10-"we have to be behind Deaton!" "but a notary!"

875 39 6
                                    

Když byla večeře  hotová vyběhla jsem schody do druhého patra. ,,Už je večeře"zavolala jsem do pokoje kde měli být kluci.Pak jsem vešla do pokoje od Scotta.Stilles a Lydie se domlouvali jak to bude  se spaním....Ti dva spí spolu?!!Oni se snad pro ti mě spikli!! ,,Je...Večeře"řekla jsem naštvaně a propalovala pohledem Lydii. ,,Jé večeře...Už mám hlad"Lydie rychle vyběhla z pokoje. Já se otočila na Stillese. ,,Kde je Scott?!" Stilles ukázal na dveře a řekl ,,Sprchuje se "Poté opustil pokoj. Já si naštvaně odfrkla ,,to vám vrátím"Poté jsem i já opustila pokoj.

***Pohled Scotta*** 

Když jsme došli do pokoje řekl jsem ,,Fajn Lydie spí se Stillesem. ,,Cože ?!" ,,Nechápej to špatně ale Caroline je unavená a taky kdyby se jí zase něco zdálo..." ,,Tobě se líbí !!"zařval Stilles a Lydie mu přikryla pusu ,,Je dobře že si se přenesl přes smrt Alison"Lydie mě objala a do ucha mi pošeptala ,,a Caroline je moc milá holka.Takže ti pomůžu"Usmál jsem se. ,,děkuju.Půjdu si dát sprchu"Oba přikývli.Zavřel jsem se v koupelně,vyslíkl jsem se.Chtěl jsem už pustit vodu ale slyšel jsem Car ,,Je...večeře"řekla to dost naštvaně asi si všimla co se děje. ,,Jé večeře...Už mám hlad"Lydie rychle opustila pokoj. Skousl jsem si spodní ret abych se nezačal smát. ,,Kde je Scott!"Usměv my zmizel z tváře. ,,Sprchuje se!"Oddychl jsem si. Stilles taky opustil pokoj. ,,to vám vrátím"Řekla a pak taky opustila pokoj. ,,Už se těším" poté jsem vlezl do sprchy.

***Pohled Caroline***

Naštvaně jsem seběhla schody.Když jsem se ale posadila ke stolu měla jsem ůsměv od ucha k uchu. ,,Co se tak usmíváš ?"zeptal se udiveně Stilles. ,,Dlouho jsem takhle nejedla"Můj ůsměv se ještě protáhl.Všichni se usmáli až na Icaasa ten mě propaloval pohledem. Koukal se na mě...Naštvaně ? Ale proč ? Scott si sedl vedle mě a já ho hned obdarovala né moc hezkým pohledem. ,,Proč mě tak chráníš ?Nejsem tvoje holka a ani  tvá beta" Scott na mě koukl a řekl ,,Ne to nejsi jsi ale kamarádka která ochránila mou smečku" V tu chvíli Icaas přímo vyletěl ze židle a vyběhl schody.Celý stůl koukal se překvapeně koukal co se děje.,,Neměl by jít někdo za ním ?"zeptala jsem se. ,,Nevím"Já se zvedla ze židle a šla nahoru.Zaklepala jsem na dveře od Icaasa.V tomhle domě jsem byla dvakrát a už se v něm vyznám. Po chvíli se dveře otevřeli a v nich stál Icaas jen v....RUČNÍKU!Rychle jsem si zakryla oči. ,,Bože promiň...Já..jen...stalo se něco Icaasu?"Ruce mi sundal a vtáhl mě do pokoje.Přimáčkl mě ke zdi a ruce mi dal nahoru. ,,Co to SAKRA! Děláš!" ,,Co má on a já ne !"V tu chvíly se otevřeli dveře. ,,I hned jí pust"Zařval na něj Aiden. Icaas ale svůj stisk zesílil až mě prasklo něco v ruce.Zakřičela jsem bolestí a Icaas mě pustil a vyděšeně na mě koukal. Aiden mi vzal ruku a koukl se na ní já se jí snažila schoval(páč se nehojí)za záda ale on mě nenechal. ,,Proč se to nehojí?"Zeptal se a pak jako by si něco uvědomil, pustil my ruku ,otočil mě a vyhrnul my triko. ,,Musíme za Deatonem!!" ,,Ne to nemusíme!" ,,Nehojíš se!" Scott za námi přišel a koukl my na záda ,,Musíme za deatonem" řekl,,Ale noták!" ,,po kom si tak tvrdohlavá!!" ,,Ty máš co říkat!!" ,,Já nikam nejdu !"Sedla jsem si na zem. ,,Fajn!"řekl a hodil si mě přes záda. ,,OKAMŽITĚ MĚ PUST!!"  ,,ne!" ,,Sakra pust mě!!" Když jsme procházeli kolem jídelny ti co zůstali u stolu se začali smát až na Mellisu a Stillese. ,,Pomoc!"Zaprosila jsem ale nikdo mi nepomohl. ,,Mami za chvíli jsme zpátky"Mellisa jen přikývla a dál se se věnovala jídlu.Naštvaně jsem si odfrkla ..Začínáte mě štvát!"Scott se špatně otočil a já se mrdla do hlavy ,,SAKRA!"..........

608 slov....

Natt :3




Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat