Někdo se mnou zatřásl a to mě probudilo.Byla jsem celá s pocená a od krve? ,,Co se stalo?" Scott se na mě vyděšeně díval. ,,to nevím ale začala jsi křičet a pak jsem viděl tvojí ruku a tak jsem tě probudil"zmateně jsem se koukla na svou ruku byli na ní škrábance krev my pořád tekla. ,,vypadá to jako od vlka"Řekl Stilles když si sedl vedle mě. ,,Co se ti zdálo?" ,,Já nevím nepamatuju si to" ,,Možná tě poškrábal Shadow" ,,Ne tohle by neudělal" ,,možná..." ,,Ne scotte tohle je od dospělého vlka"ukončil naší konverzaci Stilles. ,,Můžu si dát prosím sprchu?" ,,jo jasně"Rychle jsem vylezla z postele a šla do koupelny.Vyslíkla jsem se a vlezla do sprchy.Pustila jsem na sebe teplou vodu a začala brečet ani nevím proč ale prostě jsem to potřebovala. Když jsem byla umytá a přestala jsem brečet vylezla jsem ze sprchy a oblíkla jsem se a jemně namalovala.
Poté jsem si vzala ještě matčin řetízek a vyšla z koupelny.Po pravdě se my dolů moc nechtělo,nechci vidět Icaasa.Po chvíly jsem ale sešla dolů. ,,Dobré ráno"Pozdravila jsem a Mellisa hned přiběhla ke mě a zavázala my ruku. ,,Děkuju"Přikývla a pak řekla ,,Na stole máš snídani , kluci si šli něco zařídit a Lydie se jela domů připravit a já musím rychle do práce zvládneš to ?" ,,Neboj na tohle jsem zvyklá"Mellisa mě objala a poté rychle vyletěla z domu.A já sešla najíst. Byla jsem ráda že nepotkám Icaasa,ale zajimalo by mě kam jeli.Když byl čas vyrazit do školy vzala jsem si své bíle Conversky a vyšla ven. Pomalu jsem šla směrem ke škole.Šla jsem zkratkou přes les. Popravdě jsem měla strašnej strach že potkám otce,ale už se nemůžu vrátit. Už teď totiž nestíhám.Někdo mi položil ruku na rameno a já mu jí zkroutila a složila ho na zem.On mě však chytl a složil pod sebe. ,,moc hezké uvítáni" ,,Sakra Scotte víš jak si mě vyděsil!" Chtěla jsem ho praštit do ramene ale on my chytl ruku a pořád si mě prohlížel. Nevím jak dlouho jsme se na sebe koukaly ale ani jeden jsme se prostě nemohli odtrhnout.Jeho rty se ke mě přibližovaly a já spanikařila.,,neměli bychom jít do školy?!"zeptala jsem se rychle.Fajn jsem uplná kráva... Scott trochu posmutněl ale slezl ze mě. Panebože co jsem to udělala!!V hlavě jsem si nafackovala a poté vstala. Byli jsme kousek od Školy .Celá cesta proběhla potichu. ,,Scotte co jste šli dneska řešit ?" ,,šerif našel mrtvého vlka...zdá se že si to udělal sám první si ukousl jazyk a potom si vydrápal oči" ,,jak víte že si to udělal sám ?",,to nevíme ale Deaton má pocit že to má co dělat s tebou...",,se mnou? ,,něco tě poškrabe a nato se najde mrtvý vlk?to je trochu divné..." ,,ale vzdyť se my to zdálo později než se to stalo!" ,,Deaton si myslí že jsi v tom snu nebyla ty ale pouze si to viděla" ,,Sakra vždyť já ani nevím co se my zdálo...ale co když jsem ho zabila třeba já!! Poslední dobu vůbec nechápu co se se mnou děje!"všechno jsem to ze sebe dostala a potom jsem rychle odešla nevím kam ale musím pryč.. ,,Caroline!'' ,,dej mi chvíli,musím si to srovnat" znovu jsem se rozešla pryč....
544 slov..
Natt :3
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...