24-I love you Scott!

591 29 0
                                    

,,Co to děláš !?" ,,Sama to nezvládneš" Já ho ale ignorovala. ,,Jednou si mi řekla..Ikdyž myslíš že to nezvládneš,bojuj..bojuj do poslední chvíle"Usmála jsem se na ní. ,,Svojí sílu ti nedám..budeš mě muset zabít"Matka se ušklíbla,chtěla něco říct ale potom koukla překvapeně za mě. Otočila jsem se a tam stál Ethan a Aiden. ,,Vy..jak..?" ,,Ahoj Mami" Řekl Aiden a já spadla na kolena,Slzy mi stékali po tvářích. ,,Cože ?" ,,Chtěli jsme ti to.." ,,Ne nechtěli celou dobu jste to přede mnou skrývali..ikdyž jste věděli že je chci najít!"řvala jsem na ně. ,,Nebuď na své bratry tak.." ,,Sklapni!" Znovu sem se otočila na matku a proměnila se na vlka.Vycenila jsem na ní zuby..ona se usmála a proměnila se taky. Ti dva šli vedle mě,když jsem na ně ale vyštěkla zastavili. Mezitím na mě skočila mamka a zakousla se mi do nohy.rychle jsem ji shodila ,skočila po ní a sekla jí do krku.Zaskučela bolestí ale i tak se postavila,Poté se proměnila zpátky na člověka a řekla ,,Jsi sice silná ale hloupá..Tohle byl jen začátek,pokud mi nedáš to co chci budeš trpět jako nikdy. Já se proměnila a řekla ,,Trpím jen když meleš tyhle blbosti!" ,,Uvidíme"S tím se usmála a vběhla do lesa,já se rychle rozběhla za ní ale Aiden mě chytil. ,,Co to děláš!" ,,Sama jí neporazíš..nech si někdy pomoct" Já se usmála a řekla ,,Tvojí pomoct nepotřebuju děkuji!" s tím jsem přešla ke Scottovy a sundala mu pouta.Mor mě už nepálil tolik jako předtím a tak jsem se ho mohla klidně dotknout. ,,ty si věděl že jsou to m.." ,,Jo věděl" Já se ušklíbla  a naštvaně se otočila ,Scott mě chytil za ruku já se mu ale vysmekla a odešla. ,,Car zastav!" Já se otočila a řekla ,,nejsi muj Alfa, tak mi nerozkazuj"Spíše jsem to zavrčela. Proměnila jsem se na vlka a vběhla do lesa který vede k veterině.Když jsem jí viděla proměnila jsem se zpátky  na ělověka. Rychle jsem vešla dovnitř. Na stole ležela Elis a vedle ní seděl Jack. ,,Jak je na tom?" ,,Už líp, Doctor jí něco pýchnul prej se rychleji uzdraví" ,,Kde je Deaton?" ,,U klecí krmí zvířata" Usmála jsem se aotořila se ke klecím. ,,Ahoj" ,,Ahoj,potřebuju si promluvit s někým..Normálním " Deaton vstal usmál se na mě a řekl ,,Tak co tě trápí?"Já se nadechla a začala ,,Moje matka žije..a to ono zabila ty lidi proto že chce zpátky svou moc..kterou mám teď já..ale trochu nechápu proč se teď měním na vlka.." ,,takže je to pravda" já kývla a pokračovala ,,Zjistila jsem že mí ztracení bratří jsou Aiden a Ethan" u toho udělal překvapení pohled,já jsem ale poznala že je jen hraní.Nechala jsem to ale být. ,,řekla jsem Scottovy že ho miluju,jenže pak jsem zjistila to s Aidenem a Ethanem,a on to celou dobu,všichni to přede mnou tajili.a navíc mám pocit že šílím" Usmál se a řekl ,,bež domů a prospi se..udělá ti to dobře" ,,Dobře ale až se Elis probudí zavolej mi"On přikývl a já se rozloučila a šla domů.

500 Slov

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat