,,Tvůj věrný pejsek tě přišel zachránit ,Jak sladké.." Matka se začala smát a pak řekla ,,Víš,bylo zábavné dělat chudinku ale bylo mi jasné že budeš mít nějaký náhradní plán,a tak jsem se pojistila..Michely začni" Z lesa vystoupil nějaký chlap. Podíval se na vlka přede mnou a ten se otočil na Scotta,začal na něj vrčet. ,,Co to děláš?!" Podívala jsem se na ostatní vlky kteří teď bojovaly se Scottovou smečkou. ,,Jak si řekla všechno je možné,Poštvala jsem tvou zbraň proti tvým přátelům" ,,Přestaň prosím" ,,Já věděla že jsi stejná jako Elis,malá ukňouraná holka" ,,To si myslíš ty, Proč mě nepustíš a nebojuješ se mnou!" ,,To je výzva,to se mi líbí" Koukla na Michela a kývla na něj.Ten se otočil na mou smečku a všem...Zlomil vaz. ,,NÉ!" Matka mě odvázala,proměnila jsem se na vlka a zavrčela na ní.Ona se taky proměnila.Skočila po mě a tím mě strhla na zem.Já jsem jí skopla a kousla ho nohy.Zakňučela bolestí ale zase vstala a sekla mě do boku.Já jsem znovu skončila na zemi. Matka se proměnila a chytla Stilesovi nůž pod krkem. ,,Přece víš že nehraju podle pravidel" Já se proměnila a vzala jsem dýku kousek ode mě. ,,V tom případě já nemusím taky" Dýku jsem si dala pod krk. ,,Car! nedělej to..prosím" ,,Scotte,miluju tě " ,,Car prosím ne" ,,Pusť ho nebo.." ,,To neuděláš" ,,Vážně si to myslíš?" Přitlačila jsem na dýku a díky tomu mi vytekl pramínek krve. ,,Fajn"Pustila Stilese,já si dýku schovala tak ať jí nevidí a přešla jsem k ní.Usmála jsem se na Stilese a Scotta.To jsem ale neměla dělat matka mi vrazila nůž do srdce. ,,NÉ!!" Otočila jsem se na matku a z posledních sil jsem jí vrazila dýku do krku.Obě jsme spadly na zem,všichni ke mě rychle přiběhly. ,,Car" ,,To nic..slibte mi že se postaráte o Shadowa" ,,Miluju vás..Všechny" ,,Budete mi chybět" ,,Ty nám taky Car" ,,Dávejte na sebe pozor" Scott mi dal pusu a potom jen tma....
Není pravda že když umíráte uběhne vám celý život před očima.Já myslela jen na to že tu nechám lidi které miluju.
S těžkým srdcem vám oznamuji že tohle je konec téhle knihy.Snad jste si ji užily.Já určitě ano žádná moje kniha nikdy neměla takový úspěch jako tahle.Moc vám děkuji.
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...