Pořád jsem ležela na zemi.Co se to SAKRA stalo?! Asi se my jen něco zdálo.Má matka je mrtvá! Scott a Icaas my pomohli na nohy.Záda mě pálily...proč se to nehojí? ,,Stalo se něco?" zeptal se Icaas a už my chtěl vyhrnout triko. Já ho rychle chytla za zápěstí ,,nic se neděje"snažila jsem se o úsměv. Přejel si mě pohledem ale naštěstí to neřešil. ,,Pojedeme už k Deatonovi ?" Stilles. ,,Ehh...můžem to nechat na zítra jsem hrozně unavená" ,,Fajn ale dneska přespíš u nás..." ,,Scotte není my pět!" ,,Buď přespíš u nás nebo my všichni u tebe!" Povzdechla jsem si. Proč se o mě takle starají? Neznáme se ani den. ,,Už ti někdo řekl že jsi hrozně tvrdohlaví ?" koukl na Stillese. ,,Jo často ...ale to říká ta pravá!"ukázal na mě prst a já na něj vyplázla jazyk. ,,A co kdyby jsme u tebe přespali všichni ?"Aiden. ,,Jasně proč né "odpověděl Scott a koukl na mě ,,Vážně ti nic není" ,,ne je mi fajn" Vrátili jsme se do domu. ,,Mami nevadí že u nás dneska kámoši přespí?" Zakřičel Scott na celí dům. Z chodby vyšla Starší brunetka. ,, Dobrá....to je velká přespávačka "Projela si nás veselím pohledem a zastavila se na mě. ,,Ahoj já jsem Melisa a ty ?" ,,Caroline"Je moc milá. ,,Ehhm...ty jsi taky vlkodlak nebo něco?" ,,Jo jsem Chiméra Banshee a Kitsune" ,, tak to jsme tu ještě neměli"zasmála se. ,,Tak jo a jak chcete spát? já tu nebudu takže si klidně půjčte můj pokoj ale žádne prasárničky!" Na všechny ukázala prstem. ,,noo...tak já, Caroline,Stilles a Lydia budeme u mě a ostatní u tebe a v pokoji pro hosty" Scott Skončil a Stilles se usmíval jako Sluníčko. Když kolem nás prošel pošeptal Scottovy do ucha. ,,Díky kámo máš to u mě!" Lydie jen protočila oči a taky nás obešla.Scott chtěl jít už taky nahoru ale já ho zastavila ,,myslíš že jsem neprokoukla to jak mě pořád hlídáš!" ,,myslím že si to prokoukla"Ušklíbl se a poplácal mě na hlavě. ,,Idiot!"zaklela jsem pro si pro sebe.Melisa začala dělat večeři. ,,Ehh...chcete pomoct?" Melisa se zvedla a řekla ,,za prvé prosím tykej mi,připadám si potom strašně stará a jo klidně můžeš" Usmála jsem se a začala krájet zeleninu.Při děláni večeře jsem o ní zjistila strašně věcí třeba že je zdravotní sestra nebo to že se jí líbí otec od Scottovy bývalé holky.Prý se jmenovala Alisson a umřela když se je zachraňovala...Ani nevíte jak my taková Ženská společnost chyběla...
409 slov...
Natt :3
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfikceCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...