25-Isaac!

555 28 6
                                    

Zrovna jsem byla v lese,kousek od mého domu když v tom jsem ucítila kouř.Rychle jsem běžela domů. Můj dům byl v plamenech.Rychle jsem vyskočila na strom  s potom skočila do okna mého pokoje tady naštěstí oheň ještě nebyl. ,,Shadowe!" Zařvala jsem vyděšeně. Můj malý přítel se naštěstí schoval pod postel.Ze srdce mi spadl obří kámen. Rychle jsem mu dala vodítko,poté jsem vyndala ze skříně batoh do kterého jsem si dala noťas,nějaké oblečení a peníze. Batoh jsem si dala na záda,chytla jsem Shadowa a vyskočila z okna.Položila jsem Shadowa na zem,vyndala jsem si mobil z kapsy.Vytočila jsem Stilese ,,Co se děje ?" ,,Stilesi mám menší problém,můj dům asi navštívila má matka" ,,jak jako navštívila ?" ,,Zapálila ho" Z druhé strany se ozval nějaký kravál a poté jsem uslyšela hlas Scotta ,,Jsi v pořádku ?!" ,,já jo ale Shade je vyděšený a nemůžu ho uklidnit celý se třepe..nevím co s.." ,,to nic,přiď k Deatnovy"Přede mnou zastavila motorka ,,Ahoj princezno" Isaac. Usmála jsem se. típla jsem to Scottovy. ,,Ahoj Isaacu,dlouho jsme se neviděly " ,,Jo byl jsem mimo město" Shadow se klepal ještě více,vzala jsem ho ruk. ,,chceš svést k Deatnovy?" ,,jo děkuju" Sedla jsem si za něj,Shada jsem si dala na nohy a Isaaca jsem objala kolem pasu. 

***u Veteriny***

Když jsme dojely k veterině,před dveřmi stál Scott a když nás viděl,cítila jsem jak žárlil. Rychle jsem seskočila a šla do veteriny ,,Dej ho na stůl píchnu mu sedativum" Shadowa jsem dala na stůl. ,,zajmalo by mě co viděl  Deaton vytáhl injekci a řekl ,,možná že s ním teď budeš moct komunikovat když budeš vlk" ,,vážně, a jak ?" ,,to nevím já se ve vlka neměním ale Derek by tě to mohl naučit" ,,pak se za ním stavím" Scott a Isaac vešli dovnitř a Isaac se zeptal ,,Máš kam jít ?" ,,Asi půjdu do hot.." ,,Můžeš zůstat u nás máme tam volný pokoj, a mamce to vadit nebude" ,,Ne to ne! Vidíš co matka dělá,nemůžu vás vystavit takovému nebezpečí" ,,Caroline" Povzdychl si. ,,Když tě tvá matka chtěla zabít nic jsem nemohl udělat,nech mě udělat aspoň tohle!" ,,Fajn" Stiles se na nás usmíval jako sluníčko. ,,co je ?" Rychle uhnul pohledem. Takže teď bydlím se Scottem a Isaacem..Super...

400 slov

dneska trochu kratší,snad neva :3

Natt

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat