17-arriving in France

711 34 2
                                    

Probudila jsem se v pokoji Caroline.S klukama jsme si udělali přespávačku a celí večer jsme se dívali na filmy.Všichni ještě spali a tak jsem vstala z postele.Musela jsem se pousmát Scott držel Carol kolem pasu. ,,Sluší jim to spolu že.."Řekl rozespalí Stilles ,,Jo ti dva se k sobě hodí..Car si toho hodně vytrpěla a pořád je silná a nehodlá se vzdát.."Rozbrečela jsem se ,,Proč musí být tak děsně paličatá..o tolik toho přišla..jen si nechce vzpomenout...hodně jsem jí ublížila i já...bojím se co udělá až si vzpomene...měla bych už jít..ahoj Stillesi"Nečekala jsem na odpověď a rychle jsem utekla z domu..Když v tom mi začal zvonit mobil. ,,Ano?" ,,Kde sakra jsi za chvíli odlétáme.." ,,hned tam budu.." ,,To DOUFÁM JINAK TĚ STIHNE TREST!" Sakra! má špatnou náladu to není dobře..Lukas hovor ukončil a já rychle běžela k letišti...,,prosím ať to stihnu.." vzpomínám na to jak mě trestal minule...namočil dýku do oměje a řezal mě..bylo to strašné.Přecházela jsem přes cestu když v tom se přede mnou zastavila černá motorka.Tu vůni poznám všude.Aiden. ,,Kam jdeš ?" ,,na letiště a docela spěchám takže už půjdu.." ,,počkej..odvezu tě",,to je dobrý.." ,,nasedej" ,,fajn.." podal mi helmu.Já si ji nasadila a sedla si za něj. ,,Radši se drž.."objala jsem ho kolem pasu. ,,jedem ?"jen jsem přikývla.

***Po chvíli***

Aiden zastavil před letištěm.Já rychle slezla a,sundala si helmu,poděkovala a rychle běžela k letadlu. ,,Jsem tady.."vydechla jsem a popadala dech. ,,no konečně!..počkej až doletíme do Francie...mám svojí oblíbenou dýku a nejsilnější oměj.." ,,To zkusíš jednou a uvidíš!" Aiden se  postavil přede mě. ,,Aidne to je dobrý.." ,,ne to není! nebude ti ubližovat.." ,,To je dojemný..velkej zlej vlk chrání slizkou ještěrku"Přiblížil se k Aidnovi já ho však zastavila. ,,Lukasi..to je dobrý..Běž do letadla za chvíli přijdu a trest si vyberu"Oba na mě překvapeně koukali.Lukas na štěstí odešel.. ,,Proč si to udělala?" ,,Abych tě chránila..nevíš čeho je teď schopný..běž za Caroline a řekni ji že si její bratr" ,,nemůžu..udělal jsem toho tolik čeho lituji ..." ,,to já taky.." ,,Ty sis vzpomněla?!" ,,jo..pamatuji..si všechno.." ,,Takže..i ..eh..tamto?" ,,jo pamatuji si i to že jsme spolu spali...a pořád toho nelituji.." řekla jsem se smíchem..Aiden se podrbal na zátylku. ,,Už budu muset jít.."rychle jsem mu dala pusu na líčko a šla do letadla.Když jsem vešla do letadla Lukas o mě nezavadil ani pohledem jen ukázal na sedadlo před ním.Sklonila jsem pohled a sedla si na sedadlo.Do Francie jsem se vždycky chtěla kouknout..ale ne takhle ..ne se strachem.

Na Letišti Orly

Cesta do Paříže proběhla v klidu.Lukas se mnou nemluvil a já občas zavolala Caroline.Uvidíme co nás tu čeká.

500 slov.

Mega moc děkuji za 912 zhl. a 53 hvězdiček.DĚKUJI MOC :3 MILUJU VÁS :3

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat