udělala jsem si snídani a u toho jsem si točila vlasy. Když jsem dojedla a dodělala vlasy byl čas jít do ŠKOLY. Vzala jsem si kabelku ,zamkla dům a jela jsem do školy.

***ve škole***

Musím najít ředitelnu za chvíly začne hodina a já nechci aby na mě všichni čuměly.Viděla jsem Stillese,rychle jsem k němu přišla. ,,Ahoj,Stillesi "zlekl se a rychle se otočil.Když mě uviděl usmál se řekl. ,,Ahoj Car"Nad tou zkratkou jsem se usmála. ,,Stillesi prosímtě kde je řed..."Uslyšela jsem divní zvuky podle pachu tam byly dva kluci a Isaac. ,,počkej tady"řekla jsem a rychle se rozběhla k Isaacovi. Isaac ležel na zemi nad ním byli nějaká dvojčata.

 Isaac ležel na zemi nad ním byli nějaká dvojčata

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zavrčela jsem na ně.oba na mě překvapeně koukli.,,zlato to si myslíš že nás oba zvládneš ?"řekl jeden. Icaas se zasmál a řekl,,to bych neříkal "ušklíbla jsem se. ,,proč né, tahle kočička nás nezvládne"dodal druhý. ,,tak pojď, když jsi seš tak jistý zlato"řekla jsem a sundala jsi podpatky. Ti dva se chytli ramen a proměnily se v jednoho obřího.

Rozběhli se proti mě, ale já uhla a tak to naprali do zdi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozběhli se proti mě, ale já uhla a tak to naprali do zdi. ,,Svaly dobrý,mozek malý " Icaas se zasmál.Ti dva se rychle zpamatovali. Rychle se rozběhli tentokrát jsem nestačila uhnout přirazily mě ke zdi. Chytli mě pod krkem. Zalapala jsem po dechu. Chtěla jsem ho odkopnout ale oni mě vzali a sekli mě do ramene. ,,To jsou KURVA moje šaty!"zařvala jsem na něho. Odkopla jsem ho. Cítila jsem zlobu a jak se kolem mě tvoří aura kitsune,zařvala jsem na něho hlasem Banshee. Padly na kolena a chytili se hlavy. Přešla jsem k němu a kolenem ho jebla do nosu. ,, to byly mé oblíbené šaty"chtěla jsem jít za Icaasem ale stály tam Stilles,hnědovlasý hluk,zrzka,a hnědovláska. ,,vážně Car , jsi tu jeden den a už problém"řekl Stilles a já se zasmála. ,,no jo no to jsem celá já " řekla jsem a šla si pro podpatky.Ten hnědovlasý kluk si odkašlal. ,,ježiš pardon já jsem Caroline řekla jsem s úsměvem. ,,já jsem Scott tohle je Lydie a Malia" usmála jsem se a oni my úsměv oplatily. Ti dva už nebyly ehh...v sobě ?ne to zní divně .No prostě nebyli vlkodlaci. ,,tys jim teda dala do nosu..doslova"řekla Malia začala se smát.Dvojčata mě zabíjely pohledem ale odešli.začalo zvonit a já věděla že jsem v prdeli. ,,Sakra musím najít ředitelnu"řekla jsem a dala riflovku tak aby šrám nešel vidět. ,,je nahoře,první dveře"řekl Scott.,,děkuji"řekla jsem vzala si kabelku a šla do ředitelný. Zaklepala jsem na dveře a po chvíly my otevřel starší pán. ,,Dobrý den "pozdravila jsem . ,,Á dobrý den vy jste ta nová že ano?"řekl a usmál se.,,Ano jmenuji se Caroline Orion Monrouse"Vstal a podal my rozvrh hodin a řekl,,ták slečno Monrose teď půjdeme do třídy"řekl a já jen kývla. Pomalu jsme šli do třídy.Po cestě jsme si povídali o škole a řekl že je tady lakrosový tým.Miluju Lakros takže se tam určitě přihlásím.Ředitel zaklepal na dveře od třídy.Otevřel dveře a řekl ,,Dobrý den "všichni se postavily. Když jsem vyšla do třídy polovina kluků na mě zapískli, a mezi sebou si říkaly jaká jsem kočka. ,,úchilný hovada"zašeptala jsem a Scott,Icaas,Malia a dokonce i dvojčata se zasmáli. ,,tak se uklidníme, posaďte se"řekl a všichni si sedly. Porozhlídla jsem se po třídě a když jsem se koukla do poslední lavice srdce my bylo rychleji než kdy předtím.Seděla tam Elis ale neusmívala se,ba naopak vraždila mě pohledem.Nechápala jsem proč.Cítila jsem na sobě zmatené pohledy vlkodlaků. ,,Elis ?"zašeptala jsem,vím že mě slyší. Vlkouši se koukli na Elis.,,ale.ale.ale..koho pak tady máme Lukas bude rád"srdce my bylo ještě rychli než předtím.Nechápala jsem její chování. ,tak nám o sobě něco pověz Caroline"řekl učitel.Zluboka jsem se nadechla aby se my neklepal hlas ,,jmenuji se Caroline Orion Monrouse"řekla jsem a doufala že se už na nic nebude ptát. ,,Dobře ,já jsem Tvůj nový třídní učitel ale říkej my couchi slyšel jsem že budeš nová hráčka"jen jsem přikývla.,,tak jsi sedni vedle Aidena do třetí lavice. Řekl a já jsi musela sednout vedle jednoho z dvojčat. Sedla jsem si a ještě rychle koukla na Elis. ,,proč jsi řekla Jade Elis ?"zeptal se Aiden. ,,ona se ale nejmenuje Jade je to moje nejlepší kamarádka"koukl na ní a řekl ,,moc to tak nevypadá"ředitel se rozloučil a odešel. ,,já vím ale s tebou to řešit nebudu!" ,,a s vámi taky né"řekla jsem a otočila se ke Scottovi věděla jsem že poslouchají.Scott se jen zamračil ale nic neříkal.Couch začal o něčem mluvit a já jsem vypla a přemýšlela o Elis.

tady je ještě obrázek Elis.

tady je ještě obrázek Elis

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

837 Slov.

Xoxo Natt.

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat