Ahoj padla tady otázka na Character ask chtěli byste ho ? Pište do komentářů :33 A ještě mám otázku jak vidíte kapitoly ?protože se mi pořád nějak přehazují nevíte proč? nebo dělá vám to taky ?
,,přestávám to ovládat! a to jí jen slyším..co se stane až ji potkám" ,,rozpáráš jí hrdlo.." ,,dík vážně mě uklidňuješ.." ,,najdeme toho Druida a přinutíme ho aby to zrušil a ..." ,,Lukasi..jestli..jestli ho nenajdeme..a já se pokusím zabít Caroline..zabí mě.."Lukas na to nic neřekl..věděl že když jsem pro něco rozhodnutá nezměním to.. vzali jsme tašku a šli zpátky na hotel.Po chvíli jsme přišli do hotelového pokoje.Lukas se šel převlíknout protože měl nějakou schůzku, a já o tom jako vždy nic nevím. ,,kam jdeš? " zeptala jsem se když byl u botníku. ,,to ti může být jedno" odpověděl chladně. Jeho nálady se mění jak počasí,vždy když měl tuhle náladu mě mlátil...srdce mi začalo bít jako o závod.Lukas nic neřekl a odešel.Už jsem chtěla odejít ale uslyšela jsem klíč v zámku.ON MĚ ZAMKL!!! ,,Lukasi! okamžitě odemkni!"Slyšela jsem ho odcházet.To si dělá srandu.Vzdala jsem to a šla jsi dát sprchu.Když jsem se osušila oblíkla jsem si modré rifle,černé tílko a bílo modrou košili.
.Z tašky jsem si vzala pouzdro a bloček na kreslení.Vždycky když jsem malovala vzpomněla jsem si na mámu.Opustila nás když mi bylo 11,o rok později umřel táta.Na mámu neměl nikdo kontakt a já málem skončila v děcáku,Ještě že jsem znala Caroline,její matka se mě ujala..sice ze mě udělala kanimu a mám zabít Caroline ale vděčím ji za to že jsem nešla do děcáku..zatřepala jsem hlavu...asi bylo lepší když jsem minulost neznala.Pomalu jsem šla na balkon z kterého jsem měla nádherný výhled na Eiffelovku.Vždycky jsem chtěla jít do parku a namalovat krásně zářící Eiffelovku. Teď mám možnost a Lukas se to stejně nikdy nedozví...vzala jsem si vak do kterého jsem si dala blok,pouzdro a mobil.Skočila jsem na požární schodiště a pomalu slezla dolů.Procházela jsem se prázdnými pařížskými ulicemi.Když jsem došla k bránu parku,přeskočila jsem ji a sedla jsem si na lavičku které byla nejblíž k Eiffelovce,vytáhla jsem si bloček a tužku a začala jsem kreslit.
Měla jsem skoro hotovo,když jsem ucítila...vlkodlaka?!. rychle jsem vylítla z lavičky a rozhlídla se kolem. Nedaleko od sebe jsem uslyšela něco spadnout. Chtěla jsem se povídat co to bylo ale v hlavě jsem uslyšela hlas který mě k sobě volal.Byl to Lukas a byl hodně naštvaný...Rychle jsem se rozběhla zpátky na hotel.Byla jsem už u hotelu když jsem si uvědomila že mi chybí bloček. ,,Sakra!"Vyšla jsem nahoru do pokoje.Otevřela jsem dveře a první co mě uvítalo byla facka kvůli které jsem sjela po zdi.Lukas zavřel dveře a chytil mě pod krkem ,,kde si byla ?!"Zařval na mě a zesílil svůj stisk...ztěžka jsem se nadechla... ,,To ti může být jedno...vrátila jsem..se...máme dohodu..." ,,myslíš to že.,najdeme Michela a potom budeš..volná.."Škodolibě se zasmál ,,Ty patříš jen mě..S tvojí pomocí získám sílu a pak zabiju tebe..Caroline...všechny.." Znovu zesílil svůj stisk..Nesmím ukázat že jsem slába...,,To ne.nedovolím...klidně zabí mě ale Caroline má dobré kamarády..položili by za ní život.." ,,a to je to co se mi hodí...ale to se všechno dozvíš časem...zítra budeš mít celí den trening a večer půjdeš do toho podniku..jestli zklameš nebudeš za to pykat ty ..ale Caroline...."Pustil mě já spadla na zem a začala kašlat..poté jsem se dobelhala do pokoje..převlékla jsem se a šla spát...
568 slov..
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...