Vešla jsem do dveří,kde mě hned přivítal Shadow.Vzala jsem si ho do náruče a pomazlila jsem se s ním. ,,A mě nepřivítáš?" ,,Ale jo" Shadowa jsem položila na zem a vrazila jsem Scottovy facku.,,Za co to .." ,,Za Elis!"Ucítila jsem Isaaca ,,Isaacu odvezeš mě prosím k Lydii?" ,,Jo" Vzala jsem Shada a šla si nahoru pro tašku. ,,Car..Noták" ,,Slíbil jsi že už mi nebudeš lhát!" ,,nechtěl jsem ať vyvádíš" ,,Je to moje nejlepší kamarádka,Jasně že budu vyvádět..A víš co.. jsem kráva že jsem ti věřila.." ,,Car" ,,Ne ! to že si mi zatajil že jsou mojí bratři naživu jsem přešla! Tohle už ale nepřejdu , jestli se jí něco stane ..můžeš za to ty!"Poté jsem odešla.Isaac stál na chodbě. Já rychla sešla ze schodů a namířila jsem si k motorce. Isaac byl těsně za mnou.. ,,budeš mě muset na.." Začala jsem startovat motorku. ,,Nejedu k Lydii,musím od tam tuď Elis dostat" ,,To je sebevražda " ,,Ne to je výměna její život za můj" ,,Promiň Car" řekl a píchl do mě nějakou jehlu... Očividně ale nezabrala. Vytrhla jsem mu jehlu z ruky ,,Chtěl si mě uspat!?" Řekla jsem překvapeně. ,Nemůžeš tam jít" ,,o tom ty nerozhoduješ!" ,,Ale on může"ukázal za mě stál tam Aiden. ,,Co se tu děje?" ,,Caroline se chce zajmout za Elis" ,,A vy mě v tom nezastavíte" Už jsem se rozcházela když v tom jsem ucítila ruku na svém rameni,rychle jsem ho sundala na zem a vycenila na Scotta tesáky. Tomu zčervenali oči. ,,Nejsi můj Alpha tohle ti nepomůže " Pustila jsem ho a otočila se, stála tam Lydie. Lydie na mě zařvala hlasem Banshee, semnou to ale ani nepohlo. Nevěděla jsem co je to za moc ale moc se moc se mi líbila. Lydie se na mě koukala nechápavým pohledem. ,,Pokud mě nenecháte projít,cestu si probiju" Všechny se projela varovným pohledem.Nic. ,,tak tedy po zlém" ,,Stát!" Zařval,hlas který jsem nesnášela. Kousek od nás stál můj otec. ,,Pokud tam půjdeš Elis nezachráníš" ,,Cože ?" ,,Je mi to líto,,ale necítím jí..je mrtvá" Podlomily se mi kolena a propukla jsem v nezastavitelný pláč. Cítila jsem jak se mi tvoří drápy a tesáky. ,,Car?" Zeptal se překvapeně Scott.Podívala jsem se na něj,všichni na mě překvapeně koukaly. ,,Jak je to možný?" Zeptala se Lydie a nespouštěla ze mě pohled. ,,To nevím ještě nikdy jsem tohle nezažil...dvě pravé Alphy..."
421 slov
Já vím dneska trochu kratší, ale musím vám něco říct má kniha za pár kapitol končí..ještě nevím kolik kapitol to bude, možná skončím na 30 a nebo jich bude víc,konec vás ale určitě překvapí :3
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...